Vappu Pimiällä ja Mikko Leppilammella suhde?
Oletteko katsoneet Vapun instastoorit? Vapun mies lähti työmatkalle ja samantien löytyi uusi mies rinnalle. Vappu myös mainitsi yhdessä stoorinsa, että Mikko on hänen ”tämänpäiväinen aviomies”. Stoorin lopussa ehtii juuri nähdä kuinka Mikko on antamassa vapulle pusu, tosin stoori loppuu hieman kesken. Aika läheisissä tunnelmissa näyttäisi ”pariskunta” viihtyvän.. Taitaa olla taustalla muutakin kuin pelkkää ystävyyttä..
Kommentit (43)
Se on kuule ihan puhdasta kaveruutta. Usko pois.
Jos on seurannut iloisen purjehdusporukan Instastoryjä, niin hoksaa, että Mikon uusi nainen on Beata Papp.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin Mikko keski-iän kriiseissään jotain Vappu-mammaa katselisi, kyllä sen pitää olla joku nuori misukka.
Mikkohan seurustelee sen missikisoissa olleen Beatan kanssa.
Minä en ole Leppilampea koskaan kovin korkealle arvostanut mutta en sitä nyt sentään ihan vajaaälyiseksikään sentään usko.
Ei taida muumivartaloinen vappu kelvata leppikselle.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole Leppilampea koskaan kovin korkealle arvostanut mutta en sitä nyt sentään ihan vajaaälyiseksikään sentään usko.
Minä uskon. (Ei viittausta Vappuun.)
Vierailija kirjoitti:
On myös Leppilampi rupsahtanut! Sori, se onkin mies.
Tuskin mitään suhdetta, ehkä ovat vain panneet keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myös Leppilampi rupsahtanut! Sori, se onkin mies.
Joo toki ryppyjä leppikselläkin on mut sehän on reenannu ittensä tikkiin. Eiks se somessa esitelly pyykkilautavatsaansa? Vai onko jo lihonut takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Eikös Mikko oo Hannele Laurin kanssa?
Ei, vaan Aira Samulinin.
Vastahan se oli Nisa Sorayan kanssa. Tuliko ero?
Vitti kuin paljon ruokaa tuolla juhlissa. Paljonhan menee roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin Mikko keski-iän kriiseissään jotain Vappu-mammaa katselisi, kyllä sen pitää olla joku nuori misukka.
Haha joo eipä taida Vapulla nyt olla ihan sitä mitä Mikko naisissaan etsii. Hieman erinäköisiä ovat hänen nykyinen ja eksänsä, joten eipä taida olla sitä kuuluisaa "kemiaa" lähellekään tarpeeksi.
Minusta Emilia Vuorisalmi (vai mikä sukunimi nyt olikaan, Mikon ex-vaimo kuitenkin) ja Vappu ovat aika saman näköisiä.
Emilia on lääkäri ja vissiin malli. Vaappu on muuten mukava
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on, mutta Vapun mies vaikuttaa storeissa todella v*ttuuntuneelta Vapun jatkuvaan kuvaamiseen.
saman olen huomannut. Eikä välttämättä tykkää vaimonsa flirttailusta Leppilammen kanssa.
Ei ole mitään suhdetta, Vappu vaan vittuilee iltapäivälehdille, jotka ovat keksineet nimetä hänen aviomiehensä mysteerimieheksi.
Mikko ja Vappu ovat ystäviä vuosien takaa.
Mikko ei vanhaa, löysää synnyttänyttä naista käy panee. Mikolle pitää olla nuorta ja kireetä
Heko heko. Ei ikinä. Keksi uskottavampi.