Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
ei yhtään ihme, että aamulla asioiva nuori kaveri, 220 maasta, lähti paikastanne.
"heitä pellolle se..." puheet
10.06.2019 |
näkyy ja kuuluu.
pst. Espoonlahdesta oli hyvin lähellä aikoinaan rikosilmoitus henkilökunnan toiminnasta, muistaako?
Kommentit (2)
Älä viitsi kirjoittaa kun ei siitä kerran mitään ymmärrettävää synny. Kiitos.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En usko, että kukaan voi olla kotoisin 220 eri maasta.