Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtevätkö miehenne vapaaehtoisesti kanssanne matkoille tms tapahtumiin?

Vierailija
10.06.2019 |

Entä kotityöt tai muu seuranpito ihan selvinpäin? Muistan exäni olleen pahoillaan, jos joutui sellaisia myönnytyksiä tekemään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti?

Vierailija
2/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

58-vuotias mieheni lähtee vapaaehtoisesti kanssani matkoille ja tapahtumiin. Hän myös laittaa ruokaa, täyttää ja tyhjentää astianpesukonetta ja pyykkikonetta sekä silittää vaatteensa itse. Imuroimaan hän ei ole koskaan 28 yhteisen vuotemme aikana vapaaehtoisesti ryhtynyt mutta mukisematta kyllä imuroi, kun pyydän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, 59-v mieheni tekee oma-aloitteisesti ihan kaikkea, myös etsii itse erilaisia tapahtumia, ostaa ooppera- ja teatterilippuja jne.

Vierailija
4/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni lähtee kanssani melkein mihin vaan, hän myös saattaa ehdottaa minulle että mennäänkö minun lempibändin keikalle, vaikkei itse siitä välitä yms. Hän on käytännössä hoitanut mm. imuroimisen viimeiset 17 vuotta, koska mä teen ruuan yleensä. Hän on aarre❤️

Vierailija
5/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän lähtee. Myös usein kyselee, että lähdettäiskö.. esim sunnuntaina rodopuistoon kävelylle.

Kotityöt kyllä jää mulle enimmäkseen ja siitä tulee suukopua joskus. Harvemmin enää nykyään. Selvinpäinkin on sujuva seuramies mulle. Usein istutaan illat kaksin jutustelemassa ulkona, kun lapset on laitettu nukkumaan.

Vierailija
6/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoisesti? Ei mun kanssa tarvi pakolla olla yhtään missään. Sitä kutsutaan sinkkuelämäksi.

Vierailija
7/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

68 v, yhdessä mennään ulkomaille ja muuallekkin. Tosin minä en enää osallistu kalastukseen. Hyvä näin.

Vierailija
8/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin lähtee.

Jos hän ei joistain menoistani ole kiinnostunut, niihin menen yksin tai jonkun muun kanssa. Ei tulisi mieleenikään pilata mukavaa vapaa-ajan tekemistä roikottamalla mukana vastentahtoista seuralaista.

Vierailija
9/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina valmiina.

Vierailija
10/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis meillä on sen ikäiset lapset, että mennään koko perheen tapahtumiin ja matkoille, omille reissuillemme ja joskus harvoin jollekin yhteiselle reissulle tai menoon. Että toki lähtee, mutta jos mä lähden vaikka naisten moottoripyöräreissulle tai ratsastuskisoihin hevosenhoitajaksi, niin en oleta, että lähtee!

Vierailija
11/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietoisesti valinnut miehen, jolla on yhteisiä kiinnostuksenkohteita kanssani sekä kyky toimia kotona niin kuin aikuiset ihmiset toimivat (=osallistua yhteisen kodin ylläpitoon ja hoitoon). Eli kyllä lähtee ja kyllä tekee kotitöitä. Kaikkialle emme tietenkään mene yhdessä, koska aika ilman kumppaniakin on tarpeen. 

Vierailija
12/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnekin lähtee jonnekin ei. Niihin mihin ei halua lähteä, en todellakaan häntä pakota. Se olisi mielestäni sairasta. 

Vierailija
13/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, 59-v mieheni tekee oma-aloitteisesti ihan kaikkea, myös etsii itse erilaisia tapahtumia, ostaa ooppera- ja teatterilippuja jne.

Sama meillä. Mies 54v ja osaa ihan itse etsiä kaikkea kivaa tekemistä meille. Selaa innoissaan tietoa matkakohteista ja suunnittelee ajoreittejä. Kotityötkin sujuu ilman että tarvitsee edes muistuttaa:D

Vaikea tajuta ettei kaikki miehet osaa tuollaisia perusasioita tai viitsi tehdä?? Mun isäni oli jo 60 luvulla osallistuva ja oma-aloitteinen isä ja aviomies. Kai mä vasn olen tottunut hyvään?

Vierailija
14/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimpaan osaan lähtee, mutta on meillä omia menojakin. Matkoille lähdetään yleensä yhdessä. Kotitöistä hoitaa imuroinnista puolet ja auttaa ruuanlaitossakin. Ehkä siihen on syynsä, että exäs on ex. Toivottavasti löytyy mukavampi mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan