Spotfy Premium tilauken peruutus
Sain muutama kk sitten en muista mitä kautta (FB, sähköposti?) mainoksen 3 kk maksuttomasta Spotifyn premiumin käytöstä. Tyhmyyttäni tilasin sen lapsilleni heidän prepaid-liittymiinsä. Oletin, että 3 kk:n maksuttoman jakson jälkeen Spotifyltä tulee lasku, sopimus tms., mutta mitään ei tullut. Unohdin koko asian, eikä lapsetkaan muistuttanut asiasta . Nyt olen huomannut, että tililtäni on veloitettu muutama Spotifyn 9,90 e kk-maksu.
Haluan irtisanoa sopimuksen, mutta en löydä mistään tietoa siitä, mitä kautta olen sopimuksen tehnyt. Operaattorini ei tiedä asiasta mitään. Spotifylle lähettämiini s-posteihin en ole saanut vastausta. Laitoin pankille viestiä, että löytyykö heidän kautta mitään tietoja veloittajasta. Toistaiseksi ei mitään tulosta.
Tiedän, että olen toiminut tyhmästi. Kaipaisin neuvoja, vinkkejä, mitä tilanteessa voidaan tehdä. Miten voisin jäljittää sopimukseni tiedot?
Kommentit (3)
Menet spotifyn sivuille. Kirjaudu sisään. Etsi omat asiakastietosi ja peru tilaus.
Olet tehnyt suoraveloitus sopimuksen siinä vaiheessa, kun olet antanut sinne korttisi numeron tai luvan tilisi suoraveloitukseen.
Noinhan moni tilaus toimii oli sitten lehtitilaus tai kanavatilaus. Ilmaisen kuukauden jälkeen alkaa maksullinen aika.
Pyydä pankkiasi lopettamaan automaattiveloitus.