Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emelie Björnberg ja Spekti naimisiin

Saaköyhätkattella
09.06.2019 |

Aika hullu meno on ollut häissä mitä Instagramista seurannut :D Ei varmaan monia jos mitään noin hulppeita häitä ole Suomen mittakaavassa järjestetty, vaikka ulkomailla pitivätkin bileet. Mieletön lokaatio ja meininki. Harvoin jos koskaan sitä kadehtii julkkiksia mutta noissa juhlissa ei varmaan olisi ollut tylsää :D

Kommentit (462)

Vierailija
241/462 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Kira Kosonen kuulu tähän sisäpiiriin?

Vierailija
242/462 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten sai Speksi mainosta ja vaimo jotain. Miksi muuten pitää olla nää samat Cheekit ja Koirat joka juhlassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/462 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa ja hevosella pääsee.

Voisko tank sanonnan päivittää jo nykyaikaan, vaikka rahalla saa ja Mersulla pääsee tai jotain

Vierailija
244/462 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista tässä on se että mies ollut Nordean sijoitusjohtaja ja nyt räppäri. Koulutus. KTM. Onhan nyt perheessä hommia kun sijoittelee Emelien omaisuutta mikä kannattaa mikä ei. Emelien insta erikoinen.

Mitä erikoista tuossa on? Mies on ollut alkujaankin räppäri, kunnes lähti muihin töihin ja nyt palannut taas tekemään musiikkia.

Onko monikin Rähinän ukoista kauppatieteitä opiskellut? Ainakin tämä Spekti ja Cheek.

Ei ihme että siellä osataan rahan käyttö.

Kumpikaan, Spekti tai Cheek ei kuulu Rähinän osakkeen omistajiin tai johtokuntaan yms.

He tekevät vain musiikkinsa siellä.

Vierailija
245/462 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää onko Emeliellä italialaisia juuria kun näyttää kasvoista kropalta ja väritykseltään vähän sille. Voisi myös olla juutalainen tausta mikä selittäisi tietysti ne massit. Se on kumma miten harva Suomen rikkaista on blondi. Tai muuten ei-monikulttuurisen näköinen. Ei taida olla yhtäkään perus suomalaisen näköistä miljonääriä Suomessa. Juutalaisten salaliittoja?

Björnbergien suku on osaksi espanjalainen. Myllykosken perustajan nimi oli Fredrik Geronimo, hänen äitinsä oli Espanjasta. Pojan nimi oli Björn Federico, hän kuoli sisällissodassa kun punaiset saivat torjuntavoiton.

Punaiset ei saaneet mitään torjuntavoittoa, he lahtasivat aktiivisesti itseään älykkäämpiä.

Vierailija
246/462 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/ByWzCMIBkt3/ Eikö se tuolla ole?

Vierailija
247/462 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuolla ollut Lauri Taatsia?

Vierailija
248/462 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista tässä on se että mies ollut Nordean sijoitusjohtaja ja nyt räppäri. Koulutus. KTM. Onhan nyt perheessä hommia kun sijoittelee Emelien omaisuutta mikä kannattaa mikä ei. Emelien insta erikoinen.

Mitä erikoista tuossa on? Mies on ollut alkujaankin räppäri, kunnes lähti muihin töihin ja nyt palannut taas tekemään musiikkia.

Onko monikin Rähinän ukoista kauppatieteitä opiskellut? Ainakin tämä Spekti ja Cheek.

Ei ihme että siellä osataan rahan käyttö.

ei Jare oo KTM

Okei, huomaan virheeni kun oman elämänsä maisteri veti herneen nenään.

Koitetaan uudestaan.

Kuinka moni Rähinästä on opiskellut liiketaloutta?

Vierailija
249/462 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää olevan, kuka onkaan. kasvot ei ole yhtään mun makuuni.

Vierailija
250/462 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hemmetti teitä ihmisiä vaivaa - puuttuuko uskallus erilaisuuteen vai pisteleekö kateus varallisuudesta ja julkkishäistä rinnassa? Millä tavalla nämä häät vieraineen, juhlapaikkoineen, pukuineen ja minä muineen ovat poissa teidän elämästä? Tekeekö ulkonäön, vieraiden, henkilön äänen tai sukutaustan arvostelu teistä jollain tapaa jalompia ihmisiä kuin tästä hääparista? Valistakaa minua, kun en yhtään ymmärrä tällaista lyttäämistä ilman perusteita!

Vierailija
251/462 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Leppilampi paikalla yksin vai avecina se Beade Böb? Exä Mariam oli myös samoissa juhlissa, mutta oliko hänelläkään vattu-Leoa mukana?

Vierailija
252/462 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hemmetti teitä ihmisiä vaivaa - puuttuuko uskallus erilaisuuteen vai pisteleekö kateus varallisuudesta ja julkkishäistä rinnassa? Millä tavalla nämä häät vieraineen, juhlapaikkoineen, pukuineen ja minä muineen ovat poissa teidän elämästä? Tekeekö ulkonäön, vieraiden, henkilön äänen tai sukutaustan arvostelu teistä jollain tapaa jalompia ihmisiä kuin tästä hääparista? Valistakaa minua, kun en yhtään ymmärrä tällaista lyttäämistä ilman perusteita!

Öö, no ei tee. Se mikä huvittaa on Suomen pienet piirit ja nämä tyrkky-julkkikset kuten muotibloggaajat, some-managerit ja räppärikaveripiirit. Miksi Armankin kuuluu tähän räppikerhoon?

Vierailija
253/462 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai bloggareiden luottokuvaaja Janita Autio oli kuvaamassa matskua julkkiskamuistaan someen?

Vierailija
254/462 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, no ei tee. Se mikä huvittaa on Suomen pienet piirit ja nämä tyrkky-julkkikset kuten muotibloggaajat, some-managerit ja räppärikaveripiirit. Miksi Armankin kuuluu tähän räppikerhoon?

Mua ällöpuistattaa tuommoiset nimittelyt tyrkkyjulkkikset ja räppikerhot. Mitä ihmettä? Eikö kavereita saa olla kuin omista piireistä?

Suomessa on niin vähän porukkaa, että pakostikin tyypit ovat kavereita keskenään jonkun kanssa, joiden kanssa jopa ystäviä. Ehkä se on juurikin se julkisuus, joka monia nitoo yhteen... saman kaltaisuus, kun taviksista ei ole räppielämän ymmärtäjiksi.

Arman on vanha skeittari ja räätäli, onhan siinä monta kohtaa joista ammentaa ystävyyttä.

Vierailija
255/462 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arman on vaatturi, ja morsian vaatesuunnittelija, ja räppärit rakastaa vaatteita, niin siinä Armanin yhteys.

Vierailija
256/462 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöpuistattaa tuommoiset nimittelyt tyrkkyjulkkikset ja räppikerhot. Mitä ihmettä? Eikö kavereita saa olla kuin omista piireistä?

Suomessa on niin vähän porukkaa, että pakostikin tyypit ovat kavereita keskenään jonkun kanssa, joiden kanssa jopa ystäviä. Ehkä se on juurikin se julkisuus, joka monia nitoo yhteen... saman kaltaisuus, kun taviksista ei ole räppielämän ymmärtäjiksi.

Arman on vanha skeittari ja räätäli, onhan siinä monta kohtaa joista ammentaa ystävyyttä.

Tämäkin vielä! Arvostellaan ihmisten välisten ystävyyden laatukin samalla, kun mollataan aivan kaikki muu. Mikä tekee teistä tekee arvokkaampia kuin näistä?

Vierailija
257/462 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin voisin olla näiden tyyppien kaveri. Esim. Arman vaikuttaa hyvältä seuramieheltä ja Cheekillä tai Jasper Pääkkösellä olis varmaan monta mielenkiintosta tarinaa kerrottavanaan.

Vierailija
258/462 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää olevan, kuka onkaan. kasvot ei ole yhtään mun makuuni.

Mikä ihmeen sun makuun. 😅😅 Ai senkö takia et tunnistanut? Iha sairaan outo kommentti.

Vierailija
259/462 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on Suomen rikkain alle 30v. sarjassa.

On syntynyt 1979 eli on 40v.

Vierailija
260/462 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Leppilampi paikalla yksin vai avecina se Beade Böb? Exä Mariam oli myös samoissa juhlissa, mutta oliko hänelläkään vattu-Leoa mukana?

Pitäiskö jonkun ehkä keksiä oma elämä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi