Teistä hoikista näkee sen että elämä on teillä kunnossa
On varmaan työt, perhe, ystävät kaikki mallillaan. Ei tarvitse syödä suruunsa ja jaksatte keskittyä omaan hyvinvointiinne.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijjaa :D Tää oli aika paska.
Olen oikeasti tätä mieltä. Itse olen tosi läski kun elämä niin hankalaa. Syön pahaan olooni enkä jaksa pitää itsestäni huolta.
No, minä olen köyhä eikä ole perhettä. Terveyteni ja oman kehon hyvinvointi on niitä harvoja arvokkaita asioita joita minulla on, joista saan hyvää oloa. Sen takia vaalin niitä ja iloitsen niistä myös.
Enkä muuten ole niitä jotka pysyvät hoikkana itsestään. Alan lihoa ja ja jään koukkuun heti jos parina päivänä syön herkkuja. Leipää en kotiin osta. En leivo koskaan. Mutta näin olen valinnut ja olen onnellisempi silti näin.
kerro tuo minun masentuneelle nuorelleni (20-v). Hänellä ei ole anoreksiaa, mutta hän ei vaan jaksa syödä, ei ole näläntunnetta. Noidankehä on valmis, kun ei syö, ei jaksa, mutta kun ei jaksa, ei syö. Asuu vielä omillaan, ja äitikään ei ole ruokaa laittamassa. (Huom. on opetettu ja osaa kyllä, ongelma on siis se masennus) Ja kun on kotonaan, kokee ärsyttävänä ja ahdistavana sen, kun pyydetään syömään. Vaikka en edes tuputa enkä tee numeroa, vaan koputan ovelle ja sanon, että tule syömään. Ei oo nälkä, väsyttää, kohta (ei koskaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti tätä mieltä. Itse olen tosi läski kun elämä niin hankalaa. Syön pahaan olooni enkä jaksa pitää itsestäni huolta.
Kenen muun syy se on, jos ei itsesi? Noiden hoikkienko?
Toiset syö ahdistukseensa, toiset menettää ruokahalunsa kun ovat ahdistuneita ja masentuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksetaanko läskitrollauksesta yhtä paljon kuin persutrollauksesta? Mulla olis sanavalmis tytär vailla kesätöitä, se vois liittyä mukaan näitä aloittelemaan pariksi viikoksi ainakin.
Ei ole sen helpompaa kuin muillakaan. Joillakin vaikeampaakin. Itsestäänhän mikään ei tule. Ei heille eikä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli koska sä olet läski kun sulla on vaikeaa, kaikilla muillakin läskeillä on vaikeaa?
Siskoni on 50 vuotias laiha ja anorektisen näköinen nainen, jolta hiuksetkin ovat alkaneet lähtemään päästä jo. Hänellä ei ole miestä enää, ystäviä nolla, velkaa niin paljon, että hän ei saa sitä ikinä maksettua, terveyttä ei ole, vaan pelkkää sairautta ja rahaa ei ole kunnon ruokaan. Kadehdittavaa elämää siis!
No kyllä sitä näin hoikkanakin voi esim. talous olla ihan ns. 'kuralla', eli laskujen takia postilaatikkoon katsominenkin jo pelottaa. Miesystäväkin on voinut muuttua jo sellaiseksi, että jo sen äänenkin kuuleminen alkaa suorastaan vatsaani vääntävästi inhottaa. Syy siihen että hän on muuttunut sellaiseksi ei siis voi olla ainakaan minun painostani kiinni, vaan on siis jostain ihan jostain muusta.Haluaisin vain ,että se p..ka jättäisi minut jo rauhaan ja sillä siisti. Mitään muuta en enää hänen suhteensa toivo. En enää pysty olemaan välittämättä asiasta, enkä pysty pakottamaan itseäni teeskentelemään enää mitään positiivisia tunteita hänen seurassaan.
Mulla on kaikki nuo asiat mallillaan mutta olen silti läski. Tiedostan ongelmani, ruoka vaan on niin hyvää. Ei mulle makea niinkään ole ongelma, mutta kaikenlaiset muut rasva-hiilari -yhdistelmät. Kermainen pasta, piirakat, voikkarit, perunamuusi jossa on voita ja punaista maitoa, pizza... Ja olutkin maistuu etenkin nyt kesällä niin hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sitä näin hoikkanakin voi esim. talous olla ihan ns. 'kuralla', eli laskujen takia postilaatikkoon katsominenkin jo pelottaa. Miesystäväkin on voinut muuttua jo sellaiseksi, että jo sen äänenkin kuuleminen alkaa suorastaan vatsaani vääntävästi inhottaa. Syy siihen että hän on muuttunut sellaiseksi ei siis voi olla ainakaan minun painostani kiinni, vaan on siis jostain ihan jostain muusta.Haluaisin vain ,että se p..ka jättäisi minut jo rauhaan ja sillä siisti. Mitään muuta en enää hänen suhteensa toivo. En enää pysty olemaan välittämättä asiasta, enkä pysty pakottamaan itseäni teeskentelemään enää mitään positiivisia tunteita hänen seurassaan.
1. avaa ne laskut, ota yhteyttä velkaneuvojaan ja ala hoitaa asiaa
2. eroa huonosta suhteesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut hoikimmillani silloin kun kaikki meni päin peetä samaan aikaan. Tuli ero, muutto, paikkakunnan vaihto ja työpaikkakin meni uusiksi. En oikeastaan edes muista siitä ajasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen muun syy se on, jos ei itsesi? Noiden hoikkienko?
Ei ole hoikkien syytä vaan itseni ja oman elämäntilanteeni.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaikki nuo asiat mallillaan mutta olen silti läski. Tiedostan ongelmani, ruoka vaan on niin hyvää. Ei mulle makea niinkään ole ongelma, mutta kaikenlaiset muut rasva-hiilari -yhdistelmät. Kermainen pasta, piirakat, voikkarit, perunamuusi jossa on voita ja punaista maitoa, pizza... Ja olutkin maistuu etenkin nyt kesällä niin hyvälle.
Tiedätkö mikä maistuu vieläkin paremmalta? Olet 10 pvä syömättä herkkuja yms, syöt pelkkää salaattia ja keittoja ja sitten sano maistuuko pitza ja olut hyvältä?
Pätee kaikkeen muuhunkin, sexiin, alkoon, nukkumiseen, matkustamiseen etc etc
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä! En nyt ole kovin läski, mutta ylipainoinen joka tapauksessa ja en ole tekemässä painolleni yhtään mitään.
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta, seksiä on 2-3 kertaa viikossa ja rakkautta riittää kuin nuorella parilla. Lapsia on kolme, talo on ollut velaton jo kymmenisen vuotta, ystäviä on, ihana työpaikka, terveys
on hyvä ja en ole ollut kymmeneen vuoteen edes flunssassa, harrastuksia, huumoria ja hyvää mieltä riittää myös vapaaehtoistyöhön vanhusten kanssa ja tätä rataa.
Kiloilla ei ole merkitystä, mutta hyvällä elämänlaadulla on. Ruoka on hyvää ja kuuluu elämääni siinä missä vaikka unikin tai paskalla käyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mikä maistuu vieläkin paremmalta? Olet 10 pvä syömättä herkkuja yms, syöt pelkkää salaattia ja keittoja ja sitten sano maistuuko pitza ja olut hyvältä?
Pätee kaikkeen muuhunkin, sexiin, alkoon, nukkumiseen, matkustamiseen etc etc
En keksi yhtään syytä miksi olisin vaikka ilman seksiä kymmenen päivää. Oluesta en pidä, pitsaa syön muutaman kerran vuodessa, kun itse sen teemme. Keitoista ja salaatista kyllä tykkään, eilenkin tein juustoisen parsakaalikeiton ja oli namia!
Terv. Toinen pyylevä mamma, onnellinen sellainen
Vierailija kirjoitti:
Aijai, luettelit paljon herkkujani, esim. perunamuusi reilulla voilla, piirakat, pasta, voileivät... Tuore itse leivottu pulla, kaakao, suolaiset piirakat, esim. pinaattifetapiiras on herkkuani, kermaperunat, popparit, sipsit, juustot, Kreikkalainen jogurtti sopii vaikka mihin ja niin edelleen. Nam!
Heillä elämä varmaan aina täydellistä, vielä jos komea tai kaunis, niin a'vot.