Mieheni aikoo juoda, vaikka olen raskaana. Olemme vuokramökillä.
Minua ärsyttää. Haluan avautua.
Vuokrasimme mökin. Ihana paikka.. Ranta, rantasauna, iso mökki
Olen raskaana, mieheni aikoo juoda kaljaa kavereidensa kanssa. Ne kaverit ovat todella epäkunnioittavia minua kohtaan.. Menee jo hermot valmiiks.
Ennen raskautta oli puhe, että hän ei juo, en minäkään luonnollisesti.
Mieheni on todella epäkunnioittava minua kohtaan kännissä. Muuten mukava.
Kommentit (50)
Onko nämä juopottelevat äijät liian varhain vieroitettu pienenä rintaruokinnasta?
Minä en ymmärrä alkuunkaan miksi mies vetää juopposakin mukaansa mökille.
Ap, lähde pois sieltä jos sulla on ajokortti.
Pääsetkö pois itse mökiltä vai soitatko taksin?
Miehesi vuokrasi mökin kavereidensa kanssa ja sä änkesit mukaan vinkumaan.
Aikooko se syödä siellä lasten vanukkaat kans?
Jokos on poijjaat pyydelleet sua ruokaa laittamaan? On niin wt-menoa. Jos et lähde pois, niin olet paskan äijäsi ansainnut.
Kannattaa lähteä pois. Mies haluaa viettää kavereidensa kanssa aikaa. Et varmaan tajunnut että sinua ei ole kutsuttu.
Yäk, sitten kun ap:llä on lapsi niin tämä miehensä juopporemmeineen meluaa heillä tai mökillä häiriten vauvaa. Sama tulee jatkumaan koko elämän. Miksi ihmiset ovat missään tekemisissä tuollaisten juoppojen kanssa?
Siis tiesitkö ap että miehen kaverit tulee juomaan mökille? Jos et tiennyt ja muut oli tietoisia suunnitelmasta niin sinä olet se joka ei kuulu joukkoon.
Tuollaiset juopporentut on alinta pohjasakkaa.
Raskaanakin voi juoda jos jättää tölkistä/pullosta aina 1/3 juomatta.
Vierailija kirjoitti:
Minä wn ehottanut juomattomuutta. Mies ehdotti kun aloimme raskaus suunnitelmiin. Ei vaatimukseni
T. Ap
Miksi sitten siitä juomisesta kiukuttelet?
Vierailija kirjoitti:
Minä wn ehottanut juomattomuutta. Mies ehdotti kun aloimme raskaus suunnitelmiin. Ei vaatimukseni
T. Ap
Niin niin. :D Näinhän tämä aina menee, mutta totuus on kuitenkin jotain ihan muuta. :D
Sekä mies että kaverit ovat epäkunnioittavia sua kohtaan? Ja sä haluat perustaa perheen sen miehen kanssa? 😯 en aina ymmärrä näitä päätöksiä.
Minusta tämä on nyt ok, jos on poikkeus eikä mies muuten juo. Huonoa kohtelua ei tarvitse kenenkään sietää, tämä koskee myös nalkutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. ApMiksi sitten siitä juomisesta kiukuttelet?
Odotan että ap vastaa tähän. Eri
Minusta olisi ihmeellistä jos mieheni ei vetäisi pataan kaveria, joka ei loukkaa minua. Toistuvasti. Eikä pistä välejä poikki.
Olisi ihmeellistä jos mies voi olla ryyppäämättä yhtä mökkiviikonloppua. Tekin olitte sopineet niin ja mökki vuokrattu, ilmeisesti harvinaista herkkua. Vaan mies kännää k-pää kavereiden kanssa.
Ihmeellisintä olisi olla raskaana tuolle miehelle. Miten se tapahtui? Milloin halusin hänen tulevan sisään ja kantaa hänelle lapsen?
Nyt ero vireille ja äkkiä, aivan surkea p*ska mies, joka tekee vauvavuodesta h.e.lvettiä ja sitten kun se on pikkaisen jopa kiintynyt lapseen niin sittenpä et pääsekään siitä kunnolla eroon.
Toivottavasti on provo.
0/5. Onkohan joku mennyt halpaan? Näyttää kyllä siltä, että ap keskustelee ihan itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi ihmeellistä jos mieheni ei vetäisi pataan kaveria, joka ei loukkaa minua. Toistuvasti. Eikä pistä välejä poikki.
Olisi ihmeellistä jos mies voi olla ryyppäämättä yhtä mökkiviikonloppua. Tekin olitte sopineet niin ja mökki vuokrattu, ilmeisesti harvinaista herkkua. Vaan mies kännää k-pää kavereiden kanssa.
Ihmeellisintä olisi olla raskaana tuolle miehelle. Miten se tapahtui? Milloin halusin hänen tulevan sisään ja kantaa hänelle lapsen?
Nyt ero vireille ja äkkiä, aivan surkea p*ska mies, joka tekee vauvavuodesta h.e.lvettiä ja sitten kun se on pikkaisen jopa kiintynyt lapseen niin sittenpä et pääsekään siitä kunnolla eroon.
Toivottavasti on provo.
Musta olis ihmeellistä, jos kenenkään mies "vetäisi ketään pataan".
Sanat riittää: "ole hyvä ja poistu." Mä osaan itsekin sanoa, en tarvitse prinssiä sitä kertomaan kellekään. Eikä tarvii palata, koskaan.
Tiesin että ovat tulossa, alkoi ärsyttämään. Ja kiukuttelen siks ku ite sano ettei juo,. En siedä valehtelua missään muodossa keneltäkään.
Ja joku sanoi että perustaa perheen ja epäkunnioittava.
Kännissä epäkunnioittava.
Ei kai se sinun miehesi raskaana ole?