Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni aikoo juoda, vaikka olen raskaana. Olemme vuokramökillä.

Hohhoijaa
10.06.2019 |

Minua ärsyttää. Haluan avautua.
Vuokrasimme mökin. Ihana paikka.. Ranta, rantasauna, iso mökki
Olen raskaana, mieheni aikoo juoda kaljaa kavereidensa kanssa. Ne kaverit ovat todella epäkunnioittavia minua kohtaan.. Menee jo hermot valmiiks.
Ennen raskautta oli puhe, että hän ei juo, en minäkään luonnollisesti.
Mieheni on todella epäkunnioittava minua kohtaan kännissä. Muuten mukava.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se sinun miehesi raskaana ole?

Vierailija
22/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä juopottelevat äijät liian varhain vieroitettu pienenä rintaruokinnasta?

Minä en ymmärrä alkuunkaan miksi mies vetää juopposakin mukaansa mökille.

Ap, lähde pois sieltä jos sulla on ajokortti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsetkö pois itse mökiltä vai soitatko taksin?

Vierailija
24/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi vuokrasi mökin kavereidensa kanssa ja sä änkesit mukaan vinkumaan.

Vierailija
25/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikooko se syödä siellä lasten vanukkaat kans?

Vierailija
26/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos on poijjaat pyydelleet sua ruokaa laittamaan? On niin wt-menoa. Jos et lähde pois, niin olet paskan äijäsi ansainnut.

Vierailija
27/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lähteä pois. Mies haluaa viettää kavereidensa kanssa aikaa. Et varmaan tajunnut että sinua ei ole kutsuttu.

Vierailija
28/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk, sitten kun ap:llä on lapsi niin tämä miehensä juopporemmeineen meluaa heillä tai mökillä häiriten vauvaa. Sama tulee jatkumaan koko elämän. Miksi ihmiset ovat missään tekemisissä tuollaisten juoppojen kanssa?

Vierailija
29/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tiesitkö ap että miehen kaverit tulee juomaan mökille? Jos et tiennyt ja muut oli tietoisia suunnitelmasta niin sinä olet se joka ei kuulu joukkoon.

Vierailija
30/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset juopporentut on alinta pohjasakkaa.

Vierailija
31/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaanakin voi juoda jos jättää tölkistä/pullosta aina 1/3 juomatta.

Vierailija
32/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä wn ehottanut juomattomuutta. Mies ehdotti kun aloimme raskaus suunnitelmiin. Ei vaatimukseni

T. Ap

Miksi sitten siitä juomisesta kiukuttelet?

Vierailija
33/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä wn ehottanut juomattomuutta. Mies ehdotti kun aloimme raskaus suunnitelmiin. Ei vaatimukseni

T. Ap

Niin niin. :D Näinhän tämä aina menee, mutta totuus on kuitenkin jotain ihan muuta. :D

Vierailija
34/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä mies että kaverit ovat epäkunnioittavia sua kohtaan? Ja sä haluat perustaa perheen sen miehen kanssa? 😯 en aina ymmärrä näitä päätöksiä.

Vierailija
35/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on nyt ok, jos on poikkeus eikä mies muuten juo. Huonoa kohtelua ei tarvitse kenenkään sietää, tämä koskee myös nalkutusta.

Vierailija
36/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Miksi sitten siitä juomisesta kiukuttelet?

Odotan että ap vastaa tähän. Eri

Vierailija
37/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ihmeellistä jos mieheni ei vetäisi pataan kaveria, joka ei loukkaa minua. Toistuvasti. Eikä pistä välejä poikki.

Olisi ihmeellistä jos mies voi olla ryyppäämättä yhtä mökkiviikonloppua. Tekin olitte sopineet niin ja mökki vuokrattu, ilmeisesti harvinaista herkkua. Vaan mies kännää k-pää kavereiden kanssa.

Ihmeellisintä olisi olla raskaana tuolle miehelle. Miten se tapahtui? Milloin halusin hänen tulevan sisään ja kantaa hänelle lapsen?

Nyt ero vireille ja äkkiä, aivan surkea p*ska mies, joka tekee vauvavuodesta h.e.lvettiä ja sitten kun se on pikkaisen jopa kiintynyt lapseen niin sittenpä et pääsekään siitä kunnolla eroon.

Toivottavasti on provo.

Vierailija
38/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Onkohan joku mennyt halpaan? Näyttää kyllä siltä, että ap keskustelee ihan itsensä kanssa.

Vierailija
39/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi ihmeellistä jos mieheni ei vetäisi pataan kaveria, joka ei loukkaa minua. Toistuvasti. Eikä pistä välejä poikki.

Olisi ihmeellistä jos mies voi olla ryyppäämättä yhtä mökkiviikonloppua. Tekin olitte sopineet niin ja mökki vuokrattu, ilmeisesti harvinaista herkkua. Vaan mies kännää k-pää kavereiden kanssa.

Ihmeellisintä olisi olla raskaana tuolle miehelle. Miten se tapahtui? Milloin halusin hänen tulevan sisään ja kantaa hänelle lapsen?

Nyt ero vireille ja äkkiä, aivan surkea p*ska mies, joka tekee vauvavuodesta h.e.lvettiä ja sitten kun se on pikkaisen jopa kiintynyt lapseen niin sittenpä et pääsekään siitä kunnolla eroon.

Toivottavasti on provo.

Musta olis ihmeellistä, jos kenenkään mies "vetäisi ketään pataan".

Sanat riittää: "ole hyvä ja poistu." Mä osaan itsekin sanoa, en tarvitse prinssiä sitä kertomaan kellekään. Eikä tarvii palata, koskaan.

Vierailija
40/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin että ovat tulossa, alkoi ärsyttämään. Ja kiukuttelen siks ku ite sano ettei juo,. En siedä valehtelua missään muodossa keneltäkään.

Ja joku sanoi että perustaa perheen ja epäkunnioittava.

Kännissä epäkunnioittava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi