Poikaystävä ei halua lasta nyt, eikä vielä moneen vuoteen!
Mä täytän tänä vuonna 20 ja poikaystävä on 21. Kerroin poikaystävälle, että mä haluaisin lapsen, ja poikaystävä näytti suorastaan järkyttyneeltä tämän jälkeen! Ei kuulemma halua lasta vielä ainakaan moneen vuoteen! Sanoi, ettei ole valmis isäksi ja haluaa tehdä ensin muita asioita elämässään, kuten opiskella, valmistua ja päästä sen jälkeen vakituiseen työelämään, ja elää sekä itselleen että parisuhteessa kahdestaan ennen lapsia.
Tuli meillä tästä riitakin, johon poikaystävä totesi, että jos mä todella haluan lapsen, niin sitten mun pitää etsiä sellainen mies, joka myös haluaa niitä lapsia nopealla aikataululla. Sanoi, että varaudu siihen, että saatat joutua katselemaan aika paljon vanhempia miehiä, jotta sellaisen miehen löydät.
Mutta mä en halua jättää mun poikaystävää ja mä haluan lapsen mun poikaystävän kanssa! Miten mä voin saada poikaystävän mielen muuttumaan? Eihän lapsi nyt estä elämästä normaalia elämää!
Kommentit (52)
Miksi sinun pitäisi saada poikaystäväsi mieli muuttumaan? Hän on järkevä tässä ja haluaa saada kaikki asiat kuntoon ennen kuin alkaa lapsia tekemään. Vastuutonta tuoda lapsia tähän maailmaa jos ei ole edes kouluja käyty!
Vierailija kirjoitti:
Jätät vaan pillerit salaa pois ja sanot että "oho ehkäisy petti". Niin ne kaikki muutkin tekee.
Tämän takia en ikinä voi luottaa naisiin. Tuohan on kirjaimellisesti petos.
Fiksu poikkis sulla. Pidä kiinni ja usko sitä.
Vierailija kirjoitti:
Jätät vaan pillerit salaa pois ja sanot että "oho ehkäisy petti". Niin ne kaikki muutkin tekee.
Moni tosin sitten päätyy yksinhuoltajaksi. Harva tahtomattaan isäksi päätynyt uskoo vahinkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitäisi saada poikaystäväsi mieli muuttumaan? Hän on järkevä tässä ja haluaa saada kaikki asiat kuntoon ennen kuin alkaa lapsia tekemään. Vastuutonta tuoda lapsia tähän maailmaa jos ei ole edes kouluja käyty!
Opiskella voi myös silloin, kun on lapsia. Sitäpaitsi tukeehan yhteiskunta rahallisesti alaikäisten lasten vanhempia. t. ap.
Sinun ei missään nimessä pidä yrittää muuttaa poikaystäväsi mieltä. Hänellä on oikeus itse päättää, milloin on valmis isäksi. Lisäksi hänellä on erittäin järkevät ja fiksut perustelut sille, miksi ei halua vielä isäksi. Sinunkin olisi kirjoituksesi perusteella hyvä kasvaa ensin itse aikuiseksi ennen kuin alat edes miettimään perheen perustamista. Painostamalla käy vain niin, että poikaystäväsi lähtee etsimään järkevämpää seurustelukumppania.
No tottakai teet väkisin lapsen! Sitten ihmettelet, kun jäät yh-äidiksi, eikä rahat riitä mihinkään, kun et ole opiskellut kunnon ammattia. Sitten 18 vuoden päästä huomaat, että oho, nuoruus jäi elämättä ja alkaa rilluttelukausi ja olet kohta taas raskaana.
Fiksu poikkis. SInä taas vaikutat lapselliselta mutku mä haluun -vauvakuumeen kanssa.
Lapsia ei pidä hankkia ennen kuin on itse kykenevä ne kasvattamaan ja elättämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskella voi myös silloin, kun on lapsia. Sitäpaitsi tukeehan yhteiskunta rahallisesti alaikäisten lasten vanhempia. t. ap.
Toivottavasti poikaystäväsi jättää sinut, olet kamalan itsekäs.
Älä jää kovin pitkäksi aikaa odottelemaan. Me ollaan oltu teidän ikäisistä asti yhdessä, seuraavaksi mittarissa molemmilla 35 vuotta, on opiskeltu, matkusteltu, saatu vakipaikat, ostettu asunto, mutta vieläkään ei ole miehen mielestä se kuuluisa "sitten ku" -hetki. Helpompi olisi ollut kaksvitosena lähteä etsimään miestä, joka haluaa lapsia vaikka heti kuin nyt kymmenen vuotta myöhemmin. Nyt jo miettii, että kannattaako sitä enää haaveillakaan, ehkä se juna meni jo.
Sun poikaystävä on oikeessa. Ootte niin nuoria , ette tarvitse palloa jalkaan vielä.
Kuules nyt, vaikka isi aina ostikin sulle kaiken, mitä keksit pyyttä, se ei tarkoita että maailma noin yleisesti pyörisi sinun tahtosi ja halujesi mukaan. Kasva aikuiseksi ennen kuin edes ajattelet lapsentekoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen wt loinen ei tarvitse lapsia.
Niinkauan kun poikaystävä on poikaystävä on ihan viisastakin olla tekemättä lapsia.
Hemmetin järkevä poikkis sulla. Pidä se, mutta älä tyhmäile. Raskaaksi hankkiutumalla salaa, se jättää sut.
Poikaystävä on oikeassa. Ilman työtä ja vakaata elämää turha kuvitellakaan lapsia.
Olin samanikäinen, kun poikakaverini alkoi vaatia minua tekemään lapsen. Minun suunnitelmiini se ei kuulunut heti eikä myöhemmin, joten päästin hänet etsimään uutta naista. Hän löysi vauvakuumeisen neidon hyvin nopeasti ja teki pari lasta kolmen vuoden sisällä. Nyt kuuluu kyllä eronneen, mutta olen silti sitä mieltä, että lähtemisemme omille poluillemme oli meille kummallekin juuri oikea ratkaisu.
Ap:n poikaystävä: Juokse ja lujaa!