Mies moottoripyöräilee taas koko kesän!
Kuuntelin tuossa eilen suunnitelmat poikien ja kavereiden kanssa tehtävistä moporeissuista. Koko kevään olen taas rassausta katsellut. Aiheesta ollaan tarpeeksi monta vuotta keskusteltu, ja aamulla tulostin avioeropaperit. Kiitos ja hei.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Jes! Tätä kesää miehesi onkin odottanut, että viimein kyllästyt ja saa rauhassa pärryytellä poikien kanssa ja iskeä tarakalle tuoreempia sussuja.
Ei tuo papparainen ketään tarakalle saa - takana 30 vuotta avioliittoa ja elähtänyt olemus. Työnarkomanian raiskaama ruho. Mutta ainahan yrittää voi.
Vierailija kirjoitti:
Jes! Tätä kesää miehesi onkin odottanut, että viimein kyllästyt ja saa rauhassa pärryytellä poikien kanssa ja iskeä tarakalle tuoreempia sussuja.
Eikö vässykkä ole itse saanut erottua vaan vaimon pitää hoitaa sekin?
Ehkä jonkun unelma on hikisistä nahkavermeistä kuoriutuva, haiseva ja köyryselkinen motoristi. Juu ei kiitosh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö vässykkä ole itse saanut erottua vaan vaimon pitää hoitaa sekin?
Miksi olisi? Vaimo hoitanut mukulat ja kodin. Äijä laukannut ympäri maailmaa ja kestä munanjatkeella. Hyväksikäyttäjä viimeiseen minuuttiin.
Kotona ei ole ilmeisesti kiva olla?
En ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele.
Koti laitetaankin nyt myyntiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele.
Koti laitetaankin nyt myyntiin!
Ja etenkin autotalli ja romut ❤️
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jonkun unelma on hikisistä nahkavermeistä kuoriutuva, haiseva ja köyryselkinen motoristi. Juu ei kiitosh.
Pallihien lemu ajoasun alla on halvauksen aiheuttava kokemus normiyksilölle.
Oikein! Jätät sen vanhan irstaan wannabe-asvalttisoturin. Oppii olemaan - vanha pieru!