Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatiinpa erikoiset mökkinaapurit

Vierailija
09.06.2019 |

Pariskunta juoksee alasti toistensa perässä ja paneskelee pitkin pusikoita. Rouva pitää pahempaa ääntä kun järven joutsenet ja mies örisee ja murisee kun luolamies. Nyt vielä naurattaa mutta voi olla, että hymy hyytyy syksyyn mennessä. Täytyy varmaan istuttaa joku tiheä, korkea aita rajalle.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö kun alatte itsekin juosta alasti pitkin tonttia :D No ei mutta korkea puska-aita tosiaan väliin, onhan siitä muutenkin iloa kun eivät vastaavasti näe teidänkään elämisen meininkiä (itse olen juuri niitä ihmisiä jotka haluaa korkean aidan ja oman tilan). Ja voihan se olla, että jos on uusi mökki ja uudet kuviot, niin heidänkin hymynsä (vai himonsa?) siitä vielä hyytyy :D Ai että, en tiedä kyllä miten tuommoiseen reagoisi jos sattuisi omalle kohdalle. Naurattaa joo, mutta kuinka kauan jaksaa naurattaa lopulta. Ainakin voitte viljellä huumorin kukkia eriskummallisista naapureistanne jos hymy meinaa hyytyä pahasti.

Tsemppiä :D

Vierailija
2/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää aika kauan, ennen kuin se tiheä korkea aita on kasvanut.

Tehkää parimetrinen umpinainen lauta-aita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tollaset vielä mökkinaapureina menettelee.

Toista se on kun ennen niin rauhalliselle omakotitalo-alueelle alkaa putkahdella näitä eroottisen aikuisviihde-alan "yrittäjiä".

Vierailija
4/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että saatte virikkeitä! Teilläkin alkaa kukoistamaan.

Vierailija
5/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestää aika kauan, ennen kuin se tiheä korkea aita on kasvanut.

Tehkää parimetrinen umpinainen lauta-aita.

Pajupuska kasvaa nopeasti, ja kyllä kai ne sääsket ja paarmatkin hillitsevät tahtia kunhan kesä etenee?

Vierailija
6/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää mukaan.

Vierailija
7/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin kamerat kuvaamaan naapuritontin suuntaan, ainakin jos rouva olisi hyvännäköinen.

t.mies

Vierailija
8/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kun mehiläistarha tontin rajalle vaan!

Vierailija
9/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät varmaan ole vielä kauaa olleet yhdessä. Hankkikaa ihmeessä se drone semmonen kameramalli.

Vierailija
10/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään tonttia saa kuvata salaa, se on kotirauhan rikkomus ja oikeisjutun paikka, 7!

Vierailija
11/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne luulee olevansa niin syrjäisellä mökillä, että kukaan ei kuule. Kerrostalolähiöön verrattuna siellä on kai aika hiljaista.

Vierailija
12/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D Ihanaa.

Vierailija
13/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon odotat että mörkö tulee käymään ja .....?

Vierailija
14/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö kun alatte itsekin juosta alasti pitkin tonttia :D No ei mutta korkea puska-aita tosiaan väliin, onhan siitä muutenkin iloa kun eivät vastaavasti näe teidänkään elämisen meininkiä (itse olen juuri niitä ihmisiä jotka haluaa korkean aidan ja oman tilan). Ja voihan se olla, että jos on uusi mökki ja uudet kuviot, niin heidänkin hymynsä (vai himonsa?) siitä vielä hyytyy :D Ai että, en tiedä kyllä miten tuommoiseen reagoisi jos sattuisi omalle kohdalle. Naurattaa joo, mutta kuinka kauan jaksaa naurattaa lopulta. Ainakin voitte viljellä huumorin kukkia eriskummallisista naapureistanne jos hymy meinaa hyytyä pahasti.

Kiitos tsempeistä. Oltiin jo miehen kanssa mielissämme, kun saatiin vanhempi pariskunta naapuriksi. T:Ap

Vierailija
15/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tsempeistä. Oltiin jo miehen kanssa mielissämme, kun saatiin vanhempi pariskunta naapuriksi. T:Ap

Ai ne on vielä vanhempi pariskunta WAUU! :D

Vierailija
16/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia!

Vierailija
17/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuin meilläkin ois tuollaiset.

Vierailija