Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette iltaisin?

Vierailija
24.05.2006 |

Kun ei tätäkään tuntikausia viitsisi selata, telkasta ei esmerkiksi tänää tule mitää.... alkaa olla tylsää. Nukkumaankaa viittis kovin aikasiin mennä, herään sitten kolmelta ja en saa unta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ei ole montaa tuntia kun aletaan laittaa lapsia (4 ja 1v) nukkuun. Sen jälkeen saatetaan aukaista telkkari jos tulee jotain mielenkiintoista. Aika myöhään mennään nukkuun, luetaan vielä sängyssä, jos ei muuta keksi ;)

Vierailija
2/6 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyl voi sietää sinkkuelämää... Huomenna onneksi tulee Lost:D pelastaa huomisen!

Kerros nelonen huvikses mitä luet? Ite olen kausiluontoinen lukija, joskus kahlaan parissa päivässä romaanin ja ja niitä sitten luen useamman " putkeen" , sitten taas taukoa muutama kuukausi... tuntuu että on vaikea löytää mielenkiintoista lukemista, onhan kirjastossa kirjoja vaikka millä mitalla mutta löytäisi jotain hyvää sielä...;)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen Elliott Smithiä, The Raconteursia ja vastaavia... Haaveilen. Luen Tabermannia. Kirjoittelen tekstareita. Katson kenties jonkin leffan. Meseilen.

Vierailija
4/6 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hölisemään joutavia.

Suosittelen kuitenkin kaikille kirjallisuuden harrastamista iltaisin lasten mentyä nukkumaan :)

sekä hyvää kahdenkeskistä parisuhdeaikaa tietty myös :)

Vierailija
5/6 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen Ilkka Remestä, Laila Hietamiestä, Frederick Forsythiä, Anne Holtia, Karin Fossumia...eli sekä nyyhkjä että jännäreitä. Mulle tulee myös muutama naistenlehti ja niitä tykkään lueskella jos haluan lukee jotain kevyepää.

lukisin aina, jos ois aikaa :)

4

Vierailija
6/6 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen on sitten varmaan samaa mieltä kuin minä, että Remeksen kirjoja on liian vähän:D Toisaalta ehkä hyväkin, niitä kun ei voi käsistään laskea niin tulee luettua pitkin yötä.... Mankelit on toinen suosikki, nekin jo kaikki luettu, dekkarit siis.

Ns hömppää ei nykyään oikein pysty lukemaan, on tuo oma parisuhde huonommassa jamassa niin romantiikka tuppaa etomaan:D Se on kanssa yksi syy siihen, että on tylsää, kun parisuhde on mitä on... vähän kämppismeininki.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan