Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisten naisten kiloja kyttäävät naiset

Vierailija
09.06.2019 |

Tulipa mieleeni tuosta ketjusta, jossa ruoditaan Meghanin kiloja, että keitä ovat naiset, jotka saavat tyydytyksen siitä, että ovat laihoja/hoikkia ja joku muu on heitä pyöreämpi?

Ovatko kaikki vain nuoria ja epäkypsiä vai onko mukana myös aikuisempia, mutta niin vähin lahjoin varustettuja yksilöitä, että vielä aikuisiässä ajattelevat, että naisen ihmisarvo mitataan vaa’alla.

Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa kuinka nopeasti joku toinen tiputtaa raskauskilonsa tai onko naapurin Lissun BI 25,1.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ylipainoinen ja olin tänään lenkillä. Koen oloni epämiellyttäväksi koska en ole siro, hoikka ja timmi hölkkääjä vähissä vaatteissa. Ilokseni huomasin että näin kaksi itseäni lihavampaa ihmistä. En siis ollut lihavin. Pahalla en katsonut näitä naisia, se ilo tuli siitä ettei ollut ainoa ruma ja lihava.

Usko pois: Olen 100-kilonen nainen, mutta mä katson jo yli 50-kilosia naisia sillä ilmeellä, että toi voisi kyllä laihduttaa. Haluaisin olla 40-kilonen. Koen olevani alipainonen nainen läskin valaan kropassa. Voit saada tyydytystä siitä, että olet mua laihempi, mutta totuus on se, että mä en pidä sun vartalosta yhtään.

Miten joku voi vihata itseään noin paljon? Kuulostat erittäin itsetuhoselta. Vai että haluaisit olla sairaalloisen alipainonen? Ai että kuolet vai?

Vierailija
22/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä suomi-nautojen läskejä erityisemmin tarvitse seurata, ne kun näkyy pyytämättäkin. Ufot & kuu- n a t s i t k i n kuun pimeältä puolelta ovat tekstiviesti palstoilla ja yleisö-osastoilla rukoilleet että alkaisvat nyt helevetissä suomi-naudat laihduttaa, kun heillä se vähäinenkin auringonvalo jää noiden läskien varjoon. Ei ole kuulemma yhtään kivaa niilläkään. Niin että syökää vähemmän ja laihduttakaa !!!!

Tässä sinä nyt loukkaat nauta-eläimiä. Vakavasti sanoen, et kovin tasapainoiselta vaikuta tekstisi perusteella. Ihmettelenkin miten oikeutat itsesi näppäilemään julkisesti tuollaista oksennusta. Käynti lääkärissä voisi ehkä sinuakin auttaa. Tsemppiä, sitä tarvitset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää se, kun sukujuhlissa näin kesäaikaan, ei ole toiselle muuta sanottavaa kuin:

Oletpa sinä vanhentunut, lihononut, turvonnut, kalpea, punakka, tukevoitunut ja mitä muuta kielteistä sitä nyt keksivätkin.

Jos ei ole muuta kuin ikävää sanottavaa, pitäkää suunne kiinni.

Mitä jos sanoisi samalla mitalla vastaan?  Miksi aina jotkut noudattavat hyviä tapoja, toiset ei koskaan.

Nimenomaan! Ja kun jo yhdellä "Mitä sulle kuuluu"? kysymyksellä saisi ihan varmasti toisen kertomaan "Olen lihonut" "Jäin työttömäksi" "Ollaan erottu" jne muuta tilannekatsausta. Saisi nautiskella muiden epäonnesta heitä loukkaamatta. Miksi lihoneelle täytyy kertoa tämän lihoneen? Tai jollekin tyyliään muuttaneelle, että nuo hiukset eivät sovi sinulle? Minkä helvetin nautinnon siitä oikein saa?

Voisiko esim tuo "Läski on rumaa ja siitä täytyy asianomaiselle kertoa" -tyyppi vaikka tulla selventämään?

Vierailija
24/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ap oletus ole mitenkään pakko olla hoikka vaan voihan olla kuinka läski vaan, ja silti puhua Meghanin kiloista. Hänhän on superjulkkis.

Vierailija
25/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä suomi-nautojen läskejä erityisemmin tarvitse seurata, ne kun näkyy pyytämättäkin. Ufot & kuu- n a t s i t k i n kuun pimeältä puolelta ovat tekstiviesti palstoilla ja yleisö-osastoilla rukoilleet että alkaisvat nyt helevetissä suomi-naudat laihduttaa, kun heillä se vähäinenkin auringonvalo jää noiden läskien varjoon. Ei ole kuulemma yhtään kivaa niilläkään. Niin että syökää vähemmän ja laihduttakaa !!!!

No entäs suomi-sonnit sitten? Tilastollisesti miehet ja naiset ovat lihavuuden mittareilla tasoissa. Pitäisikö lihavien röllömahaisten suomi-sonnien laihduttaa? Eivätkö he peitä auringonvaloa?

Ja onhan aika karmea näky kaljamahainen, höllyvä ja hikinen äijä kesäkuumalla ilman paitaa.

Niin että syökää sianruhoiset äijät sitä grillimakkaraa ja juokaa kaljaa vähemmän ja LAIHDUTTAKAA!!!

Vierailija
26/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä lailla on  sitä kilojenkyttäämistä hokea : Meghan on niin hoikka! Mutta nyt vedettiin herneet toiseensuuntaan.

Vierailija
27/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä lailla on  sitä kilojenkyttäämistä hokea : Meghan on niin hoikka! Mutta nyt vedettiin herneet toiseensuuntaan.

Ja kun se näyttäis olevan enemmän turvonneen kuin lihoneen näköinen. Eikä todellakaan näytä lihavalta edes. Neste kerääntyy kuumalla ilmalla ja joillain raskauden aikana paljon enemmän kuin toisilla. Ihan taatusti parin kk:n sisällä on entistä tikumpi. Ihan hyvä vaan, että relaa poikansa kanssa rauhassa. Eiköhän ne 5 aamulla työntekijöille lähetetyt sähköpostit jo riitä? Nyt pitää olla rennosti ja tutustua rauhassa lapseen. Sairasta porukkaa täällä.

Vierailija
28/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entäs suomi-sonnit sitten? Tilastollisesti miehet ja naiset ovat lihavuuden mittareilla tasoissa. Pitäisikö lihavien röllömahaisten suomi-sonnien laihduttaa? Eivätkö he peitä auringonvaloa?

Ja onhan aika karmea näky kaljamahainen, höllyvä ja hikinen äijä kesäkuumalla ilman paitaa.

Niin että syökää sianruhoiset äijät sitä grillimakkaraa ja juokaa kaljaa vähemmän ja LAIHDUTTAKAA!!!

H I L J A A  ! ! ! ! !

Miesten ruumiinrakenteeseen ja luontoon kuuluu olla potrapoika, naisten taas ei kuulu olla limaisia syöttösikoja, jotka sivuhomminaan blokkaavat myös avaruuden asukeilta niille niin tärkeän auringonvalon. Te, akat, lähdette NYT lenkille laihduttamaan ja mä lähden hakemaan jääkaapista lenkkiä jonka menen grillaamaan. No niin HUS HUS vauhtia ny siihen hölkkäämiseen ! Nostakaa niitä polvia YLEMMÄS !

Onkohan sulla kaikki ihan hyvin?

Vierailija
29/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää se, kun sukujuhlissa näin kesäaikaan, ei ole toiselle muuta sanottavaa kuin:

Oletpa sinä vanhentunut, lihononut, turvonnut, kalpea, punakka, tukevoitunut ja mitä muuta kielteistä sitä nyt keksivätkin.

Mitä jos sanoisi samalla mitalla vastaan?  Miksi aina jotkut noudattavat hyviä tapoja, toiset ei koskaan.

Siis tämä, etenkin isäni puolen suvulla on tapana kaikissa juhlissa ja muuallakin tehdä selväksi, millä tavalla taas olen (tai joku muu on) jotenkin ruma tai huono. Ei liene ihme, miksi minä en halua olla näiden ihmisten kanssa tekemisissä ellei ole pakko. Hauskinta tässä on vielä se, että suurin osa näistä haukkujista on itse lihavia, kurttuisia, työttömiä deekuja joilla mukamas on vielä varaa haukkua muita kaikesta.

Vierailija
30/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tämä, etenkin isäni puolen suvulla on tapana kaikissa juhlissa ja muuallakin tehdä selväksi, millä tavalla taas olen (tai joku muu on) jotenkin ruma tai huono. Ei liene ihme, miksi minä en halua olla näiden ihmisten kanssa tekemisissä ellei ole pakko. Hauskinta tässä on vielä se, että suurin osa näistä haukkujista on itse lihavia, kurttuisia, työttömiä deekuja joilla mukamas on vielä varaa haukkua muita kaikesta.

Aika yleistä, mitä olen kuullut ja kokenut. Valitettavasti.

En ole koskaan tajunnut, että millainen ihminen esim. jonkun kauniissa ja romanttisissa häissä, missä olisi ihanaa fiilistellä, tutustua uusiin ihmisiin, syödä hyvin ja yleensäkin nauttia tunnelmasta yhdessä hääparin kanssa ja kunniaksi, alkaa joku pahansuopaisesti hyökkäillä ja ahdistella jonkun ylipainosta, ikääntymisen merkeistä tai muusta itselleen kuulumattomista muiden henkilökohtaisista asioista. Tilannetaju ainakin pers..stä samoin kuin koko ihminen itse.

Olin  ex-poikakaverin lähisukulaisen luokse kutsuttuna mukana syntymäpäivillä. Kaksi täysin ennen näkemätöntä ja tuntematonta naista pyysi minua tulemaan juttelemaan kanssaan tyhjään makuuhuoneeseen. Menin tietenkin, kun en osannut aavistaakaan mitään pahaa, kovin nuorikin kun olin ja  luonteeltani niin hyväntahtoinen, eikä ollut vielä kokemusta kusipäisistä ihmisistä.

Nämä alkoivat vaativina setviä minun elämääni, kuinka aion opiskella (olin silloin nuori yh ja vasta suunnittelin tulevaisuuttani.) ja kaikkea muuta erittäin henkilökohtaista. En viitsinyt järjestää kohtausta ja olin aika hämmästynytkin, joten hiljalleen vaan hymyilin ja sanoin joopa jo ja silleen juu... Törkeetä! Hain sitten poikaystäväni käsiini ja sanoin, että joko lähden yksin pois tai yhdessä. Meidän tarina päättyi myöhemmin, mutta ihan muista syistä. Jäin vaan miettimään, olikohan koko sukunsa samanlaista. Hyi hemmetti.

Vierailija
31/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jatkuva kilojen kyttääminen ja niistä mainitseminen satuttaa ja tuhoaa itsetuntoa. Mulla se on osittain tuhoutunut. Äitini jauhoi pienestä asti minun kilojani, vaikka olin aivan normaali valokuvienkin perusteella. Jauhaminen jatkui läpi teini-iän ja aikuisuuden. En tiedä miksi minun kiloni olivat niin kiinnostavat hänelle.

En ole vieläkään mikään hirvittävän ylipainoinen, vaikka 10 kiloa pois tekisi hyvää.

Minun kilojani leviteltiin maalaismiljöössä sukulaisille ja naapureille tyyliin että tuokin voisi olla kaunis tai edes sievä jos vaan ei olisi niin lihava. Sairastan kilpirauhasen vajaatoimintaa, joka diagnosoitiin vasta aikuisena. Olisikohan kilot johtuneet sairaudesta? Mutta tärkeää oli vahtia syömisiäni ja kehottaa olemaan ottamatta enempää pöydässä kun muutenkin pyöristynyt hihhih ...

Olen jo ikääntynyt, mutta pari vuotta sitten äitini nipisti minua käsivarresta tuttuun tyyliinsä kokeillen "olenko hyvässä lihassa". Niin vitsikästä hänen mielestään. Kiusaamistahan se on ollut aina. Lopetin muistakin syistä yhteydenpidon. En jaksanut olla enää kiusattavana.

Vierailija
32/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo jatkuva kilojen kyttääminen ja niistä mainitseminen satuttaa ja tuhoaa itsetuntoa. Mulla se on osittain tuhoutunut. Äitini jauhoi pienestä asti minun kilojani, vaikka olin aivan normaali valokuvienkin perusteella. Jauhaminen jatkui läpi teini-iän ja aikuisuuden. En tiedä miksi minun kiloni olivat niin kiinnostavat hänelle.

En ole vieläkään mikään hirvittävän ylipainoinen, vaikka 10 kiloa pois tekisi hyvää.

Minun kilojani leviteltiin maalaismiljöössä sukulaisille ja naapureille tyyliin että tuokin voisi olla kaunis tai edes sievä jos vaan ei olisi niin lihava. Sairastan kilpirauhasen vajaatoimintaa, joka diagnosoitiin vasta aikuisena. Olisikohan kilot johtuneet sairaudesta? Mutta tärkeää oli vahtia syömisiäni ja kehottaa olemaan ottamatta enempää pöydässä kun muutenkin pyöristynyt hihhih ...

Olen jo ikääntynyt, mutta pari vuotta sitten äitini nipisti minua käsivarresta tuttuun tyyliinsä kokeillen "olenko hyvässä lihassa". Niin vitsikästä hänen mielestään. Kiusaamistahan se on ollut aina. Lopetin muistakin syistä yhteydenpidon. En jaksanut olla enää kiusattavana.

Saman kokenut ja välit poikki kymmeniksi vuosiksi. En mennyt edes hautajaisiin. Oli kyllä paljon vielä pahempaakin henkistä julmuutta.

Sen sijaan äidin silmäterästä, velipuolestani, ei saanut pahaa sanaa sanoa, vaikka lopetti koulut kesken ja painaa tänä päivänäkin melkein kaksisataa kiloa. Se karman laki on sitten kumma juttu....

Vierailija
33/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä käsitä ketä kiinnostaa toisten kilot. Sen verran tosin huomasin itse kyttääväni kun eilen oli todella kuuma ja oltiin eräässä ulkoilmatapahtumassa, huomasin että monella oli päällä esim musta villatakki tai muuta huomiota herättävän peittävää ja kuumaa vaatetusta. Tunnistin pukeutumistavan kun olen itsekkin tehnyt. Voi kunpa isotkin ihmiset (tai kuka nyt mitäkin peittelee) ymmärtäisivät että saa näkyä, kuulua ja olla niinkuin itse tykkää eikä toisten puheista ja katseista tarvitse välittää. Uskon jopa että vähemmän kukaan kiinnittää huomiota jos helteellä on hellemekko. Musta villatakki ja farkut varmasti kiinnittää 32 asteen helteessä enemmän huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi