Lady Gaga ja Bradley päätyvät tietysti yhteen, MUTTA
se on todella huono veto. Aluksi kiima kantaa. Aluksi tuntuu, että just hei me ymmärretään toisiamme. Jos tulee lapsi, niin eipä aikaakaan kun BRadleylla alkaa taas menojalkaa vipattaan.
Miten Gaga on niin tyhmä, ettei tiedosta sitä perusfaktaa, että mies joka pienen lapsen isänä vilkuilee sivuilleen, on huono ihminen. vauvavuonna pitäisi tajuta, että toinen on lattanut kroppansa kaikkensa sen eteen, että saadaan aikaiseksi oikea, ihana, tärkeä, elävä pieni ihminen. Silloin tuetaan vaimoa ja kannetaan vastuuta. Ei katsella ympärille.
Puhuuko Gagalla biologinen kello noin lujaa? Ruusunpunaiset silmälasit? Retku onkin kunnon mies minulle?
Sellainen ihminen ei muutu epäitsekkääksi yhteistyötyypiksi vain naista vaihtamalla. Joo varmaan Gaga kiinnostavampi persoona kuin liian kaunis eli tylsäksi tavallaan muuttuva malli. Gaga superlahjakas ihminen.
Ei tule toiminaan. Täähän ei ollut eka siippa, jonka COoper lemppaa. Vastuu ei sovi hänelle, haluaa olla huomion keskipiste. Gagan kanssa hän ei tule olemaan se keskipiste. Gaga on liian erityinen ja lahjaks, vie Bradleyn valokeilan, vaikka kuinka yrittäisi pienentää itsensä. Gaga on suurempi ja erikoisempi tähti kuin Bradley, onhan noita komeita näyttelijöitä vaikka kuinka hitosti.
Että summa summarum, kohta alkaa suhde, joka mukamas alkoi vasta eron jälkeen. Luvassa äklöromanttista rakkautta ja sitten katkera, nolo ero. Veikkaan kolmen vuoden sisällä.
Kommentit (24)
Kyllä. Häät ja ero melko pian. Siis häät ie ihan pian, mutta ero aika pian sen jälkeen.
On TÄYSIN selvää, että heillä ollut ainakin suhde ja Gaga kuolettavan rakatsunut. Melkein epähuomiossa suuteli Bradleytä siinä pianon ääressä. Biologinen kello tekee just tuolla tavalla sokeaksi.
Tähteys on yksinäistä, miehet ei halua itseään menestyneempää, omaperäistä naista usein vieläkään. Siksihän Gaga siisti ihanaa weirdo-tyyliään klassisemmaksi esim oscar-gaalaan, klassinen kaunotar-tyyli erotuksena hänen rohkeille erikoisuuksilleen. Gaga kokee Bradleyn ymmärtävän like nobody else. Bradley on kuitenkin lopulta sellainen nätin tytön mies, että saa itse loistaa nerona vierellä. EI lopulta jaksa neron vierellä pienempänä nerona.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Häät ja ero melko pian. Siis häät ie ihan pian, mutta ero aika pian sen jälkeen.
On TÄYSIN selvää, että heillä ollut ainakin suhde ja Gaga kuolettavan rakatsunut. Melkein epähuomiossa suuteli Bradleytä siinä pianon ääressä. Biologinen kello tekee just tuolla tavalla sokeaksi.
Tähteys on yksinäistä, miehet ei halua itseään menestyneempää, omaperäistä naista usein vieläkään. Siksihän Gaga siisti ihanaa weirdo-tyyliään klassisemmaksi esim oscar-gaalaan, klassinen kaunotar-tyyli erotuksena hänen rohkeille erikoisuuksilleen. Gaga kokee Bradleyn ymmärtävän like nobody else. Bradley on kuitenkin lopulta sellainen nätin tytön mies, että saa itse loistaa nerona vierellä. EI lopulta jaksa neron vierellä pienempänä nerona.
Veikkaan, että tää analyysi on aika lähellä totuutta.
Oikeesti vauvakuume on vahva hormonaalinne tila. Siinä voi sepittää itsensä uskomaan vaikka millaisen häntäheikin olemaan hyvä isä. Siltä munkin mielestä pianon kimpussa vääntelehtivä Gaga näytti. Järkensä menettäneeltä. "SIITÄ MINUT!" Tiedän sen tunteen, se sumensi järjen ja sain vauvan retkun kanssa. En tajua logiikkaani enää. Se himo tull raskaaksi vaiensi kaiken järjen. Olin vähän vanhempi ja lapseton. Kuten Gagakin.
Kiinnitin jo aiemmin huomiota siihen, miten Gaga monessa paikassa houri omituista "Bradley, annoit minulle mahdollisuuden, uskoit minuun, kukaan ei ole tukenut niin". TÄä oli ihan sekopäistä tilitystä. Nainenhan on yksi maapallon vaikutusvaltaisimmista, arvostetuimmista ja vauraimmista taiteilijoista, ei hän mitään "mahdollisuutta" ole tarvinnut, ei Cooper ottanut mitään riskiä tehdessään hänen kanssaan elokuvan, päinvastoin, pelkkä Gagan fanikanta yleisönä olis jo taannut menestyksen elokuvalle vaikkei kukana muu koskaan olisi sitä mennyt katsomaan. Tuo soperrus oli sellaista, joka olisi sopinut rutiköyhälle nobodylle, jolla ei mitään näyttöä luovasta työskentelystä ja jonka kanssa leffan tekeminen olisi ollut riskin ottamista. Mun mielestä hän siinä vain tilitti toisin sanoin sitä, miten hyvältä tuntui vaan olla ja tehdä jotain yhdessä Bradleyn kanssa.
Ap. Eikö sinulla todella ole muuta miettimistä tai murehtimista omissa asioissa?
Vierailija kirjoitti:
Ap. Eikö sinulla todella ole muuta miettimistä tai murehtimista omissa asioissa?
Ai täällä on tähän saakka pohdittu vain omia asioita? Ihan perus av-pohdinta ja vieläpä kiinnostava. Mutta aina jonkun on päästävä dissaamaan ap kuin ap. :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Bradley on kaappihomo.
Jep. Nämä mallit ovat maksusta "tyttöystävinä" varakkaille julkkiksille, Cristiano Ronaldo ja DiCaprio mukaan lukien.
Eikös Bradley ole liian vanha Gagalle? 11 vuoden ikäero etenkin noin nuorena kuin Gaga on OKSETTAVA ja perverssi.
Ihan mahtavia nämä pohdinnat. Ja yhteen päätyvät ainakin hetkeksi, koska sen näkee niistä etteivät voi pitää näppejä irti toisistaan.
Ei Gaga tyhmä ole. Antaa aikuisten ihmisten tehdä omat valintansa ja mahdolliset virheensä pariutumisen suhteen. Ovat he sitten pari tai eivät, julkista tietoa ei ainakaan.
Eli kun on kyse kemiasta ja tunteista vieraiden, työkseen niitä näyttelevien ihmisten välillä, niin mammat lukevat heitä kuin avointa kirjaa, mutta sitten kun puhutaan omista ihastuksista ja kiinnostuksista niin ollaankin huuli pyöreänä ja puusilmiä, että "onko se mies ihastunut minuun, se silloinkin katsoi sillä ja tällä tavalla?!" ja paljon tulee vastauksia, joiden mukaan siitä ei ikinä voi olla varma ennen kuin suoraan puhutaan ja ihminen kuvittelee helposti kaikenlaista...
Miten hämmästyttävän intuition omaavia kehonkielen asiantuntijoita täällä onkaan!
Vierailija kirjoitti:
Eli kun on kyse kemiasta ja tunteista vieraiden, työkseen niitä näyttelevien ihmisten välillä, niin mammat lukevat heitä kuin avointa kirjaa, mutta sitten kun puhutaan omista ihastuksista ja kiinnostuksista niin ollaankin huuli pyöreänä ja puusilmiä, että "onko se mies ihastunut minuun, se silloinkin katsoi sillä ja tällä tavalla?!" ja paljon tulee vastauksia, joiden mukaan siitä ei ikinä voi olla varma ennen kuin suoraan puhutaan ja ihminen kuvittelee helposti kaikenlaista...
Ulkopuolinen näkee asiat yleensä paljon selkeämmin kuin se ihastunut osapuoli, jonka tunteet, toiveet, pelot, traumat, unelmat yms. vaikuttavat siihen todelllisuuden tulkintaan.
No oisko niin, että lapsi ei ehkä ollut suunniteltu? Ehkä kävi vähän vahinko ja vauva päätettiin pitää? USA:ssa suhtaudutaan raskaudenkeskeytyksiin hyvin varauksellisesti. Joten se siitä, että pienen lapsen isä. Itse muuten olen nainut pienen lapsen isän ja yhdessä ollaan oltu jo 15 vuotta. On saatu ihan yhteisiäkin lapsia ja nähtävästi ollut ihan uskollinen. Tai mistäpä niitä tietää, mutta ei se nyt ainakaan ole ollut kovin ilmeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkopuolinen näkee asiat yleensä paljon selkeämmin kuin se ihastunut osapuoli, jonka tunteet, toiveet, pelot, traumat, unelmat yms. vaikuttavat siihen todelllisuuden tulkintaan.
Ja tässä Gaga/Cooper-keississä siihen tulkintaan eivät mahdollisesti yhtään vaikuta uutisointi ja yleinen spekulointi asian tiimoilta?
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti vauvakuume on vahva hormonaalinne tila. Siinä voi sepittää itsensä uskomaan vaikka millaisen häntäheikin olemaan hyvä isä. Siltä munkin mielestä pianon kimpussa vääntelehtivä Gaga näytti. Järkensä menettäneeltä. "SIITÄ MINUT!" Tiedän sen tunteen, se sumensi järjen ja sain vauvan retkun kanssa. En tajua logiikkaani enää. Se himo tull raskaaksi vaiensi kaiken järjen. Olin vähän vanhempi ja lapseton. Kuten Gagakin.
Kiinnitin jo aiemmin huomiota siihen, miten Gaga monessa paikassa houri omituista "Bradley, annoit minulle mahdollisuuden, uskoit minuun, kukaan ei ole tukenut niin". TÄä oli ihan sekopäistä tilitystä. Nainenhan on yksi maapallon vaikutusvaltaisimmista, arvostetuimmista ja vauraimmista taiteilijoista, ei hän mitään "mahdollisuutta" ole tarvinnut, ei Cooper ottanut mitään riskiä tehdessään hänen kanssaan elokuvan, päinvastoin, pelkkä Gagan fanikanta yleisönä olis jo taannut menestyksen elokuvalle vaikkei kukana muu koskaan olisi sitä mennyt katsomaan. Tuo soperrus oli sellaista, joka olisi sopinut rutiköyhälle nobodylle, jolla ei mitään näyttöä luovasta työskentelystä ja jonka kanssa leffan tekeminen olisi ollut riskin ottamista. Mun mielestä hän siinä vain tilitti toisin sanoin sitä, miten hyvältä tuntui vaan olla ja tehdä jotain yhdessä Bradleyn kanssa.
Tämä on tullut esille useamman kerran. Cooper nimenomaan joutui taivuttelemaan studiota ja sen pomoja pitemmän aikaa, että sai Gagan päärooliin. Hänen ei uskottu pärjäävän näyttelijänä, erikoinen persoona katsottiin painolastiksi. Vähän sama tilanne kuin Madonnalla aikanaan Evitan kanssa. Voit olla hyvä yhdessä asiassa, mutta välttämättä taitoihin ei uskota jossain muussa asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tullut esille useamman kerran. Cooper nimenomaan joutui taivuttelemaan studiota ja sen pomoja pitemmän aikaa, että sai Gagan päärooliin. Hänen ei uskottu pärjäävän näyttelijänä, erikoinen persoona katsottiin painolastiksi. Vähän sama tilanne kuin Madonnalla aikanaan Evitan kanssa. Voit olla hyvä yhdessä asiassa, mutta välttämättä taitoihin ei uskota jossain muussa asiassa.
Ok, joo, tota en tiennyt, oon tosiaan vaan kuullut sen Gagan tunteellisen tilityksen. Eli korjaan pohdintani tolta osin, nyt se vaikuttaa tosiaan loogiselta.
T: Tuon kommentin kirjoittanut
Sulla pitkä tarina, mutta hehän EIVÄT päädy yhteen. Ihan pr:ää koko stoori.