Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia kokemuksia teillä on SOL työskentelystä?

Vierailija
10.06.2019 |

Kiinnostaa tietää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oletteko olleet siivoajana, pesulassa, logistiikkapuolella jne. Maksetaanko palkat ajallaan?

Vierailija
2/12 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako vuokratyöntekijä tunteja? Koitan nostaa lankaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi todella pitkä haukkumisketju löytyy suomi24. Löytyykö hyviäkin kokemuksia?

Vierailija
4/12 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halloo!!!!

Vierailija
5/12 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin SOL:ssa noin kymmenen vuotta sitten töissä aamusiivouksessa. Työaika klo 5.30-11.30. Hain paikkaa työaikojen takia. Kun herää aamulla aikaisin ja sitten on iltapäivällä omaa aikaa.

Siivoushenkilökunta tappeli aika rumasti keskenään, se oli hämmentävää. Musiikkia ei saanut kuunnella työskennellessä. Kova kiire, yhden toimistohuoneen siivoamiseen oli aikaa muutama minuutti.

Käytännössä tein hikihatussa töitä koko työajan.

Vierailija
6/12 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin SOL:ssa noin kymmenen vuotta sitten töissä aamusiivouksessa. Työaika klo 5.30-11.30. Hain paikkaa työaikojen takia. Kun herää aamulla aikaisin ja sitten on iltapäivällä omaa aikaa.

Siivoushenkilökunta tappeli aika rumasti keskenään, se oli hämmentävää. Musiikkia ei saanut kuunnella työskennellessä. Kova kiire, yhden toimistohuoneen siivoamiseen oli aikaa muutama minuutti.

Maksettiinko palkat ajoissa?Oliko pomo reilu?Saitko hyvin tunteja? Kaikki kiinnostaa.

Vierailija
7/12 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostoa taas.

Vierailija
8/12 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksettiinko palkat ajoissa?Oliko pomo reilu?Saitko hyvin tunteja? Kaikki kiinnostaa.

Olin aika vähän aikaa, kuusi viikkoa. Mutta mielestäni palkka maksettiin ajoissa, tosi pieni oli, ihan minimi. Työpaikan vieressä oli Kotipizza, jonne menin usein syömään työpäivän jälkeen, olin uuvuksissa juoksemisesta. Tuntui, että palkka uppoaa noihin pitsoihin :(

Ihan reiluja olivat tiimissä, ei mitään simputtamista yms. Ainoa oli kovasanainen riitely, kun yksi tästä kolmen tiimistä oli kouluttautumassa rivityöntekijästä esimieheksi, ja ilmeisesti hällä oli stressiä ja muilla kateutta. Kielenkäyttö oli välillä heillä törkeää.

Olin ministeriössä töissä, sain jotain ilkeitä kommentteja ihan ministeriön virkanaisilta. Yhden muistan selkeästi, taukohuoneessa oli ”kokous”, paikalla oli noin parikymmentä ihmistä. Olisin hiipinyt vaihtamaan roskapussin keittiösyvennyksessä. Ovella kaikki huomasivat minut, ja eräs nainen laukaisi : ” Jahas, vain sisäkön asu puuttuu.” Kommentti sai aikaan naurua. Mielestäni tuo oli seksististä ja halventavaa.

Jotkut ministeriön virkamiehistä olivat suttuisia, eräs pomoihminen ei vaivautunut vetämään omaa yksityistä vessaansa. Maanantaina aamulla hänen tiloissaan oli epämiellyttävä kusen lemu, kun vessa vetämättä ja pöntön kansi auki.

Joskus löysin jotain rakkauskirjelappusia, joita saman osaston työntekijät lähettivät toisilleen.

SOLLin säännöissä oli, että siivooja ei saa kiipeillä, pölyt piti pyyhkiä niin korkeasta kuin lattiatasolta ylsi. Kuitenkin muutamassa huoneessa joutui kiipeilemään. Vakuutus ei olisi kattanut horjahtamista.

Vierailija
9/12 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oletteko olleet siivoajana, pesulassa, logistiikkapuolella jne. Maksetaanko palkat ajallaan?

Siivooja, ei siivoaja. 

Nimetön
10/12 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inexillä hoitaa sol henkilöspalvelut niin rullakonsyöttöä,infeediä ja palteakin. 

Tehtävät ovat monipuolisia ja niihin voi tietenkin itse päästä vaikuttamaan omalla kiinnostuksella. 

Työntekijöitä on keikkasoppareilla ja vakkareina.Töitä riittää kokoajan ja 3 eri vuoroissa työskennellään.Itselläni ei ole mitään pahaa sanottavaa ,koska asiat on hoitunut pikkuhiljaa parempaan suuntaan. 

Tosin palkka tessin mukaan niinkuin inexillä niin siinä saisi olla joustavuutta osaamisen mukaan.Palkat maksetaan aina 2x kuukaudessa ja yleensä virheettömästi.

Esimiehet ymmärtävät työntekijöitä ja kaikkien murheet otetaan huomioon. Tietenkin omalla työskentelyllä ja tehokkuudella palkitsee jo itseään.

Suosittelen lämpimällä hakemaan  jos avoimia paikkoja sattuu tulemaan :)

Vierailija
11/12 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus ei ollut mieltä kutkuttava. Opastaja vittuili vieressä ja neljäntenä päivänä sain kuulla miten hidas olen ja ihmettelen miksi asiasta ei sanottu sanallakaan heti alkuunsa. Sollilla on tiukka aikataulu, et jos et hiki hatussa juokse niin saat sanomista. Kuulokkeita ei saa käyttää vaikka olisit yksin. Ja haluan korostaa huonoa opastusta, tavat jotka olen muissa firmoissa oppinut eivät tähän taloon kelvanneet. Positiivista palautetta ei saa. Irtisanoivat kun tuli sairausloma. Muissa vastaavissa yrityksissä (Lt ja ISS esim) opastus on ollut paljon parempaa ja esimiehet mukavempia. Peukut niille yrityksille. Sollille en niin anna kehuja.

Vierailija
12/12 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok työ koska tällä paikkakunnalla ei muutakaan työtä ole. Esimiehet vaihtuu tiuhaan mutta ovat olleet reiluja paitsi yksi joka sitten irtisanottiinkin.

Kohteet sellasia että olen kerinnyt hyvin siivota annetussa ajassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme