Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen nukkui 28 päivää samoissa petivaatteissa – kurkun tulehduksia, tippuria ihmisihosta ja suuontelosta ihmisen ulosteisiin

Vierailija
09.06.2019 |

"Nukut todennäköisemmin huonommissa oloissa kuin simpanssi"

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jess-nukkui-28-paivaa-samoissa-peti…

Miten usein sinä vaihdat lakanat? Tämä motivoi tekemään sitä vähän useammin....

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä selittää vaimolle että tippuri tarttui kun nukuin baari-illan päälle kaverin sohvalla eikä sohvaa ole pesty koskaan ja sillä on istunut ja nukkunut vaikka ketä.

Sitä tippuria ei saa likaisista lakanoista vaikka joku tippuria sairastava olisi nukkunut niissä. Siis ellei harrasta seksiä niissä lakanoissa.

Sama kuin se että sukupuolitaudin voi saada saunasta - jos siis harrastaa siellä saunassa seksiä.

Vierailija
42/93 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa mieleen tästä eräästä kommentoijasta, jolla on jopa vuosia ollut samat lakanat. No enpä haluaisi päätyä sellaisen uuden treffikumppanin kotiin sekstailemaan, jolla olisi ollut vuosia samat lakanat.

Toivon että ihmiset vaihtavat lakanoitaan kumppaniakin varten, itse ainakin vaihdan uudet lakanat edellisenä iltana jos on seuraavana päivänä tulossa treffiseuralainen käymään.

Olen tuo kommentoimasi, eikä ole kyllä ”vaaraa” yöseurasta meikäläisen kohdalla - ei minulla käy edes perusvieraita.

Totta kai jos harrastaisin seksiä kotonani, niin siisteystasokin olisi eri. Koko asunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Simpanssihan käyttää petinsä tekoon luonnosta lehtiä yms. simpanssin pedissä on ainakin kirppuja ja punkkeja, eikä sekään mikään bakteeriton ole, veikkaan että herkempi-ihoiselle ihmiselle tulis vaikka mitä ihottumaa simpanssien elintavoista, vaikka vaihtaiskin makuukset joka yö.

Typerää verrata villieläimeen joka ei tosiaan koskaan peseyde kunnolla ja on muutenkin jatkuvasti tekemisissä sellaisen basilli- ja loismäärän kanssa, että oksat pois.

Simpanssi tekee itselleen joka ilta uuden pesän uuteen paikkaan tuoreista lehvistä. Mielestäni kuulostaa paremmalta kuin viikkokausia samoissa lakanoissa muhiminen.

Vierailija
44/93 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa mieleen tästä eräästä kommentoijasta, jolla on jopa vuosia ollut samat lakanat. No enpä haluaisi päätyä sellaisen uuden treffikumppanin kotiin sekstailemaan, jolla olisi ollut vuosia samat lakanat.

Toivon että ihmiset vaihtavat lakanoitaan kumppaniakin varten, itse ainakin vaihdan uudet lakanat edellisenä iltana jos on seuraavana päivänä tulossa treffiseuralainen käymään.

Olen tuo kommentoimasi, eikä ole kyllä ”vaaraa” yöseurasta meikäläisen kohdalla - ei minulla käy edes perusvieraita.

Totta kai jos harrastaisin seksiä kotonani, niin siisteystasokin olisi eri. Koko asunnossa.

Kuulostat super-introvertilta. No ei siinä mitään, jos olet onnellinen näin :) Mutta jos haluat tästä eteenpäin, niin kai se lakanoiden vaihtaminen on ensimmäinen asia. Kuten Jordan Peterson sanoo; siivoa ensin huoneesi. Katso tämä:

Jordan Peterson - Clean Up Your Room!

Vierailija
45/93 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa taas, tutkimuksen teetti sänkyfirma, ja käytännössä yhden ihmisen henkilökohtainen kokeilu, eikä kerrottu mm. kuinka usein tämä ihminen peseytyy, nukkuuko alasti jne. Ei lue kuinka paljon näitä bakteereja oli jne. Tulokset on julkaissut The sun.

Olemme tieteen äärellä.

Vaihdan kyllä lakanat kerran viikossa, joskus venyy kahteen viikkoon. Mutta kyllä näitä lukiessa saa vähän järkeä käyttää.

Vierailija
46/93 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdan kaksi kertaa viikossa, keskiviikkoisin ja lauantaisin. Minulla on silloin saunapäivät ja tykkään että pääsen puhtaaseen punkkaan nukkumaan. :)

Miksi alapeukku? Työskentelin 3 vuotta hotellisiivoojana joten lakanoiden vaihtoon kuluu aikaa maksimissaan 2min.

Kyllä siihen kauemmin menee ja jatkuva peseminen ja pyykin käsittely vielä enemmän. Ei maksa vaivaa.

Vierailija
47/93 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoväli 1-2 vk, yleensä varmaan 10 pv. Kesällä useammin, talvella harvemmin. Jos on hurjat helteet ja koko ajan hiki, niin ehkä useamman kerran viikossa.

Vierailija
48/93 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdan kaksi kertaa viikossa, keskiviikkoisin ja lauantaisin. Minulla on silloin saunapäivät ja tykkään että pääsen puhtaaseen punkkaan nukkumaan. :)

Miksi alapeukku? Työskentelin 3 vuotta hotellisiivoojana joten lakanoiden vaihtoon kuluu aikaa maksimissaan 2min.

hotellissa et varmaan vastannut niiden pyykkäyksestä? 

En toki, mutta meillä on taloyhtiössä suuri pesukone ja pesen pyykkiä 3krt/vko. Rakastan pyykkäämistä joten se ei ole minulle ongelma.

Luontokin rakastaa pyykkäämistä. Vettä kuluu ja pesuaineet saastuttaa.

Mielestäni pesen aika harvoin pyykkiä verrattaen vaikka lapsiperheeseen. Kierrätän, en käytä autoa ja syön pääasiassa kasvispainotteisesti. Käytän pesuaineita jotka ainakin etiketin mukaan ovat luontoystävällisiä. Jos haluan vaihtaa lakanat 2krt/vko, niin kenen persettä se oikeasti kutittaa?

Vierailija
49/93 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukuta, jos laitoit lakanat pesuun tämän ketjun seurauksena.

Vierailija
50/93 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä!? Nukun helpostikin kolme kuukautta samoissa lakanoissa. Lasten lakanoita vaihdan vielä harvemmin.

Vierailija
51/93 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se tippuri lakanoihini tulisi? Tiettävästi itselleen ei voi myöskään allergisoitua.

Nyt on jollain ongelmat vähissä taas.

Vierailija
52/93 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja luonto kiittää...

Vierailija
53/93 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö AP että noita kaikkia asioita hengittää sisäänsä astuessaan ovesta ulos :)))

Vierailija
54/93 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kahden kuukauden välein vaihdan lakanat. Mitään sairauksia tai vaivoja ei ole ollut.

Vierailija
55/93 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaakohan asiaan mitenkään, millaisella vaatetuksella nukkuu. Jotenkin kuvittelisi, että tippurit ja kakkabakteerit jylläävät pahemmin niillä, jotka nukkuvat ilman alusvaatteita. Mistä se tippuri muuten sinne lakanoihin tulee?

Vierailija
56/93 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaavalla pesukoneellani saan lakanat puhtaiksi ja kuiviksi kahdessa tunnissa. Pesen ne usein, mutta nyt helteessä en takuulla ala vaihtamaan. Kuluupi nimittäin sähköä ja vettä.

Pesuainejäämät kuormittavat niin ihmisihoa, hengitysteitä kuin vesistöjäkin, joten keksi joku muu möyhäämisen aihe, ap. Vaikka se, ettei kukaan ole seksuaalisesti kiinnostunut sinusta.

Vierailija
57/93 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuskin se nainen mihinkään tippuriin tai kurkkukipuun sairastui. Bakteereja on jokapaikassa ja niin pitääkin!

Vierailija
58/93 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaakohan asiaan mitenkään, millaisella vaatetuksella nukkuu. Jotenkin kuvittelisi, että tippurit ja kakkabakteerit jylläävät pahemmin niillä, jotka nukkuvat ilman alusvaatteita. Mistä se tippuri muuten sinne lakanoihin tulee?

Oletko kuullut tartuntataudeista? Tarvitaan tietenkin taudinkantaja. Tyhjästä ei synny minkäänlaista tautia, tämä on tiedetty vuosisatoja mutta ap onnistunut jotenkin välttymään taas sivistykseltä.

Ihminen voi vallan hyvin nukkua ilman alusvaatteita, ellei ole vaara maata metrin pitkiä tissejään kuolioon.

Vierailija
59/93 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, oisko nyt hieman lähdekritiikkiä paikallaa, ihmiset! SÄNKYKAUPAN teettämä tutkimus. Ylläri.

Ite vaihan lakanat ehkä kerran kuussa tai kerran parissa-kolmessa kuussa ja tosi harvoin sairastelen.

Vierailija
60/93 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut tartuntataudeista? Tarvitaan tietenkin taudinkantaja. Tyhjästä ei synny minkäänlaista tautia, tämä on tiedetty vuosisatoja mutta ap onnistunut jotenkin välttymään taas sivistykseltä.

Ihminen voi vallan hyvin nukkua ilman alusvaatteita, ellei ole vaara maata metrin pitkiä tissejään kuolioon.

Puhutko siis minulle vai ap:lle? Minä tarkoitin tuossa vain sitä, että nukkuiko tämä koehenkilö alasti tai peseytymättä, ja voiko tätä siis verrata henkilöön joka peseytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi