Vappu Pimiällä ja Mikko Leppilammella suhde?
Oletteko katsoneet Vapun instastoorit? Vapun mies lähti työmatkalle ja samantien löytyi uusi mies rinnalle. Vappu myös mainitsi yhdessä stoorinsa, että Mikko on hänen ”tämänpäiväinen aviomies”. Stoorin lopussa ehtii juuri nähdä kuinka Mikko on antamassa vapulle pusu, tosin stoori loppuu hieman kesken. Aika läheisissä tunnelmissa näyttäisi ”pariskunta” viihtyvän.. Taitaa olla taustalla muutakin kuin pelkkää ystävyyttä..
Kommentit (43)
Ihan kuin Mikko keski-iän kriiseissään jotain Vappu-mammaa katselisi, kyllä sen pitää olla joku nuori misukka.
En tiedä, mutta Jaajo Linnonmaa ja Anni Hautala ovat kyllä mun mielestä enemmänkin kuin työkavereita ja ystäviä...semmoista läppää tulee välillä että huh...
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin Mikko keski-iän kriiseissään jotain Vappu-mammaa katselisi, kyllä sen pitää olla joku nuori misukka.
Kyllähän vappua nyt paremman puutteessa voi pari kertaa käydä lykkimässä jos kerran itse itseään tyrkyttää. Ei mikään ihme jos niillä suhde olisi. Aika julkkistyrkky tämä vappu
Eiköhän ole pelkkää läpändeerusta =)
Tuskin on, mutta Vapun mies vaikuttaa storeissa todella v*ttuuntuneelta Vapun jatkuvaan kuvaamiseen.
Vappu ja miehensä Roomassa häissä. Kuka lie vihitty?
Spekti ja Emelie Björnberg.
Suhteellisen hulppeat häät, mutta ei ole morsiamella pikkurahan puutetta.
Miksi kiinnostaa, vieraiden asiat?
Vierailija kirjoitti:
Eipä se meille kuulu. Eiköhän Vapulla oo muitaki kavereita ku julkimoita
On. Näin tänään hietsusa kahvilla. Pitivät kädestäkin.
Vierailija kirjoitti:
Björnbergit on rikas suku. Mutta kuka on Spekti?
Vierailija kirjoitti:
Haha joo eipä taida Vapulla nyt olla ihan sitä mitä Mikko naisissaan etsii. Hieman erinäköisiä ovat hänen nykyinen ja eksänsä, joten eipä taida olla sitä kuuluisaa "kemiaa" lähellekään tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee huumoriräppiä tietämättä sitä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räppäri. Hae youtubesta
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on, mutta Vapun mies vaikuttaa storeissa todella v*ttuuntuneelta Vapun jatkuvaan kuvaamiseen.
Oon katsonut ihan samaa! Tekisi mieli joskus kommentoida, että anna nyt miesraukkaa olla rauhassa.
Eikös Mikko oo Hannele Laurin kanssa?
Yes, hienoa. Saadaan vähän draamaa.