Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 23

Vierailija
15.05.2023 |

OMA MIELIPIDE
Huomaa kyllä miten paljon musiikki on omasta mielestäni menossa huonoon suuntaan, ja sen kyllä huomasi kappaleita kuunnellessa.
Ainoa rauhallinen ja omasta mielestäni hyvä kappale oli Sveitsi, joka ei valitettavasti päässyt jatkoon tai noussut.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa:

Seurasin euroviisuja vain ja ainoastaan sen takia ettei Suomi voittaisi. En voinut sietää käärijän kappaletta, mutta en vihaa itse artistia. Vaikuttaa mukavalta hepulta mitä oon kuullut.

Ja jos nyt totta puhutaan niin ei hän se Ruotsinkaan kappale paras ollut.

Vierailija
2/10 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteet on niin kuin peppureiät, jokaisella yksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhalliset kappaleet on tylsiä.

Vierailija
4/10 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielipide:

Sveitsi oli geneerinen kappale joita on joka vuosi viisuissa. Sanatkin vähän kornit kun puolueettoman maan nuori poika jonka ei tarvi mennä sotaan laulaa ettei halua olla sotilas ja sotilaana olemisesta.

Samantyylinen tekele, mutta parempi (näitä mahtipontisia mieslurituksia viisuissa on harvase vuosi):

Suosikkini näistä

Samantyylisiä kappaleita miehen laulamana oli tänä vuonna muitakin Kyproksen ja Kreikan. Täytyy myöntää että Sveitsi oli paras näistä ja poika lauloi hyvin. Mutta siinä kaikki. Ei hittipotentiaalia.

Minun suosikkeja oli Australia, Serbian vähän Nine inch nails tyylinen taidepläjäys, Itävalta ja Ranska.

Ja tietenkin Suomen biisi.

Vierailija
5/10 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää että Sveitsi oli paras näistä ja poika lauloi hyvin. Mutta siinä kaikki. Ei hittipotentiaalia.

Minun suosikkeja oli Australia, Serbian vähän Nine inch nails tyylinen taidepläjäys, Itävalta ja Ranska.

Samaa mieltä. Ranskan laulajasta tuli vähän mieleen Adele.

Vierailija
6/10 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää että Sveitsi oli paras näistä ja poika lauloi hyvin. Mutta siinä kaikki. Ei hittipotentiaalia.

Harmillista🤔😓😭

Vierailija
7/10 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsin kappale oli tosi koskettava mutta ehkä myös siksi raskas kun sota kuormittaa ihmisiä muutenkin. Käärijän viesti oli että vapaudutaan ja pidetään hauskaa ja se vetoaa ihmisiin näinä vaikeina aikoina.

Vierailija
8/10 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

I don't want to be shoulder, shoulder:D

Vierailija
9/10 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko se wanna be...

Vierailija
10/10 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteet on niin kuin peppureiät, jokaisella yksi.

Näinhän se on, mutta kun Euroviisu-tuomarin mielipide arvostetaan miljoona kertaa arvokkaammaksi kuin kenenkään muun, niin sehän tässä systeemissä vähän jurppii.

185 tuomarin mielipiteellä on sama painoarvo kuin koko muulla maailmalla!

Euroopan pitäisi olla tasa-arvon ja demokratian keskus, mutta tämä on kyllä niin törkeää elitismiä että oksat pois!