Emelie Björnberg ja Spekti naimisiin
Aika hullu meno on ollut häissä mitä Instagramista seurannut :D Ei varmaan monia jos mitään noin hulppeita häitä ole Suomen mittakaavassa järjestetty, vaikka ulkomailla pitivätkin bileet. Mieletön lokaatio ja meininki. Harvoin jos koskaan sitä kadehtii julkkiksia mutta noissa juhlissa ei varmaan olisi ollut tylsää :D
Kommentit (462)
Onneks en ookaan rikas. Joutuis kaveraamaan jonkun Vapun ja Cheekin kaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon Emelien osakesalkussa on suomalaisten firmojen osakkeita, antaa siis näin takaisin, kun pitää rahansa työllistämässä Suomessa. On itsekin ollut käsityö-yrittäjä, oletettavast, eli ihan pienyrittäjänäkin maksellut veroja.
Mutta kun suomalaiset on niin kateellisia
niin kait hänenkin kannattaisi siirtää kaikki omaisuutensa Ranskaan jossa asuukin, ja lopettaa myös noista pääomatuloista veron maksu Suomeen.
Miksi kaikki rikkaat perijät/perijättäret asuu Ranskassa?
Vierailija kirjoitti:
"Minä vaimonkin perinnön juon."
Tästäkö se perintöprinsessa syttyi?
Nousi ihan uusiin sfääreihin tuo lause😁
Vierailija kirjoitti:
Sic transit gloria mundi.
Mä olen jotenkin epämääräisen pettynyt.
Luin joskus takavuosina Björnbergin haastattelun ja vaikutti aika mukavalta hänen elämänsä: rahaa on, ja voi pitää putiikkia missä huvittaa ja tehdä juuri sellaisia rytkyjä kuin nyt sattuu kiinnostamaan.
Mutta tuolla se nyt sitten nai tollaisen fuckboin.
Toki älysin sitten että niin, vaatteitahan se vaan teki eikä taidetta/vallankumouksia/muuta järkevää.
Jotenkin masentavaa että jos jollakulla on varaa tehdä oikeastaan mitä vaan, niin se tekee jotain minkä se on oppinut tv-sarjoista ja Voguesta.
Miksei jotain täysin uutta ja erilaista? Koska ei ole näkemystä.
Eli joku posliinimaalaus luonnolliseen malliin Marxia siteeraten olis sun mielestä järkevämpää kuin vaatteiden suunnittelu. Joku muu voi olla eri mieltä.
Oon varmaan ikävä tyyppi, mutta tuosta morsiammen day3-asun vyöstä tulee mieleen joku Prsimasta ostettu House-halpismuovikopio...
Vaikka saattaahan se olla joku hermes tms.
Kaksi lahjatonta "taiteilijaa" (rahoittavat "taiteilunsa", kun lahjoillaan eivät sitä voi mahdollistaa) löysivät toisensa, minusta match made in heaven, onnea!
Vierailija kirjoitti:
Kaksi lahjatonta "taiteilijaa" (rahoittavat "taiteilunsa", kun lahjoillaan eivät sitä voi mahdollistaa) löysivät toisensa, minusta match made in heaven, onnea!
Ja mies osaa sijoittaa vaimon perinnön tuottamaan vielä vähän lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sic transit gloria mundi.
Mä olen jotenkin epämääräisen pettynyt.
Luin joskus takavuosina Björnbergin haastattelun ja vaikutti aika mukavalta hänen elämänsä: rahaa on, ja voi pitää putiikkia missä huvittaa ja tehdä juuri sellaisia rytkyjä kuin nyt sattuu kiinnostamaan.
Mutta tuolla se nyt sitten nai tollaisen fuckboin.
Toki älysin sitten että niin, vaatteitahan se vaan teki eikä taidetta/vallankumouksia/muuta järkevää.
Jotenkin masentavaa että jos jollakulla on varaa tehdä oikeastaan mitä vaan, niin se tekee jotain minkä se on oppinut tv-sarjoista ja Voguesta.
Miksei jotain täysin uutta ja erilaista? Koska ei ole näkemystä.
Eli joku posliinimaalaus luonnolliseen malliin Marxia siteeraten olis sun mielestä järkevämpää kuin vaatteiden suunnittelu. Joku muu voi olla eri mieltä.
Niin, kaikilla ei tosiaan ole samat mielipiteet. Mutta ihan vapaasti niitä täällä voi esittää, sinäkin :)
(toki alatyylinen seksuaalissävytteinen vihjailu on ehkä noloa, mutta joillakin kai ne jutut pyörii päässä koko ajan.)
Kiva kun Suomessa ei oo enää vaateteollisuutta, niin vaatesuunnittelijatkin alkaa olla näitä isänsä tai miehensä elättämiä. Joiden suunnittelemia vaatteita ei vaan myydä juuri missään.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun Suomessa ei oo enää vaateteollisuutta, niin vaatesuunnittelijatkin alkaa olla näitä isänsä tai miehensä elättämiä. Joiden suunnittelemia vaatteita ei vaan myydä juuri missään.
Näitä uusia vaatefirmojahan on syntynyt viimeaikoina vaikka kuinka paljon, mutta jostain syystä vaatesuunnittelijan pitäisi suunnitella jotain todella erikoista ja outoa ollakseen hyvä Suomessa.
Suomessa oikeasti hyvä vaatesuunnittelija on sellainen, joka osaa suunnitella Suomen keleihin ja suomalaisten elämäntyyliin sopivia vaatteita. Näitä ovat vaikka Halti, Marimekko, Andiata, Samuli, Luhta, Prisman ja Keskon omat mallistot ja Rukka esimerkiksi ja kaikki nämä uudet lastenvaatefirmat kuten Gugguu ym. Kaikissa noissa firmoissa on suunnittelijoita, mutta eivät he ole kuuluisia, mutta heidän suunnittelemia vaatteita kyllä myydään paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori av-mammat (vai pitäisikö sanoa mummot), jos ette tunne Spektiä niin syy on kyllä siinä, että olette itse jo niin vanhoja ja kärryiltä pudonneita.
Tämän palsta teini palstan suola ovat kyllä ehdottomasti nämä äipät jotka kuvittelevat, että se heidän suosikkinsa on juuri se henkilö joka kaikkien maailman ihmisten tulisi tietää tai on täysin pudonnut kärryiltä :-D
Sori, mutta ensinnäkään en ole äippä, toisekseen kyseinen henkilö ei ole suosikkini. Spekti nyt vaan on sen verran ollut viime vuosina kuitenkin esillä mediassa, että kyllä hänet pitäisi tietää, jos yhtään on silmät ja korvat päässä.
Mä en tiedä vaikka luen ihan paperilehtiä ja netistä uutiset pari kertaa päivässä. Kymppiuutisetkin katselen.
Ei tuosta ole sanakaan ollut ko. julkaisuissa. Joten haluatko tarkentaa missä mediassa jätkä on ollut esillä?
Instassa? No onpa esillä oloa. Seiskassa? 821Aina ihmetyttää, kun jotkut ylpeilevät sillä, että ovat pudonneet kelkasta. Eivät tunne tubettajia, eivät nykymuusikkoja, mikä ihmeen tiktok jne... Kyllä vähääkään musiikkia seuraava tunnistaa Spektin, vaikka ei hänen tuotannostaan välittäisikään.
Ja yhä sinun mielestäsi on kelkasta pudonnut jos ei tiedä juuri sinun suosikki artistiasi :-D
No en itse asiassa pidä musiikistaan, mutta tiedän hänet. Samoin tiedän vaikkapa Ellipsin, Cledusin ja Ruusut, vaikka he eivät ole suosikkiartistejani.
En ole tuo kenelle vastailet, mutta minä pidän jotenkin outona sitä ajatusta, että pitäisi pakkomielteisesti seurata kaikkea mahdollista mikä ei edes kiinnosta, jotta voi pitää itseään ajan hermolla olevana. En voi sietää rap-musiikkia, enkä voisi kuvitellakaan seuraavani alaa edes sen verran hyvin, että nimiä tunnistaisin. Sama juttu oli 15-, 20- ja 25-vuotiaana, jos jokin asia ei kiinnostanut niin se ei kiinnostanut. (Eikä muuten kiinnostanut räppi silloinkaan.)
Vierailija kirjoitti:
Muoti- ja vaateteollisuus ovat periaatteessa kaksi eri alaa. Muotisuunnittelijana on tunnetusti vaikea elättää itseään, mitä hautempi couture sitä vaikeampaa, ja yleensä tarvitaan joko pappa betalar, rikas puoliso tai sitten vaikutusvaltaisia tukijoita pärjätäkseen.
Tällä Emeliellä ei ole varmaan mitään aikomustakaan perustaa seuraavaa Marimekkoa, vaan haaveissa siintänee olla jokin avantgarde-muodin edelläkävijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linda Lampeniuksen mies vaihtaa juristista poliisiksi. Aika kummaa. Hän taitaa olla jo 55 v ja tahkonnut rahaa ja varmaan hyvin sijoittanut. Linda soittaa viulua ja ei ilmaiseksi.
Poliisin hallinnossa työskentelee paljon juristeja. Vai onko hän lähdössä ihan kenttätyöhön poliisiksi?
Kyllähän Kristiina Komulainenkin (entinen radio- ja tv-juontaja, ohjelmapäällikkö jne) lähti opiskelemaan poliisiksi, vaikka ikää on 40 vuotta. Joillekin tuo on semmoinen unelma-ammatti, että sitä lähdetään toteuttamaan kun talous on kunnossa.
Siinä ei korkeelta tipahda mutta Lindan mies. Korkeasti kouluttautunut juristi poliisiksi. Sen takia joutuivat muuttamaan kodistaan salaiseen paikkaan. Turvallisuussyistä.
Vierailija kirjoitti:
Luin ensin vain otsikon ja kommentit. Sen verran paljon positiivisia kommentteja tullut, että olin aika varma ettei Emelie ole mikään kaunotar. Niin innostuneita mammat tästä olivat. Jos mies menee naimisiin rikkaan naisen kanssa, kukaan nainen ei kyseenalaista naimisiinmenon perusteita, varsinkaan jos rikas nainen ei ole myös kaunis. Miklu ja Metti Forssellin suhdetta on kyllä ruodittu negatiiviseen sävyyn, koska onhan se nyt kamalaa jos nainen (ja vielä kauniskin sellainen) nappaa itselleen rikkaan miehen.
Mä en ainakaan ole Forsseleille kade yhtään! Siinä on musta niin harvinaisen puiseva pari kuin olla saattaa. Miklussa ei ole karisman häivääkään, eikä ole millään mittarilla edes komea. Myöskään Metti ("you know") ei ole mitenkään erityisen kaunis, mutta bloginsa perusteella ei kyllä mikään ajatusten tonavakaan ("ja sit mä ajattelin, että make it or break it"). Miklulla on käynyt tuuri, että on osannut sievoisen summan edestä potkia palloa. Muuten tästä pariskunnasta tuskin kumpikaan olisi mitään tavallista tallaajaa kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä uusia vaatefirmojahan on syntynyt viimeaikoina vaikka kuinka paljon, mutta jostain syystä vaatesuunnittelijan pitäisi suunnitella jotain todella erikoista ja outoa ollakseen hyvä Suomessa.
Suomessa oikeasti hyvä vaatesuunnittelija on sellainen, joka osaa suunnitella Suomen keleihin ja suomalaisten elämäntyyliin sopivia vaatteita. Näitä ovat vaikka Halti, Marimekko, Andiata, Samuli, Luhta, Prisman ja Keskon omat mallistot ja Rukka esimerkiksi ja kaikki nämä uudet lastenvaatefirmat kuten Gugguu ym. Kaikissa noissa firmoissa on suunnittelijoita, mutta eivät he ole kuuluisia, mutta heidän suunnittelemia vaatteita kyllä myydään paljon.
Emelien ei tarvi ansaita vaan harrastaa mitä haluaa. Nyt on kotona oma sijoitusjohtaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon Emelien osakesalkussa on suomalaisten firmojen osakkeita, antaa siis näin takaisin, kun pitää rahansa työllistämässä Suomessa. On itsekin ollut käsityö-yrittäjä, oletettavast, eli ihan pienyrittäjänäkin maksellut veroja.
Mutta kun suomalaiset on niin kateellisia
niin kait hänenkin kannattaisi siirtää kaikki omaisuutensa Ranskaan jossa asuukin, ja lopettaa myös noista pääomatuloista veron maksu Suomeen.Miksi kaikki rikkaat perijät/perijättäret asuu Ranskassa?
Hän ilmeisesti aduu osan aikaa Ranskassa ja ties missä muualla. Ihminen joka voi asua missä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samuji?
Jotenkin hassua, että päällisin puolin tämä näytti olevan boheemi taiteilijapariskunta, muotisuunnittelija (joka sattuu olemaan rikasta sukua) ja muusikko - mutta sitten luin uteliaisuuttani pariskunnasta enemmän, ja tämähän onkin kaikista tyypillisin jetset-pari nykymaailmassa, eli perijätär ja finanssialan mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori av-mammat (vai pitäisikö sanoa mummot), jos ette tunne Spektiä niin syy on kyllä siinä, että olette itse jo niin vanhoja ja kärryiltä pudonneita.
Tämän palsta teini palstan suola ovat kyllä ehdottomasti nämä äipät jotka kuvittelevat, että se heidän suosikkinsa on juuri se henkilö joka kaikkien maailman ihmisten tulisi tietää tai on täysin pudonnut kärryiltä :-D
Sori, mutta ensinnäkään en ole äippä, toisekseen kyseinen henkilö ei ole suosikkini. Spekti nyt vaan on sen verran ollut viime vuosina kuitenkin esillä mediassa, että kyllä hänet pitäisi tietää, jos yhtään on silmät ja korvat päässä.
Mä en tiedä vaikka luen ihan paperilehtiä ja netistä uutiset pari kertaa päivässä. Kymppiuutisetkin katselen.
Ei tuosta ole sanakaan ollut ko. julkaisuissa. Joten haluatko tarkentaa missä mediassa jätkä on ollut esillä?
Instassa? No onpa esillä oloa. Seiskassa? 821Aina ihmetyttää, kun jotkut ylpeilevät sillä, että ovat pudonneet kelkasta. Eivät tunne tubettajia, eivät nykymuusikkoja, mikä ihmeen tiktok jne... Kyllä vähääkään musiikkia seuraava tunnistaa Spektin, vaikka ei hänen tuotannostaan välittäisikään.
Ja yhä sinun mielestäsi on kelkasta pudonnut jos ei tiedä juuri sinun suosikki artistiasi :-D
No en itse asiassa pidä musiikistaan, mutta tiedän hänet. Samoin tiedän vaikkapa Ellipsin, Cledusin ja Ruusut, vaikka he eivät ole suosikkiartistejani.
Ketkä?
"Minä vaimonkin perinnön juon."
Tästäkö se perintöprinsessa syttyi?