Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Ruokatilauksen nouto đŸ€”

Vierailija
03.04.2025 |

Tein tilauksen Citymarketiin. Nyt huomasin ettÀ nouto on parkkihallin autokaistalta. Ei minulla edes ole autoa! Voinko hakea tilauksen jalkaisin tai ajaa pyörÀllÀ parkkihalliin?

Tilaus ei ole suuri, en edes tarvis mitÀÀn pahvilaatikkoa. Pakasteet on nÀköjÀÀn muovikassissa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei kai siinÀ muu auta.

Vierailija
2/14 |
03.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Saa parkkihallissa vaikka kĂ€vellĂ€. Voit siis mennĂ€ pyörĂ€llĂ€ 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mene sisÀkautta hissillÀ autohalliin, niin et jÀÀ ajoliuskalla pyörÀn kanssa auton alle.

Vierailija
4/14 |
03.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aika outoa jos parkkihallissa ei saisi kÀvellÀ...

Vierailija
5/14 |
03.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HissillÀ parkkihalliin ja kÀvelet ovelle. Hallissa on opasteet mistÀ noudetaan.

Vierailija
6/14 |
03.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Maksat 10€ siitĂ€, ettĂ€ et itse hae sitĂ€ muovikassillista pakasteita siitĂ€ ylĂ€kerrasta? No OK...

Vierailija
7/14 |
03.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tilaa ne seuraavalla kerralla suoraan kotiin. NĂ€in olen toiminut jo viisi vuotta.

Vierailija
8/14 |
03.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tietenkin voit jalkaisin hakea, kyllÀ parkkihallissa kÀvellÀ saa. Kunhan et kÀvele sinne sisÀÀn siitÀ ajokaistalta josta autot tulee ulos / menee sisÀÀn.

Vierailija
9/14 |
03.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksat 10€ siitĂ€, ettĂ€ et itse hae sitĂ€ muovikassillista pakasteita siitĂ€ ylĂ€kerrasta? No OK...

Maksaa kaikkiaan 2,90€ ja  tĂ€mĂ€ veloitetaan laatikosta ja pakasteiden kassista. Olen niin kehnossa kunnossa, etten jaksa kiertÀÀ kauppaa ja kerĂ€tĂ€ ostoksia. Asun ihan lĂ€hellĂ€, joten yritĂ€n tsempata itseni noutamaan ruoat. Apteekissa pitĂ€isi kĂ€ydĂ€ myös. Ei ole ketÀÀn, joka auttaisi. Kotiintoimitusta en raaski ottaa (12,90€)

Vierailija
10/14 |
03.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa ne seuraavalla kerralla suoraan kotiin. NĂ€in olen toiminut jo viisi vuotta.

Toivon, ettei seuraavaa kertaa tule. Viimeksi olen tilannut kotiin koronan alkuvuonna, kun asuin ulkomailla.

Vierailija
11/14 |
03.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voit jalkaisin hakea, kyllÀ parkkihallissa kÀvellÀ saa. Kunhan et kÀvele sinne sisÀÀn siitÀ ajokaistalta josta autot tulee ulos / menee sisÀÀn.

No tÀtÀ juuri mietin, saako siitÀ ajaa pyörÀllÀ.

Vierailija
12/14 |
03.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tÀtÀ juuri mietin, saako siitÀ ajaa pyörÀllÀ.

Saa siitĂ€ myös ajaa pyörĂ€llĂ€, kunhan menee oikeaan suuntaan. Samalla tavalla kuin autotiellĂ€ saa myös ajaa pyörĂ€llĂ€. Parkkihallissa usein nopeusrajoitus 10km/h. 

Vierailija
13/14 |
03.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MeidÀn paikkakunnalla kaupan pyorÀtelineet on myös parkkihallissa ja ainoa reitti sinne on ajoluiska. Eli saa ajaa myös pyörÀllÀ.

Vierailija
14/14 |
03.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksaa kaikkiaan 2,90€ ja  tĂ€mĂ€ veloitetaan laatikosta ja pakasteiden kassista. Olen niin kehnossa kunnossa, etten jaksa kiertÀÀ kauppaa ja kerĂ€tĂ€ ostoksia. Asun ihan lĂ€hellĂ€, joten yritĂ€n tsempata itseni noutamaan ruoat. Apteekissa pitĂ€isi kĂ€ydĂ€ myös. Ei ole ketÀÀn, joka auttaisi. Kotiintoimitusta en raaski ottaa (12,90€)

Cittarissa on vÀlillÀ myös ilmaisia toimituksia henkilökohtaisina tarjouksina kauppiaalta. Viime viikolla sain ilmasen kotiinkuljetuksen.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme yksi seitsemÀn