Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko naisena kokeillut strap-onia mieheen, tai muita peppuleikkejä mieheen?

Vierailija
10.06.2019 |

Onko sinusta mielenkiintoista?

Varsinkin jos tiedät, että mies saa sitäkin kautta aika kovaa nautintoa ja se puoli on sinänsä uusi juttu johon seikkailla suhteessanne.

Onko sinusta kiihottavaa että välillä stimuloitte kummatkin toisienne peppuja?

Onhan se myös mielenkiintoista, että mies voi saada orgasmin pelkästä peppuhyväilystä ilman että penikseen kosketaan ollenkaan. Oletteko toteuttaneet sen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut strap-onilla, sormettanut, fistannut (työntänyt nyrkin ja aukonut sitä miehen sisässä) ja työntänyt erilaisia asioita kuten eri kokoisia dildoja ja vihanneksia miehen peppuun.

Ihan kivaa ja mielenkiintoista on, saan kicksit siitä vallasta ja näystä, kun mies huokailee peppu pystyssä allani/edessäni.

Tykkään myös, kun mies panee minua peppuun.

Vierailija
2/9 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut strap-onilla, sormettanut, fistannut (työntänyt nyrkin ja aukonut sitä miehen sisässä) ja työntänyt erilaisia asioita kuten eri kokoisia dildoja ja vihanneksia miehen peppuun.

Ihan kivaa ja mielenkiintoista on, saan kicksit siitä vallasta ja näystä, kun mies huokailee peppu pystyssä allani/edessäni.

Uh-huh, ehkäpä hieman liiankin extremeä omaan makuuni (esim. pepun nyrkkinainti...) mutta sträpin käyttö sen sijaan on tosi kiimaista ;) Kun mies antautuu Naisensa naitavaksi... ja sormi pepussa suihinoton aikana on myöskin iso peukku pystyyn =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa puolisoni samanlainen, kaikkea mainittua haluaisin kokeilla. Puolison pepulla olen kyllä leikkinyt dildojen ja melkein koko käden kanssa, mutta hän on vain sormella ja tapilla kokeillut mun pyllyä.

M41

Vierailija
4/9 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokeiltu sträppäystä, tappeja miehen pepussa ja sormetusta. Mies nauttiu myös peppunsa piiskaamisesta.

Vierailija
5/9 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut miestä laukeamaan pelkällä eturauhasstimulaatiolla? Siis että tulee siemensyöksy ilman penikseen koskettamista, vain pepun stimuloimisen tuotantona?

Vierailija
6/9 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan saanut miestä laukeamaan pelkällä eturauhasstimulaatiolla? Siis että tulee siemensyöksy ilman penikseen koskettamista, vain pepun stimuloimisen tuotantona?

Mies on lähes tullut pelkästä piiskauksesta. Ei kuulemma ollut kaukana :)

4

Vierailija
7/9 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuuluu ihan vakiojuttuihin. Niin varmaan aika monessa muussakin suhteessa? Vuonna 2019 tuntuisi mahdottomalta, että nuori nainen ei suhtautuisi näihin juttuihin hyvin myönteisesti. Se, ettei suostu sormettamaan miehen anusta, on jo melkein sama, kuin ettei suostuisi ottamaan suihin.

Vierailija
8/9 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kuuluu ihan vakiojuttuihin. Niin varmaan aika monessa muussakin suhteessa? Vuonna 2019 tuntuisi mahdottomalta, että nuori nainen ei suhtautuisi näihin juttuihin hyvin myönteisesti. Se, ettei suostu sormettamaan miehen anusta, on jo melkein sama, kuin ettei suostuisi ottamaan suihin.

Eihän noita kahta voi samaksi verrata, eikä edes melkein. Joillekin miehille se pylly kun vaan on ehdoton nou, valitettavasti. Itselläni 10 vuotta nuorempi mies (hän 30, minä 39) ja edes sormea ei vaan sinne pyllyn lähellekään viedä, hän ei minun enkä minä saa hänen. Itse aiemmissa suhteissa peppuseksiä harrastaneena ottaisin sinne mieluusti ja mies on kyllä tästä tietoinen.

Pussaaminenkin ihan pelkästään suuhun tulemisen jälkeen on vähän nihkeää, kummaa... Ehkä tuo on vielä oppimiskykyinen ;)

Vierailija
9/9 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän noita kahta voi samaksi verrata, eikä edes melkein. Joillekin miehille se pylly kun vaan on ehdoton nou, valitettavasti. Itselläni 10 vuotta nuorempi mies (hän 30, minä 39) ja edes sormea ei vaan sinne pyllyn lähellekään viedä, hän ei minun enkä minä saa hänen. Itse aiemmissa suhteissa peppuseksiä harrastaneena ottaisin sinne mieluusti ja mies on kyllä tästä tietoinen.

Pussaaminenkin ihan pelkästään suuhun tulemisen jälkeen on vähän nihkeää, kummaa... Ehkä tuo on vielä oppimiskykyinen ;)

Niin, miehelle se voi olla ehdoton nou.

Minä puhuin siitä, että mies haluaisi naisen laittavan sormea pyllyyn, mutta nainen ei halua. Tästähän ei ole naiselle mitään muuta haittaa kuin pieni vaivannäkö. Tätä nykyä tuo on jo sellainen, josta keiltäytyminen osoittaa suurta seksuaalista itsekkyyttä.