Ruokatilauksen nouto đ€
Tein tilauksen Citymarketiin. Nyt huomasin ettÀ nouto on parkkihallin autokaistalta. Ei minulla edes ole autoa! Voinko hakea tilauksen jalkaisin tai ajaa pyörÀllÀ parkkihalliin?
Tilaus ei ole suuri, en edes tarvis mitÀÀn pahvilaatikkoa. Pakasteet on nÀköjÀÀn muovikassissa.
Kommentit (14)
Saa parkkihallissa vaikka kÀvellÀ. Voit siis mennÀ pyörÀllÀ
Mene sisÀkautta hissillÀ autohalliin, niin et jÀÀ ajoliuskalla pyörÀn kanssa auton alle.
Aika outoa jos parkkihallissa ei saisi kÀvellÀ...
HissillÀ parkkihalliin ja kÀvelet ovelle. Hallissa on opasteet mistÀ noudetaan.
Maksat 10⏠siitÀ, ettÀ et itse hae sitÀ muovikassillista pakasteita siitÀ ylÀkerrasta? No OK...
Tilaa ne seuraavalla kerralla suoraan kotiin. NĂ€in olen toiminut jo viisi vuotta.
Tietenkin voit jalkaisin hakea, kyllÀ parkkihallissa kÀvellÀ saa. Kunhan et kÀvele sinne sisÀÀn siitÀ ajokaistalta josta autot tulee ulos / menee sisÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Maksat 10⏠siitÀ, ettÀ et itse hae sitÀ muovikassillista pakasteita siitÀ ylÀkerrasta? No OK...
Maksaa kaikkiaan 2,90⏠ja tĂ€mĂ€ veloitetaan laatikosta ja pakasteiden kassista. Olen niin kehnossa kunnossa, etten jaksa kiertÀÀ kauppaa ja kerĂ€tĂ€ ostoksia. Asun ihan lĂ€hellĂ€, joten yritĂ€n tsempata itseni noutamaan ruoat. Apteekissa pitĂ€isi kĂ€ydĂ€ myös. Ei ole ketÀÀn, joka auttaisi. Kotiintoimitusta en raaski ottaa (12,90âŹ)
Vierailija kirjoitti:
Tilaa ne seuraavalla kerralla suoraan kotiin. NĂ€in olen toiminut jo viisi vuotta.
Toivon, ettei seuraavaa kertaa tule. Viimeksi olen tilannut kotiin koronan alkuvuonna, kun asuin ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voit jalkaisin hakea, kyllÀ parkkihallissa kÀvellÀ saa. Kunhan et kÀvele sinne sisÀÀn siitÀ ajokaistalta josta autot tulee ulos / menee sisÀÀn.
No tÀtÀ juuri mietin, saako siitÀ ajaa pyörÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tÀtÀ juuri mietin, saako siitÀ ajaa pyörÀllÀ.
Saa siitÀ myös ajaa pyörÀllÀ, kunhan menee oikeaan suuntaan. Samalla tavalla kuin autotiellÀ saa myös ajaa pyörÀllÀ. Parkkihallissa usein nopeusrajoitus 10km/h.
MeidÀn paikkakunnalla kaupan pyorÀtelineet on myös parkkihallissa ja ainoa reitti sinne on ajoluiska. Eli saa ajaa myös pyörÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaa kaikkiaan 2,90⏠ja tĂ€mĂ€ veloitetaan laatikosta ja pakasteiden kassista. Olen niin kehnossa kunnossa, etten jaksa kiertÀÀ kauppaa ja kerĂ€tĂ€ ostoksia. Asun ihan lĂ€hellĂ€, joten yritĂ€n tsempata itseni noutamaan ruoat. Apteekissa pitĂ€isi kĂ€ydĂ€ myös. Ei ole ketÀÀn, joka auttaisi. Kotiintoimitusta en raaski ottaa (12,90âŹ)
Cittarissa on vÀlillÀ myös ilmaisia toimituksia henkilökohtaisina tarjouksina kauppiaalta. Viime viikolla sain ilmasen kotiinkuljetuksen.
Ei kai siinÀ muu auta.