Emelie Björnberg ja Spekti naimisiin
Aika hullu meno on ollut häissä mitä Instagramista seurannut :D Ei varmaan monia jos mitään noin hulppeita häitä ole Suomen mittakaavassa järjestetty, vaikka ulkomailla pitivätkin bileet. Mieletön lokaatio ja meininki. Harvoin jos koskaan sitä kadehtii julkkiksia mutta noissa juhlissa ei varmaan olisi ollut tylsää :D
Kommentit (462)
Vierailija kirjoitti:
Sori av-mammat (vai pitäisikö sanoa mummot), jos ette tunne Spektiä niin syy on kyllä siinä, että olette itse jo niin vanhoja ja kärryiltä pudonneita.
Ja meitä on kuule paljon!
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko avata tämä aloitus, jotta saisin selville ketä nuo on. Mikähän tässäkin ylitti uutiskynnyksen?
Itse en kyllä mistään hinnasta kutsuisi häihini Vappua ja Jekkua :D
Eiköhän Vappu mennyt miehensä avecina kuitenkin. Vähän vaikeaa olla kutsumatta puolisoa.
Erikoista tässä on se että mies ollut Nordean sijoitusjohtaja ja nyt räppäri. Koulutus. KTM. Onhan nyt perheessä hommia kun sijoittelee Emelien omaisuutta mikä kannattaa mikä ei. Emelien insta erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa että näistäkin on saatu näin pitkä ketju. Tuskin olen ainoa joka ei ollut koskaan kuullutkaan tuosta pariskunnasta.
Samat julkisuudessa kuluneet naamat taas tuoltakin postaavat instaan.
noiden julkkisten takiahan tuosta uutisoidaan. Ei tuo muuten eroa suomenruotsalaisen pappa betalar suvun häistä juurikaan.
Tosin perinteisesti suomenruotsalaisissa häissä juhlii bättre folk, eikä mikään telkkarista ja somesta tuttu wt-porukka :)
Onnea seuraaville jotka tuosta porukasta pitää häänsä :D Voi olla aika laimeat.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista tässä on se että mies ollut Nordean sijoitusjohtaja ja nyt räppäri. Koulutus. KTM. Onhan nyt perheessä hommia kun sijoittelee Emelien omaisuutta mikä kannattaa mikä ei. Emelien insta erikoinen.
Joo, sen insta on outo. Samanlaisia kuvia täynnä, samalla ilmeellä. Hänestä tulee se yks stailisti mieleen, Minttu Vesala?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo Vapun insta kuva vaan jotenkin tosi epäedullinen, vai oliko mekkonsa todella noin epäpukeva?
Minä taas ihmettelin hänen kömpelönnäköisiä kenkiään. Näkyvät esim. siinä miehensä kanssa kiviportailla otetussa kuvassa.
Käsittääkseni hällä on kauniita kenkiä kaappi täynnä ja on kuitenkin valinnut tuollaiset muhkeat kolpottimet jotka ei sovi kevyen mekon kanssa ollenkaan yhteen? Onkohan se nilkka vielä turvonnut ja siksi on valinnut nämä?
Kieltämättä mekkokaan ei ole se paras valinta, nahka ja rasva tursuaa epäedullisesti vääristä paikoista ulos...
https://www.ruutu.fi/video/2236455
Kieltämättä emeliestä tulee vähän Andy Mccoy vibat. Tupakan polttama ääni ja sössöttävä puhetyyli? Jotenkin pelottavan oloinen, eikä ainakaan kovin ystävälliseltä vaikuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, sen insta on outo. Samanlaisia kuvia täynnä, samalla ilmeellä. Hänestä tulee se yks stailisti mieleen, Minttu Vesala?
Nelikymppiseksi aika erikoinen tyyli, tuollaista yleensä näkee korkeintaan kaksvitosilla..
Hahhah hauska nähdä vieraiden instavideoiden perusteella kun tämä suomen eliitti tanssahtelee upeissa juhapuvuissaan ja smokeissaan niinkin tyylikkäisen biisien tahtiin kun "pojat on poikii paukuta pallei " tai "nää on mun nyytit". Spektin kaikki biisit taitaa samaa alapäätasoa. Varmaan tää suomen rikkain nainen olis parempaakin saanut :) vai pitäiskö tämäkin pariskunta rankata wt:ksi?
On siinä Emelien aatelissuku ollut silmät pyöreinä kun Spektin kaverit Lahdesta tuli vähän juhlimaan. Rajua ryyppäämistä ja vaatteet päällä uima-altaaseen. 100 vuotta sitten olisi aiheuttanut pahan skandaalin.
Cheek ei ole ikinä ilman paitaa vaan kärventyy paahteessa, ei pääse raasu edes uimaan. Joku voi ottaa kuvan jossa näkyy paidaton keekki ja fanit jakavat sen välittömästi maailmalle. Ymmärrän kyllä paineet mutta kun ihan normaalissa kunnossa näyttää olevan niin voisi oman mukavuutensa vuoksi vähän höllätä niitä kompleksejaan.
Vierailija kirjoitti:
On siinä Emelien aatelissuku ollut silmät pyöreinä kun Spektin kaverit Lahdesta tuli vähän juhlimaan. Rajua ryyppäämistä ja vaatteet päällä uima-altaaseen. 100 vuotta sitten olisi aiheuttanut pahan skandaalin.
Vaikuttaa siltä, että sinulla ei ole tuosta suvusta isommin tietoa. Jotkut räppäripojat on pientä verrattuna siihen, miten Björnbergit ovat juhlineet. He eivät todellakaan ole mikään kuivakka aatelissuku, päinvastoin. Spektillä on paljon tekemistä, jos pääsee edes puoliksi siihen mitä Emelien isoisä aikoinaan teki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo Vapun insta kuva vaan jotenkin tosi epäedullinen, vai oliko mekkonsa todella noin epäpukeva?
Minä taas ihmettelin hänen kömpelönnäköisiä kenkiään. Näkyvät esim. siinä miehensä kanssa kiviportailla otetussa kuvassa.
Käsittääkseni hällä on kauniita kenkiä kaappi täynnä ja on kuitenkin valinnut tuollaiset muhkeat kolpottimet jotka ei sovi kevyen mekon kanssa ollenkaan yhteen? Onkohan se nilkka vielä turvonnut ja siksi on valinnut nämä?
Kieltämättä mekkokaan ei ole se paras valinta, nahka ja rasva tursuaa epäedullisesti vääristä paikoista ulos...
No, ne Vapun kengät ovat sen takia mitä ovat, koska hänellä on edelleen korkkarikielto. Mutta paremmat rintaliivit voisi Vappu mekon kanssa laittaa. Hyllyy ja hytkyy jotenkin epäedullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Moni todella rikas on näkymätön ja sitten ne ei niin rikkaat pröystäilee.
Rikas ei tuo itseänsä esille, paljon turvallisempaa elää kun ei miljooniansa mainosta.
Täh miten tää nyt liittyi tähän pariskuntaan? Muija vetelee tonnien laukut olalla, ja bloggaa uusista design-vaatteista 24/7, eikä todellakaan ole pikkurahasta puutetta. Saako rahalla sitten tyyliä.. Siitä voidaan olla useaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.ruutu.fi/video/2236455
Kieltämättä emeliestä tulee vähän Andy Mccoy vibat. Tupakan polttama ääni ja sössöttävä puhetyyli? Jotenkin pelottavan oloinen, eikä ainakaan kovin ystävälliseltä vaikuta
JÄRKYTTÄVÄ 🤣😆🤣🤣😂
Ei auta vaikka olis kaikki maailman varat, kuinka voikin vaikuttaa 25 viime vuotta lähiöräkälän tupakkakopissa kolpakko kädessä viihtyneeltä ruusulta. Miten tuo on edes mahdollista olla noin nuorena noin kulunut ja ikääntynyt.
On myös jännä nähdä miten tyypillinen on rikkaan naisen naama ja habitus. Aina hyvä iho, korkeat poskipäät, luihu olemus ja tietysti hoikka. Brunetti eikä koskaan mikään huomiota herättävän kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää onko Emeliellä italialaisia juuria kun näyttää kasvoista kropalta ja väritykseltään vähän sille. Voisi myös olla juutalainen tausta mikä selittäisi tietysti ne massit. Se on kumma miten harva Suomen rikkaista on blondi. Tai muuten ei-monikulttuurisen näköinen. Ei taida olla yhtäkään perus suomalaisen näköistä miljonääriä Suomessa. Juutalaisten salaliittoja?
Jutta Larm! (ent Gustafsberg ent Jussila) Syntynänimeltä ihan perus Jutta Virtanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus paistaa.
Rooma on varmasti tärkeä kaupunki joko morsiamelle tai sulhaselle, ehkä ovat siellä kihlautuneet?
Kenellä on varaa maksaa porukka bileisiin kolmeksi päiväksi Roomaan? No varakkailla.
Kateus? Ei kaikki tykkää samoista asioista. Itse olen ainakin kirjoittanut vain mistä pidän tai en pidä eikä ne kaikki liity siihen haluaisinko itse samaa. En minä ainakaan peilaa kaikkea itseni kautta vaan paljon ihan objektiivisestikin. Ei kaikki mielipiteet ole aina kateutta.
No kerro mikä panoksesi tähän ketjuun? Jos haluaa unohtumattomat kesähäät kannattaa valita varma aurinko ja vanha arvokas ympäristö. Se maksaa, mutta sinulle ei siis kelpaisi?
En tiedä tuon panoksesta, mutta minun panokseni on, että juhlat vietettiin Castello di Torcrescenzassa.
http://www.rossiniphotography.it/ita/fotografo-di-matrimonio-roma-caste…
Portaat vaikuttavat ainakin samoilta.