Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teistä hoikista näkee sen että elämä on teillä kunnossa

Vierailija
10.06.2019 |

On varmaan työt, perhe, ystävät kaikki mallillaan. Ei tarvitse syödä suruunsa ja jaksatte keskittyä omaan hyvinvointiinne.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaikki nuo asiat mallillaan mutta olen silti läski. Tiedostan ongelmani, ruoka vaan on niin hyvää. Ei mulle makea niinkään ole ongelma, mutta kaikenlaiset muut rasva-hiilari -yhdistelmät. Kermainen pasta, piirakat, voikkarit, perunamuusi jossa on voita ja punaista maitoa, pizza... Ja olutkin maistuu etenkin nyt kesällä niin hyvälle.

Tiedätkö mikä maistuu vieläkin paremmalta? Olet 10 pvä syömättä herkkuja yms, syöt pelkkää salaattia ja keittoja ja sitten sano maistuuko pitza ja olut hyvältä?

Pätee kaikkeen muuhunkin, sexiin, alkoon, nukkumiseen, matkustamiseen etc etc

En ymmärrä. Jos 10 päivää olisi terveysruualla, pizza ja olut olisi taivas. Jos olisi 10 päivää ilman seksiä, panetus olisi jo vienyt hermot. Jos olisi 10 päivää nukkumatta, olisi jo kuollut. Ihan suolesta nuo sun selitykset.

Vierailija
22/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ainoa hopeareunus elämän ollessa paskaa on se, et laihdun entisestään kun ruoka alkaa ällöttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V-tun toope ap, näppis pois sinulta.

Vierailija
24/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan aloitus vitsi? Minusta ei ainakaan päälle näkis eikä varmaan uskoisi miten vaikeiden asioiden kanssa kamppailen elämässäni. Hoikka ja hyvännäköinen ei ole yhtä kuin terve ja onnellinen.

Vierailija
25/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keksin siihen omaan pahaan oloon ihan muun lääkkeen kuin syöminen. On mukavaa kävellä kaupoissa ja katsella. Pääkaupunkiseudulla on paljon kauppoja missä harrastaa tätä kävelyä.

Vierailija
26/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinvoivalla ihmisellä on enemmän voimia huolehtia hoikkuudestaan.

Vierailija
27/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä tunnu yhtään sen kummallisemmalta nyt kun silloin kun painoin parikymmentä kiloa vähemmän,olin tosin 25 v nuorempikin. Näin kun kelaan aikaa takaisin,ne on aivan eri jutut,kuin paino joka elämisen onnellisuuteen vaikuttaa.

Vierailija
28/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä ap saisit syömisesi ja painon paremmalle tolalle, se muukin elämä voisi helpottua, kun olisi enemmän energiaa tehdä tarvittavat elämänmuutokset.

Vierailija
29/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se aloittajan kohdallakaan pidä paikkaansa. Jokainen osa-alue elämässä enemmän kuin sekaisin.

Vierailija
30/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian 39. Pituus 174 ja paino 55-58.

Tällä hetkellä sairastan syöpää joka parannettavissa. Tänään kävin sairaalassa. Silmänaluset turvonneet ja pöhöttynyt olo.

Työssä käyn mut työkuorma raskas.

Joskus tuntuu et voimat loppu.

Täydellistä?! 🙁🤔

Vierailija
31/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö nyt tosissaan trollia tajua

Vierailija
32/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaikki nuo asiat mallillaan mutta olen silti läski. Tiedostan ongelmani, ruoka vaan on niin hyvää. Ei mulle makea niinkään ole ongelma, mutta kaikenlaiset muut rasva-hiilari -yhdistelmät. Kermainen pasta, piirakat, voikkarit, perunamuusi jossa on voita ja punaista maitoa, pizza... Ja olutkin maistuu etenkin nyt kesällä niin hyvälle.

Sama täällä! En nyt ole kovin läski, mutta ylipainoinen joka tapauksessa ja en ole tekemässä painolleni yhtään mitään.

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta, seksiä on 2-3 kertaa viikossa ja rakkautta riittää kuin nuorella parilla. Lapsia on kolme, talo on ollut velaton jo kymmenisen vuotta, ystäviä on, ihana työpaikka, terveys

on hyvä ja en ole ollut kymmeneen vuoteen edes flunssassa, harrastuksia, huumoria ja hyvää mieltä riittää myös vapaaehtoistyöhön vanhusten kanssa ja tätä rataa.

Kiloilla ei ole merkitystä, mutta hyvällä elämänlaadulla on. Ruoka on hyvää ja kuuluu elämääni siinä missä vaikka unikin tai paskalla käyminen.

Ja tämä muka tasapainoisen naisen kirjoittamaa...

Vierailija
33/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö nyt tosissaan trollia tajua

Veikkaan, että ap on ammattivalittaja. No, trollihan sekin on tavallaan, vaikka onkin oikea henkilö.

Vierailija
34/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin laihimmillaan silloin kun olin niin masentunut, että en jaksanut nousta sängystä syömään edes kerran päivässä. Mut oli mun elämä niin helvetin hyvää kun ei ollut läskiä...!!!

Vierailija
35/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki pielessä, mutten ole lihava. Jee! 😑

Vierailija
36/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on BMI n 20-22. Koitan nyt yli kolmekymppisenä toipua syömishäiriöistä, paniikkihäiriöstä ja pahasta ahdistuksesta. Mulla ei ole ammattia, ei työtä, olen maho ehkä juuri itsensä näännyttämisen takua ja elän minimituilla.

Ei se hoikkuus ole juuri mua palvellut, mitä nyt vääränlaiset miehet on jallittanut koska oon ollut mallin mitoissa, eksän jäljiltä olin terapiassa ja lääkityksellä.

Sillon kun BMI oli 17-18 niin elämäni oli todella synkkää. Pysyin neljän seinän sisällä itkemässä, oksentamassa, viiltelemässä ja jumppaamassa enkä uskaltanut ottaa kontaktia keneenkään.

Tosi kadehditttavaa.

Mielummin oisin iloinen pullukka.

Vierailija
37/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni vaikeimpina aikoina olen ollut myös lihavimmillani.Näitä kausia on ollut 2-3.Nyt menee huonosti töissä ja muutenkin.Suoraa sanottuna tosi huonosti.Olen mokaillut ja hävettää ja masentaa.Hetkessä oli tullut 3kg lisää.Just sellainen farkut puristaa-olo.

Tein viime pe päätöksen,että vaikka kaikki muu menisi päin...,lihoa en aio.

Ilmoittauduin Boot campiin ja aloitin heti lauantaiaamuna ruokavalion.

On kyllä sisäisesti voimakkaampi olo.

Vierailija
38/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
39/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä, rahat ei mee munkkeihin, röökiin ja viiniin, ja peilikuva on siedettävä niin mikäs tässä. Muilta osin ei niin kummoista ole.

Vierailija
40/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voivat vaikkapa kärsiä lady Dianan tavoin bulimiasta, ahmia ja oksentaa kaiken ruoan syömisen jälkeen pois ja eikun hymyä poskeen hampaidenpesun jälkeen.

Tai voihan se anoreksiakin olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi