Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni aikoo juoda, vaikka olen raskaana. Olemme vuokramökillä.

Hohhoijaa
10.06.2019 |

Minua ärsyttää. Haluan avautua.
Vuokrasimme mökin. Ihana paikka.. Ranta, rantasauna, iso mökki
Olen raskaana, mieheni aikoo juoda kaljaa kavereidensa kanssa. Ne kaverit ovat todella epäkunnioittavia minua kohtaan.. Menee jo hermot valmiiks.
Ennen raskautta oli puhe, että hän ei juo, en minäkään luonnollisesti.
Mieheni on todella epäkunnioittava minua kohtaan kännissä. Muuten mukava.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko siis koko lössi siellä mökillä?

Vierailija
2/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kutsuitte kavereita sinne mökille? Kauanko te olette siellä mökillä ja kauanko kaverit viipyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan selvittää ennen raskaaksi tuloa että millainen mies on.

Vierailija
4/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko paskamaista tuollainen, jos on oikein sovittu, ettei juo, kun et sinäkään voi. En tiedä miksi naiset katsovat jos mies tuo säännöllisesti sellaista porukkaa joka ei kunnioita kumppaniaan.

-mies

Vierailija
5/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen juoda jos sitä janottaa.

Eihän se mies sentään raskaana ole?

Vierailija
6/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai epäkunnioittava sinua kohtaan kännissä? Jätä hänet heti. Juominen sinänsä ei haittaa, koska yksi tai kaksi lasillistahan normaali ihminen vain ottaa. Se pitää kyllä raskaana olevan kestää. Jos humaltuu, jätä hänet välittömästi. Alkoholistien kanssa ei pidä olla tekemisissä.

Vierailija
7/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi mies ei voi ottaa bisseä tms vaikka nainen olisi raskaana...?? Mikäy juominen on ns normaalia eikä örvelökänniä, sekin sillon tällöin olisi ol

Vierailija
8/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi tajusi väärin kun ne muut käski ottaa 18 vuotiaan mukaan. tarkoittivat whiskiä eikä teiniäitiä :D

Vierailija
9/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää, että mies on raahannut sinne jotain kavereita, vaikka te olette mökillä. Miksi olet tuollaisen miehen kanssa?

Vierailija
10/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma moga, mitäs vuokrasitte mökin.

Vierailija
11/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä ymmärtänyt näitä naisten vaatimuksia, kun itsekään en pysty raskaana juomaan, niin mieskään ei juo. Tai tupakan kanssa sama juttu. jne.

Turhaa te miehiä tiukassa lia´assa pidätte. Varmin tapa saada kiukkunen ja epäkunnioittava mies.

Vierailija
12/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä wn ehottanut juomattomuutta. Mies ehdotti kun aloimme raskaus suunnitelmiin. Ei vaatimukseni

T. Ap

Vierailija
13/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot jo ajokortti-ikäinen, niin pakkaa kamppeesi ja aja kotiin. Nyt voit kutsua miestä valehtelijaksi ja petturiksi.

Vierailija
14/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mökiltä kotiin. Mieluummin mieheltä salaa.

Vierailija
15/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen ketju, jonka olennaisin sisältö on "... mutta kun se on muuten niin ihana".

Olet nyt siinä tilanteessa, että joudut tunnustamaan totuuden. Miehesi elämässä on tärkeysjärjestys tämä:

1. juominen

2. kaverit

3. jotain muuta, ehkä harrastust tai työ joka antaa mahdollisuuden kahteen edelliseen

4. ehkä sinä, mutta huomaa että et pääse edes mitalisijalle.

Miten vuokramökki liittyy asiaan? Ette siis lähteneet viettämään romanttista mökkilomaa kahdestaan vaan mies lähti viihteelle kavereitten kanssa.

"Ennen raskautta oli puhetta, että ei juo " ja sinä sinisilmäinen hölmö uskoit unelmiisi. Itse asiassa "puhe" taisi olla sitä, että vain sinä esitit kainon toivomuksen, että mies ei joisi ja hän myönteli joo, joo. Ymmärsit väärin, hän tarkoitti "joo, kyllä juon".

Vierailija
16/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistin käytöstä, lupaa olla juomatta, mutta juo ja syyttää siitäkin muita. Lähdet poi ja toivot miehesi siirä tajuavan. Turha mennä nyt syyttelleen valehtelusta, kun viinat ja kaljat on jo.

Vierailija
17/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä on ongrlma.? Se, että mies juo vai että hänen kaverit eivät ku Nikita sinua. Miksi kaverit kutsuttiin? Tai sitten miksi sinut kutsuttiin? En ymmärrä miksi mies ei saisi juoda normaalisti? Jos normaalisti onnok juostessaan, niin miksi raskauden aikana pitäisi olla juomatta.

Vierailija
18/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisi mökkireissu minulta tekemättä tai vaihtoehtoisesti heittäisin äijät muualle ryyppäämään.

Vierailija
19/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkiätkö tekemään vielä abortin?

Vierailija
20/50 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hemmetissä ne kaveritkin on tullut sinne ryyppäämään? En katselisi hetkeäkään. Häipyisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi