Poikaystävä ei halua lasta nyt, eikä vielä moneen vuoteen!
Mä täytän tänä vuonna 20 ja poikaystävä on 21. Kerroin poikaystävälle, että mä haluaisin lapsen, ja poikaystävä näytti suorastaan järkyttyneeltä tämän jälkeen! Ei kuulemma halua lasta vielä ainakaan moneen vuoteen! Sanoi, ettei ole valmis isäksi ja haluaa tehdä ensin muita asioita elämässään, kuten opiskella, valmistua ja päästä sen jälkeen vakituiseen työelämään, ja elää sekä itselleen että parisuhteessa kahdestaan ennen lapsia.
Tuli meillä tästä riitakin, johon poikaystävä totesi, että jos mä todella haluan lapsen, niin sitten mun pitää etsiä sellainen mies, joka myös haluaa niitä lapsia nopealla aikataululla. Sanoi, että varaudu siihen, että saatat joutua katselemaan aika paljon vanhempia miehiä, jotta sellaisen miehen löydät.
Mutta mä en halua jättää mun poikaystävää ja mä haluan lapsen mun poikaystävän kanssa! Miten mä voin saada poikaystävän mielen muuttumaan? Eihän lapsi nyt estä elämästä normaalia elämää!
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella pöyristinyt joidenkin kommenteista. Ettäkö pitäisi huijaamalla saada tahtonsa läpi, se oma pikku vauva käsivarsille? No siinä näkee sitten oman petollisuudensa hedelmän koko elämänsä ajan. Missä kohti tässä ajatellaan lapsen etua?
Tarvitaan lapsi jotta sillä voisi edes olla etua.
Eikä se ole huijausta, miehillä ei yleensä ole tietoa omasta parhaastaan.
Kyllä on huijausta. Sinä et päätä, mikä on toiselle parhaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla provo. Miten voi olla että joku ei tajuaisi lapsen hankkimisen lopullisuutta. Siitä hetkestä asti kun se lapsi vetää ensimmäisen kerran keuhkot täyteen ilmaa ei sitä voi perua enää mitenkään eikä koskaan. Lapsella voi olla tai tulla fyysisiä vikoja, neurologisia häiriöitä, kehitysvamma, persoonallisuushäiriö tai mielenterveyden ongelma. Lapsi voi joutua onnettomuuteen tai huonoon seuraan niin että joku satuttaa. Järkikin sen sanoo että nuoruus ilman vastuuta ja pelkoa tuosta on sellaista haluavalle ainoa oikea ratkaisu, ei kenenkään mieltä pitäisi kääntää taipumaan tuohon ennen kuin on itse valmis.
Se todennäköisyys noihin vauvan tauteihin ja vikoihin yms.kasvaa mitä vanhemmaksi mennään yli 20.
Sitä paitsi maailman tilanne on sellainen, ettei opiskelullakaan saa töitä, koska tekoäly ja robotit ovat kaikessa ihmistä tehokkaampia. Tulevaisuudessa ei ole luvassa muuta kuin kaaosta, massasukupuuttoa, ilmastonmuutosta, nälänhätää ja sotia.
Eli jos haluaa lapsen, se kannattaa todella tehdä tuossa iässä. On järjetöntä elää siten, että sitten kun opiskelut ja työ. Kun ei ole mitään kunnon duuneja enää.
Vauvapalstalla katkerat "velat" yms. Omasta mielestään vastuulliset (lue itsekkäät) vaan haluavat ettei muut pääse vaan saamaan lasta kun eivät itsekään tehneet. Ei se kympin tyttö tohtorin hatulla ole yhtään arvokkaampi saati onnellisempi kuin lastenhoitaja kotirouva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätät vaan pillerit salaa pois ja sanot että "oho ehkäisy petti". Niin ne kaikki muutkin tekee.
Tämän takia en ikinä voi luottaa naisiin. Tuohan on kirjaimellisesti petos.
Täällä samat tuntemukset. Nainen kun muutti vielä toiseen päähän suomea, niin minun roolini on vain kaivaa kuvetta. Hieno ja tasa-arvoinen maa tämä suomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella pöyristinyt joidenkin kommenteista. Ettäkö pitäisi huijaamalla saada tahtonsa läpi, se oma pikku vauva käsivarsille? No siinä näkee sitten oman petollisuudensa hedelmän koko elämänsä ajan. Missä kohti tässä ajatellaan lapsen etua?
Tarvitaan lapsi jotta sillä voisi edes olla etua.
Eikä se ole huijausta, miehillä ei yleensä ole tietoa omasta parhaastaan.
Kyllä on huijausta. Sinä et päätä, mikä on toiselle parhaaksi.
kaikki naiset päättävät mikä miehille on hyväksi, se vain vaihtuu äidistä naisystävään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätät vaan pillerit salaa pois ja sanot että "oho ehkäisy petti". Niin ne kaikki muutkin tekee.
Täällä samat tuntemukset. Nainen kun muutti vielä toiseen päähän suomea, niin minun roolini on vain kaivaa kuvetta. Hieno ja tasa-arvoinen maa tämä suomi.
opit ettei kannata ajatella alapäällään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai parisuhteessa missä toinen tahtoo lasta? Mitä yrität sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai parisuhteessa missä toinen tahtoo lasta? Mitä yrität sanoa?
yritän sanoa että käytä kumia, myös parisuhteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla provo. Miten voi olla että joku ei tajuaisi lapsen hankkimisen lopullisuutta. Siitä hetkestä asti kun se lapsi vetää ensimmäisen kerran keuhkot täyteen ilmaa ei sitä voi perua enää mitenkään eikä koskaan. Lapsella voi olla tai tulla fyysisiä vikoja, neurologisia häiriöitä, kehitysvamma, persoonallisuushäiriö tai mielenterveyden ongelma. Lapsi voi joutua onnettomuuteen tai huonoon seuraan niin että joku satuttaa. Järkikin sen sanoo että nuoruus ilman vastuuta ja pelkoa tuosta on sellaista haluavalle ainoa oikea ratkaisu, ei kenenkään mieltä pitäisi kääntää taipumaan tuohon ennen kuin on itse valmis.
Se todennäköisyys noihin vauvan tauteihin ja vikoihin yms.kasvaa mitä vanhemmaksi mennään yli 20.
Sitä paitsi maailman tilanne on sellainen, ettei opiskelullakaan saa töitä, koska tekoäly ja robotit ovat kaikessa ihmistä tehokkaampia. Tulevaisuudessa ei ole luvassa muuta kuin kaaosta, massasukupuuttoa, ilmastonmuutosta, nälänhätää ja sotia.Eli jos haluaa lapsen, se kannattaa todella tehdä tuossa iässä. On järjetöntä elää siten, että sitten kun opiskelut ja työ. Kun ei ole mitään kunnon duuneja enää.
Vauvapalstalla katkerat "velat" yms. Omasta mielestään vastuulliset (lue itsekkäät) vaan haluavat ettei muut pääse vaan saamaan lasta kun eivät itsekään tehneet. Ei se kympin tyttö tohtorin hatulla ole yhtään arvokkaampi saati onnellisempi kuin lastenhoitaja kotirouva.
Reps mitä tekstiä! Taidat olla itse katkera AV-mamma joka huutelee vauvanp*skan katkujen keskeltä.
Yhteiskunta ei välttämättä elätä enää seuraavan hallituskauden alkaessa. En turvauruisi sosiaalitukiin.
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta ei välttämättä elätä enää seuraavan hallituskauden alkaessa. En turvauruisi sosiaalitukiin.
Höpsis, kyllä valtiolta aina rahaa saa ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi kannattaakin aina käyttää kondomia ja lopuksi vetää ulos.
juota humalaan ja houkuttele pistämään paljaalla kun se tuntuu niiiiin hyvältä