Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oletteko jättäneet lahjakkuuttanne käyttämättä? miksi?

10.06.2019 |

Halusin vastata tällaiseen otsikkoon, mutta jostain syystä se ei onnistunut muutakuin näin tekemällä uuden aloituksen, anteeksi sitä..

Mutta halusin vastata, koska aihe tuntui omalta..

Olin siis mukana ensimmäisessä lauluformaatissa, ja pääsin aivan semifinaaliin saakka, tutustuin Jenniin, Paulaan, Miraan, Ushmaan jne.. En kuitenkaan päässyt bändiin saakka, mutta levy-yhtiön pomo kuiskasi korvaani että ota yhteyttä..

En koskaan ottanut, sillä olin/olen ujo, vaikkakin rakastan esiintymistä. Valmistuin kuitenkin tanssijaksi, mutta rakastuin ja muutin naurettavan pienelle paikkakunnalle, joka hyljeksi minua, masennuin ja lähes kadotin elämänhaluni. Ainoa valoni on rakkauteni edelleen samaiseen poikaystävääni, joka ei omien vanhempiensa omaishoitajana voi muuttaa muualle. Ymmärrän ja tuäen häntä.

Epävarmuuteni johtuu varmaan erityisherkkyydestä, seksuaalisesta hyväksikäytöstä sekä pahasta koulukiusaamisesta joka alkoi heti ala-asteella. Ehkä ujous, herkkyys, ja tunnollisuuteni oli syy ensin, mutta lukion toiselle luokalle siirtyessä ystäväni hylkäsivät minut, kun voitin erään kauneuskilpailun.

Paljon hyvääkin on tapahtunut näinä vuosina, olen herkistynyt vielä enemmän, myös henkisesti. Uskon myötätuntoiseen rakkauteen, ja näen asiat syvemmin ja uskon kaikella olevan tarkoitus.

Kuka tietää, mitä elämä vielä tuo eteeni, mikään ei silti ole mahdotonta..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla