Miehelläni erikoinen suhde naapuri naiseen
Koska täältä saa tunnetusti vinkkejä ja erilaisia näkökulmia asiaan kuin asiaan halusin jakaa oman murheeni tänne...
Muutimme vuosi sitten mieheni ja 3 lapsemme kanssa paritaloon; olemme olleet 10 v yhdessä mies 32v minä minä30v. Meillä on aina ollut hyvä fyysinen kemia ja yhteys ja yhteiset arvot jne joten olen aina kokenut suhteemme tilan luottavaisena olevan hyvä. Totta kai jotain pientä kriisiä oli alkuvuosina mutta niistä selvittiin ja ne ei ollut mitään pettämistä tms.
Naapurissamme asuu 40v nainen jolla teini ikäinen poika ja hän seurusteli jonkun miehen kanssa vielä talvella mutta ei nyt sitten enää..
No, itse ongelmaan: mieheni on ystävystynyt naapurin kanssa, ja eilisen jälkeen tullut sellainen olo että onko heidän välillään enemmänkin jotain että olen ollut vain todella sinisilmäinen ja uskonut heidän hyviin väleihinsä ettei vilppiä olisi... no!
Kaikki alkoi siis viime syksynä, naapuri tarvitsi apua autonsa akun lataamisessa. Mieheni sitten reippaana auttoi häntä, ja hän tarjosi kiitokseksi kahvit. Mies kahvitteli naisen luona siis.. siitä pikkuhiljaa mieheni on siellä ollut puuhapetenä millon ulkovalon vaihdon kanssa tai auttaa ruohonleikkurin kanssa jne. Sitten kun nainen on ammatiltaan parturi, mies rupesi käymään hänellä hiustenleikkuussa säännöllisesti. Sitten pikkuhiljaa se meni siihen että nainen saattoi soittaa hänelle ja kysyä kahville. On hän minuakin pyytänyt, mutta olen aika ujo luonteinen ihminen niin en ole sitten vaan lähtenyt mukaan. Mutta näitä kertoja taisi olla pari ja sitten lakkasi minua kysymästä. Talvella tosiaan naiselle tuli joku mies kuvioihin ja ainakin 3 kk oli niin etteivät tietääkseni hiustenleikkuuta enempiä olleet tekemisissä. Ero tuli ja sitten taas mieheni yhtehdenpito lisääntyi hänen kanssaan. Outoa on se että kunhe jotainkovasti puhuvat esim pihalla ja saavun paikalle tulee tilanteesta vaivaannuttavaa ”jaahas hanna, me tästä nyt lähdetäänkin moikka” ja sitten keskustelut päättyy siihen. Naapurini on minun vastakohta ; tosi puhelias, ulospäinsuuntautunut , itsevarmemman oloinen nainen.
En minä nyt mikään hiirulainen ole, urheilen paljon eli olen ihan hyvä kroppainen ja pidän muutenkin ulkonäöstäni huolta. Mutta luonteeltani kuitenkin olen ihan ääripää, siksi kai en ole osannut oikein tutustua naapuriini ja en muutenkaan koe mitään tarvetta olla sen enempää tekemisissä ystäviä kyllä minulla on ihan tarpeeksi muutenkin.
Mutta asiaan;
Eilen mieheni sanoi olevansa myöhään töissä yrittäjä kun on.. menin lasten kanssa mökille ja kun tulimme sieltä, myöhään kotiin kun yksi lapsista rupesi oksentelemaan (piti jäädä siis yöksi mökille muuten) klo oli jo puolen yön ja mies ei ollutkaan kotona. Istuin meidän terassilla ja laitoin hänelle viestin että missä oot hän tuli parissa minuutissa kotiin ja huomasin naapurin tulevan saamaan aikaan pelkkä pyyhe ympärillä tupakalle omalle terassille; menin siitä sitten sisälle , mies oli juonut ja sanoi olleensa naapurin kanssa lasillisella kun oli niin stressaantunut töistä ja sattuivat samaan aikaan kotipihaan...
Suutuin, ja kysyin että petätkö sinä minua ton naapurin kanssa? Samaan aikaan kun sinä tulet ovesta sisään naapuri sattuu terassille alasti?
Vajosin aika syviin vesiin ja vaadin saada nähdä hänen puhelimensa.
Korostaen että meidän suhteeseen ei ennen tätä ole ollut tällaista puhelimien kyttäämistä mutta tuli niin epätoivoinen olo että alennuin moiseen.
Ensin mies huusi ettei hän mitään puhelimia rupea antamaan sulle mutta vaadin.
Siellä ei ollut yhtäkään viestiä naapurilta.
Tajusin aamulla, että perkele viestitteleekö se firman puhelimesta sille.
Tilanne on nyt se että olen kipeän lapsen kanssa kotona ja mies lähti kiukuttelemaan sinne mökille.
Onko ideaa miten tässä toimisin ???
Kommentit (269)
Vierailija kirjoitti:
No onpa kamalaa. Jos siitä miehestä riittää kahdelle naiselle, eikä ole sinun saamisistasi pois, niin mitä väliä? Tärkeintä tietysti, ettei mitään seksitauteja saa.
Kun tulee ikää enemmän, niin ymmärtää, että elämä on elämää ja kaikkea tapahtuu. Seksi on liian vakava juttu. Oikeasti se on vain yksi ihmisen tarve muiden joukossa: nukkuminen, ravinto, suoja, läheisyys, lisääntyminen, toimeentulo, seksi. Sitä voi harjoittaa ilman vakavampia tunteita tai sitoumuksia, ihan vaan huvin vuoksi. Ja jos on kyse siitä, niin ei se miehesi ole sinua jättämässä tai pidä tylsänä. Kunhan nyt häärää vähän.
Relatkaa ihmiset!
No kerropa sitten, että miksi koskaan kukaan ei ennen vihkimistä tee selväksi, että on vapaan seksin edustaja, eikä mikään yhden ja ainoan uskollinen kumppani? Eikös tässä vaiheessa kannattaisi jo relata ja miettiä asia yhdessä, kun se kumminkin tulee joskus pettämisen yhteydessä esille? Kehotat relaamaan, mutta riitelyyn tämä johtaa. Kaukana mistään rennosta relauksesta!
Haluatko sinä suhteesi perustuvan valheelle? Koska jos näin liukkaasti puhutaan paskaa ja petetään, onnistuu se asiassa kuin asiassa! Itse ainakin haluan luottaa ja olla luotettava! Miksi ei voi jo valmiiksi etsiä kaltaistaan ympärinussiskelijaa?
Aivan selkeä suhde.
Päästä mies menemään ja hanki uusi parempi versio.
Pyydä se naapurin muikkeli kahville ja valittele että sua vaivaa joku ikävä sukupuolitauti.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä se naapurin muikkeli kahville ja valittele että sua vaivaa joku ikävä sukupuolitauti.
Tai seuraavan kerran kun illalla istuu tupakalla, niin takapihalle teeskentelemään puhelua jollekin kaverille ja noitumaan kun mies toi sitkeän tippurin jostain, ei meinaa parantua millään.
Tule nyt ap lopettamaan tämä pro...eiku epätietoisuus! Et voi jättää meitä heitteille. !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai seuraavan kerran kun illalla istuu tupakalla, niin takapihalle teeskentelemään puhelua jollekin kaverille ja noitumaan kun mies toi sitkeän tippurin jostain, ei meinaa parantua millään.
Tässäpä hyvä. -"Ja kun se oli jo kolmas kerta meidän yhdessäoloaikana. Kävi Virossa kk sitten ja aavistelen, että sieltä tuli. Nyt pakotin hiv-testeihinkin. Ja saa kertoa jokaisen naikkosen nimen, otetaan niihin yhdessä yhteyttä"!
Kyllähän kymmenen vuotta vanhempi oikea nainen aina 30-vuotiaan ääliöäipän päihittää, niin juttuseurana kuin sängyssäkin. Vaikutat todella tylsältä jaarittelijalta. Mitä *ittua selität vatsataudeista ym?
Ulkonäöstäsi viis, kun aivojen tilalla on jotain biolania.
Vierailija kirjoitti:
Mutta osaa ne miehetkin... tässä ketjussa parjataan nyt yksin asuvia naisia, mutta kyllä ne parisuhteessa olevat miehetkin on toisinaan varsinaisia vekkuleita. Meinaan itse joudun toistuvasti korvia kuumottamaan tilanteeseen, kun ystäväpariskunnan miesosapuoli alkaa flirttailemaan kesken kaiken miulle. Tekee sitten hätäpäissään korjausliikkeitä oman puolisonsa suuntaan, mutta olen monesti miettinyt, että kylläpä tämä herra asettaa miut tukalaan tilanteeseen vaikkei tokikaan tarkoita mitään pahaa. Ollaan oltu kauan ystäviä eikä miula ole ollut tänä aika seurustelusuhteita. Tuo ystäväperheen mieskin on miule mitä parhain ystävä, mutta joskus meillä on vähän erilainen käsitys siitä miten käyttäydytään korrektisti. Joku voisi ehkä saada käsityksen että meillä on vireillä jotakin, mutta ei todellakaan ole. Harmittaa vaan että tuo miehen käytös antaa siihen viitteitä, ei miun.
Mä en enää ikinä suostuisi noin törkeään käytökseen mukakaverin puolelta. Edelliselle sanoin ihan suoraan, että mitäs se sun naiseskin miettisi jos saisi kuulla että mulle tälleen soittelet heti kun teillä on vaikeaa. Myöhemmin itski vielä meseviestillä, johon vastasin samat sanat, että en koe olevani turvallisilla vesillä viestitellessäni miehen kanssa jolla on räiskyvä parisuhde jonkuntoisen naisen kanssa, että helposti minut saadaan näyttämään vamppaajalta, joka en todellakaan ole. Että hänen sinkkuaikoinaan tuo silloin tällöin soittelu, viestittely, ja näkeminen tai kahvilla käyminen ei haitannut ollenkaan, mutta että en halua ottaa riskiä siitä että tämä nainen käy riveleihini ilman mitään muuta syytä kuin se että mies itse on tahallaan koittanut tehdä häntä riidan keskellä mustasukkaiseksi.
Tämän jälkeen ei ole kuulunut enää vuoteen ainakaan mitään. Ja jos kuuluu, niin minulla on viestit tallella, millä voin todistaa että mitään vispilänkauppaa ei ole MINUN puoleltani ollut.
Relaa vähän! Hyvät välit naapuriin, mitä niitä pilaamaan. Jatkakoot samaan malliin, mitä sitten tekeekään ja jos tekee sitä, niin ei ne paikat siitä kulu ja sinullekin riittää, vai?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni pitäisi säätää laki, että jos aloittaa av:lla tämäntyyppisen keskustelun, on velvoite tulla parin päivän sisällä kertomaan mikä on tilanne. Jos ei tule, ylläpito ottaa ip:n selville ja lähettää tiedustelupartion ovelle tekemään selvitystä ja päivittämään tilanteen av:lle.
Kannatetaan! Kansalaisaloite! ja nyt sais iltapäivälehdet ihan luvan kanssa varastaa aiheen, koska me tarvitsemme mahdollisimman suurta julkisuutta asiallemme!
Ihan niin kuin se naapuri olisi halunnut, että huomaat yhteyden miehen tulossa ja hänen alastomuudessaan. Jos kysyt siltä naapurin naiselta suoraan, onko hänellä suhde sun miehesi kanssa, se varmaan paljastaa asian tavalla tai toisella.
Aika paha temppu tulla näyttäytymään pyyhe päällä.
Ei riitä naapurille pelkkä seksi, haluaa viedä sulta koko miehen.
Lol mitä pelleäijiä porukka pitää ittellään. heitä v i tt Uun tollanen pellemies
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni pitäisi säätää laki, että jos aloittaa av:lla tämäntyyppisen keskustelun, on velvoite tulla parin päivän sisällä kertomaan mikä on tilanne. Jos ei tule, ylläpito ottaa ip:n selville ja lähettää tiedustelupartion ovelle tekemään selvitystä ja päivittämään tilanteen av:lle.
No ehkäpä ap jo kyllästyi tähän provoiluleikkiin, eikä jaksa enää nähdä vaivaa päivittää tarinaansa.
Täysin normaali naimasuhde. Kukapa ei kolmen mukulan patatyhmää äippää vaihtaisi kuumaan sinkkuun?
Ninni80 kirjoitti:
Ihan niin kuin se naapuri olisi halunnut, että huomaat yhteyden miehen tulossa ja hänen alastomuudessaan. Jos kysyt siltä naapurin naiselta suoraan, onko hänellä suhde sun miehesi kanssa, se varmaan paljastaa asian tavalla tai toisella.
Kantsisko kuitenkin selvittää asia perheen sisäisesti eikä lähteä nolaamaan itseään naapuriin.
Vierailija kirjoitti:
Ninni80 kirjoitti:
Kantsisko kuitenkin selvittää asia perheen sisäisesti eikä lähteä nolaamaan itseään naapuriin.
Jos mies tulee yöllä naapurista samalla kun naapuri tulee alasti pihalle, niin onhan tuossa hieman selitettävää.
Pettäjäpelureilla on ihan omat kännykkänsä, mistä vaimot eivät tiedä mitään. Hyvällä omallatunnolla saa antaa sitten tutkia sen "virallisen" pusipusi-viestit omalleen.
Ja karman kosto.