Emelie Björnberg ja Spekti naimisiin
Aika hullu meno on ollut häissä mitä Instagramista seurannut :D Ei varmaan monia jos mitään noin hulppeita häitä ole Suomen mittakaavassa järjestetty, vaikka ulkomailla pitivätkin bileet. Mieletön lokaatio ja meininki. Harvoin jos koskaan sitä kadehtii julkkiksia mutta noissa juhlissa ei varmaan olisi ollut tylsää :D
Kommentit (462)
Miksi Petri Nygårdia ei ole kutsuttu? Ei ollut Kiirankaan häissä.
Onko hänellä lasta??? Rva yli 40 vee niin tuskin enää saa. Maallista hyvää on saanut ja paljon ja vielä komean ja fiksun miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa että näistäkin on saatu näin pitkä ketju. Tuskin olen ainoa joka ei ollut koskaan kuullutkaan tuosta pariskunnasta.
Samat julkisuudessa kuluneet naamat taas tuoltakin postaavat instaan.
noiden julkkisten takiahan tuosta uutisoidaan. Ei tuo muuten eroa suomenruotsalaisen pappa betalar suvun häistä juurikaan.
Tosin perinteisesti suomenruotsalaisissa häissä juhlii bättre folk, eikä mikään telkkarista ja somesta tuttu wt-porukka :)
Jep. OC Julia on päässyt pitkälle. Mahtaa Teittistä harmittaa kun ei pysynyt yhdessä Danin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Petri Nygårdia ei ole kutsuttu? Ei ollut Kiirankaan häissä.
Ja missä Elastinen? Forssellit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa että näistäkin on saatu näin pitkä ketju. Tuskin olen ainoa joka ei ollut koskaan kuullutkaan tuosta pariskunnasta.
Samat julkisuudessa kuluneet naamat taas tuoltakin postaavat instaan.
noiden julkkisten takiahan tuosta uutisoidaan. Ei tuo muuten eroa suomenruotsalaisen pappa betalar suvun häistä juurikaan.
Tosin perinteisesti suomenruotsalaisissa hä1275v issä juhlii bättre folk, eikä mikään telkkarista ja somesta tuttu wt-porukka :)
Jep. OC Julia on päässyt pitkälle. Mahtaa Teittistä harmittaa kun ei pysynyt yhdessä Danin kanssa.
Tulkkaa nykyistä miestä kun ei enkku taivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa ole kuin yksi ökyrikas suku. Heistä olisi kiva lukea juttuja, mutta taitavat lomailla Kanarialla ja kasvattaa karjaa maalla sen sijaan, että olisivat tyrkkyjen kavereita.
Herlinit? Onhan tuo Emeliekin ökyrikas.
No esim. Antti Herlinin omaisuus on noin 4 MILJARDIA euroa, että ei ihan samana päivänä voi puhua Herlineistä ja tästä vaatesuunnittelijasta, vaikka todella rikas hänkin tietenkin on.
Ilkka Herlinillä on n. 1.7 miljardin omaisuus, Ilona Herlinillä 1,3 miljardia ja Niklas Herlinillä oli kuollessaan n. 1,3 miljardin omaisuus. "Köyhin" Herlineistä on Hanna Nurminen joka on lahjoittanut omaisuuttaan Koneen Säätiölle, mutta hänelläkin on satojen miljoonien omaisuus.
Mutta onhan Herlineissä aivan erilailla karismaa - ehkä juuri siksi että he eivät ökyile rahoillaan seurapiiripippaloissa. Paitsi Niklas hyvin harvoin. Hänkin istui mielummin Kalliossa pubissa.
Ja tietenkin perheen tarina on hyvin ainutlaatuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus paistaa.
Rooma on varmasti tärkeä kaupunki joko morsiamelle tai sulhaselle, ehkä ovat siellä kihlautuneet?
Kenellä on varaa maksaa porukka bileisiin kolmeksi päiväksi Roomaan? No varakkailla.
Kateus? Ei kaikki tykkää samoista asioista. Itse olen ainakin kirjoittanut vain mistä pidän tai en pidä eikä ne kaikki liity siihen haluaisinko itse samaa. En minä ainakaan peilaa kaikkea itseni kautta vaan paljon ihan objektiivisestikin. Ei kaikki mielipiteet ole aina kateutta.
No kerro mikä panoksesi tähän ketjuun? Jos haluaa unohtumattomat kesähäät kannattaa valita varma aurinko ja vanha arvokas ympäristö. Se maksaa, mutta sinulle ei siis kelpaisi?
Siis häh? Kehuin paikkaa, morsianta ja italialaisia herkkuja, mutta kauhistelin kuumuutta kun en itse kestä sitä yhtään. Ja unohtumattomat häätkin voivat olla monenlaiset, esim. Lindan Lampeniukset häät aikoinaan. Itse voisin tehdä vaikka samoin sillä kuumuuden lisäksi en jaksa myöskään ihmismassoja. Tai sitten ehkä kuten Emelie, mutta talviaikaan ja perheen kesken. Eli olen ilkeä ja kateellinen niinkö? Mitäpä jos ei tehtäisi aina niin hätäisiä johtopäätöksiä...
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää onko Emeliellä italialaisia juuria kun näyttää kasvoista kropalta ja väritykseltään vähän sille. Voisi myös olla juutalainen tausta mikä selittäisi tietysti ne massit. Se on kumma miten harva Suomen rikkaista on blondi. Tai muuten ei-monikulttuurisen näköinen. Ei taida olla yhtäkään perus suomalaisen näköistä miljonääriä Suomessa. Juutalaisten salaliittoja?
Pistä googlen kuvahakuun Antti Herlin.
Tai tässä siskonsa Ilona.
https://verokone.hs.fi/henkilo/1965Herlin%20Maria%20Ilonahttps://veroko…
Mutta he eivät olekaan miljonäärejä vaan miljardöörejä...
Olisipa hienoa olla multimiljardööri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus paistaa.
Rooma on varmasti tärkeä kaupunki joko morsiamelle tai sulhaselle, ehkä ovat siellä kihlautuneet?
Kenellä on varaa maksaa porukka bileisiin kolmeksi päiväksi Roomaan? No varakkailla.
Kateus? Ei kaikki tykkää samoista asioista. Itse olen ainakin kirjoittanut vain mistä pidän tai en pidä eikä ne kaikki liity siihen haluaisinko itse samaa. En minä ainakaan peilaa kaikkea itseni kautta vaan paljon ihan objektiivisestikin. Ei kaikki mielipiteet ole aina kateutta.
No kerro mikä panoksesi tähän ketjuun? Jos haluaa unohtumattomat kesähäät kannattaa valita varma aurinko ja vanha arvokas ympäristö. Se maksaa, mutta sinulle ei siis kelpaisi?
Siis häh? Kehuin paikkaa, morsianta ja italialaisia herkkuja, mutta kauhistelin kuumuutta kun en itse kestä sitä yhtään. Ja unohtumattomat häätkin voivat olla monenlaiset, esim. Lindan Lampeniukset häät aikoinaan. Itse voisin tehdä vaikka samoin sillä kuumuuden lisäksi en jaksa myöskään ihmismassoja. Tai sitten ehkä kuten Emelie, mutta talviaikaan ja perheen kesken. Eli olen ilkeä ja kateellinen niinkö? Mitäpä jos ei tehtäisi aina niin hätäisiä johtopäätöksiä...
Suomessa oli sama helle vihkipäivänä. Eli panos oli kritisoida kesähäitä😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus paistaa.
Ei ollu, mutta kuule antaa olla...Terapia ja lukuharjotukset, siinä sulle seuraavat hommat. Pärjäile. Huhhuh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus paistaa.
Ei ollu, mutta kuule antaa olla...Terapia ja lukuharjotukset, siinä sulle seuraavat hommat. Pärjäile. Huhhuh...
Ja mä jätän tän nyt tähän. En alennu kinaamaan lukutaidottomien ja vajaiden luonnehäiriöisten kanssa. Joku taso sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus paistaa.
Jaa, no Suomi sattui olemaan viikonloppuna Euroopan kuumin kolkka. Että jos et kestä kuumuutta, niin kannattaa muuttaa vaikka Islantiin. Ja mennä naimisiin helmikuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukapa sitä ei mieluummin vietä häitään italian auringon alla, kun vaihtoehtona on räntäsade ja hyttyset kotimaassa.
Ja vielä jossain kylätalolla tai metsästysmajalla.
Kiiran sisko meni esim naimisiin Vanajanlinnassa, näytti sielläkin hienolta.
Petra meni kylläkin Finlaysonin palatsissa Taampereella naimisiin, ei Vanajanlinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista muuten että vasta nelikymppisenä tuo nainen mennyt naimisiin kun varmaan kuitenkin on pakko lapsiakin hankkia että massit säilyy suvussa. Olis kai tuo nyt aikaisemminkin jonkun saanut. Tai vaikka käyttänyt keinohedelmöitystä.
Avioliitto ei automaattisesti johda lasten saamiseen. Se ei edes ole merkki siitä, että raskaus olisi suunnitteilla tai toivottu.
Kaikki naiset eivät halua tai voi saada lapsia. Ehkä tämä Emelie kuuluu siihen joukkoon. Vaikka kuinka tekisi mieli pakottaa itsensä hankkimaan lapsia, ”että massi säilyy suvussa”.
Kovasti näyttää kiinnostavan jonkun ikääntyneen hupsulta vaikuttavan vanhanpiian häät jossain vuokratussa kolkossa linnassa. Siis ei mitään erikoista tuossa. Hääjuhliin yleensä varataan tilat jostain ja sitten kutsutaan vieraita. Voi ihme taas. Halvempaa italiassa kuin suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus paistaa.
Jaa, no Suomi sattui olemaan viikonloppuna Euroopan kuumin kolkka. Että jos et kestä kuumuutta, niin kannattaa muuttaa vaikka Islantiin. Ja mennä naimisiin helmikuussa.
Aika kuuma kolkka se Roomakin oli, +33 astetta.
Mitä helvettiä jonkun suomiparin häihin liittyen joku Herlinit fanaatikko aktivoituu? Sulla teinivuodet jäänyt päälle vai?
Vierailija kirjoitti:
https://www.ruutu.fi/video/2236455
Kieltämättä emeliestä tulee vähän Andy Mccoy vibat. Tupakan polttama ääni ja sössöttävä puhetyyli? Jotenkin pelottavan oloinen, eikä ainakaan kovin ystävälliseltä vaikuta
Aikamoista perseennuolentaa tuolta Jekulta, joka välissä "upeeta" ja "mahtavaa".
Tuo Emelie vaikuttaa erikoiselta persoonalta, jotenkin ei kadehdi vaikka rahaa onkin...
Mä tunnen/tiedän Spektin, Seren, Brädin, Westin, Memmy Possen, Jaret, Danin ym Suomen rappiskenen jne ja ikää on 44 v.