Mies 29v + 5v miettii; lisäarvon antaminen kesällä
Monesti sitä tuli viime kesänä käveltyä vähän päämäärättömästi kadulla silmät ja korvat auki odottaen tilaisuutta tutustumisiin. Joskus kävin pitemmän matkan päässä energiajuomaa ostamassa.
Ei ollut varsinaisesti mitään paikkaa mihin mennä, joten kauppaan menoksihan se yleensä meni.
Kontaktia tuli lähinnä feissareista; yhdelle ostin jäätelön ja vihjasin, että voitaisi tutustua lähemmin ja toinen antoi minulle yllättäen numeronsa. Hieman myöhemmin laitoin tälle naiselle viestin, joka oli omasta mielestäni hellyyttävä ja mukava saada tai siis itse olisin ollut ihan myyty jos saisin sellaisen viestin, mutta tytölle olikin tullut jo joku "kiire" tms. ja lopulta meni sinne haamuosastolle.
Monet muut kesämuistoni ovat aika hämäriä, mutta nyt on taas uusi kesä ja tilaisuuksia antaa lisäarvoa ihmisille; kävin jo yhden kerran vähän vähemmän tutulla paikkakunnalla yöelämässäkin ja mietin keskustelualoituksia. Eräällä naisella oli vähän persoonalliset hiukset ja mietin josko kehuisin ohimennen niitä, mutta en sitten tehnyt sitä. Parin nuoremman miehen kanssa oli pientä karaokejuttua ja mies laittoi kätensä hartioilleni ja normaalisti en ole ennen vastannut tuohon eleeseen, mutta laitoin sitten käteni hänen selkänsä päälle solidaarisuuden osoitukseksi.
Kommentit (11)
Profiilikuva kirvoittaa kysymään, että onko an*alihamsteri alter egosi?
Ihana, että sussakin on herkkä puoli. Olen tottunut lukemaan teorioitasi muinaisista hypersekseistä ja tissien hedelmällisyyssignaloinneista. Olen myös enemmän kuin helpottunut siitä, että olet kiinnostunut täysi-ikäisten naisten seurasts. Kiva kuulla, että myös sinä harrastat elämistä. Mukavaa kesää sinulle!
Juu, nämä tuntemattomat ovat takuulla suorastaan häkeltyneitä saamastaan ”lisäarvosta”.
Vierailija kirjoitti:
Ihana, että sussakin on herkkä puoli. Olen tottunut lukemaan teorioitasi muinaisista hypersekseistä ja tissien hedelmällisyyssignaloinneista. Olen myös enemmän kuin helpottunut siitä, että olet kiinnostunut täysi-ikäisten naisten seurasts. Kiva kuulla, että myös sinä harrastat elämistä. Mukavaa kesää sinulle!
Samoin sinulle.
Lisäarvoa talvella - baarissa viime yönä:
-Tarjosin nuorelle pariskunnan alkoholitonta juomaa omaan laskuun
-Esitin ihmisille kiinnostusta osoittavia ja energisoivia pikkukysymyksiä
-Tarjosin muille mahdollisuutta jakaa karaokevuoro kanssani
-flirttinyökkäsin kiltinnäköiselle tytölle hyväksyvästi
-kehuin ja annoin ajokortti-ikäiselle pojalle elämänohjeita
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Lisäarvoa talvella - baarissa viime yönä:
-Tarjosin nuorelle pariskunnan alkoholitonta juomaa omaan laskuun
-Esitin ihmisille kiinnostusta osoittavia ja energisoivia pikkukysymyksiä
-Tarjosin muille mahdollisuutta jakaa karaokevuoro kanssani
-flirttinyökkäsin kiltinnäköiselle tytölle hyväksyvästi
-kehuin ja annoin ajokortti-ikäiselle pojalle elämänohjeita
Kuulostaa vähän siltä kuin joku eläkeläispappa, jolla on juttuseuran puutetta, lähestyy nuoria ikäänkuin ulkopuolisena ja isoisämäisessä hengessä.
Kannattiko sille ventovieraalle nuorelle parille kustantaa ne juomat?
Musta nää jutut kuulostaa itseasiassa tosi mukavalta. Tuntuu että oot jotenkin mennyt eteenpäin, jatka samalla tavalla! Esim. vapaaehtoistyötä kannattaa harkita, jos haluat lisää luontevia ja mukavia ihmiskontakteja elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Musta nää jutut kuulostaa itseasiassa tosi mukavalta. Tuntuu että oot jotenkin mennyt eteenpäin, jatka samalla tavalla! Esim. vapaaehtoistyötä kannattaa harkita, jos haluat lisää luontevia ja mukavia ihmiskontakteja elämääsi.
Olen ollut vapaaehtoinen vuodesta 2006. Vaativassa vanhempaa ikää ja koulutusta edellyttävässä vapaaehtoistyössä (ei montaa alle 35 vuotiasta Suomessa) 2010-luvulta asti.
Jos se tytölle laittamasi viesti oli samaa sarjaa kuin nämä sinun avautumiset tällä palstalla, en yhtään ihmettele tytön siirtoa takavasemmalle.