Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruokaa laitatte tänään?

Vierailija
09.06.2019 |

Ideoita kaivataan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesimelonia ja mansikoita

Vierailija
2/19 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi pizzaa. Jauhelihaa, kinkkua ja ananasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan ruokaa, laiskotuttaa.

Vierailija
4/19 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanaenchiladoja. Asun yksin, niin riittää tiistaiksi asti.

Vierailija
5/19 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli "nää on pakko syödä nyt tai muuten menevät vanhaksi" -päivä.

Vihreää salaattia, pekonia ja juustoherkkusieniä.

Vierailija
6/19 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vielä mietinnässä ja kanaruokaa tekisi mieli. Syötiin äsken miehen työpaikaltaan perjantaina tuomaa karjalanpaistia ja nyt se loppui.

Vierailija
7/19 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihapihvejä, paistettua sipulia ja peunaa. Tomaattia ja sipulia viipaleina. Rakastan tuoretta sipulia...

Vierailija
8/19 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Broilerisuikaleita otin pakkasesta, nyt pitäis miettiä mitä niistä tekisi. Mulla olisi purkki hapanimelää kastiketta ja wok-vihanneksia, ja toisaalta olisi joku maustepakkaus, teriyaki chicken tms. jonka ostin kokeeksi.

Vierailija
9/19 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistan ylimääräiseksi jääneet perunat pannulla, sekaan sipulia ja jauhelihaa. Vihersalaatin tein juuri. Tuoretta ananasta jälkkäriksi

Vierailija
10/19 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken syötiin. Ranskalaisia ja makkaraa. Kesällä ei hifistellä.

Vierailija
11/19 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanaa ja salaattia sekä eilisiä perunoita paistettuna.

Vierailija
12/19 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoka, jossa on kaalia, gnoccheja, oliiviöljyä, sitruunaa, mozzarellapalloja, aurinkokuivattuja tomaatteja ja tuoreita kirsikkatomaatteja, basilikaa. On hyvää!

Vierailija
13/19 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vesimelonia ja mansikoita

Tarviiko sun mielestäsi noita laittaa?

Vierailija
14/19 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Broilerisuikaleita otin pakkasesta, nyt pitäis miettiä mitä niistä tekisi. Mulla olisi purkki hapanimelää kastiketta ja wok-vihanneksia, ja toisaalta olisi joku maustepakkaus, teriyaki chicken tms. jonka ostin kokeeksi.

Hyi! 🤢

Toivottavasti sulla ei ole perhettä.

Vierailija
15/19 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi! 🤢

Toivottavasti sulla ei ole perhettä.

On. Mikä sua tossa vaivaa? Yleensä en kyllä noita purkkikastikkeita osta, tykkään tosta uncle benin kastikkeesta kyllä sikana, mutta olen ostanut sen halvemmalla samoin kuin tuon toisenkin, hävikkiruokakaupasta. Vai pakastevihanneksetko sulle on ongelma?

Vierailija
16/19 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein palapaistia, keitettyjä perunoita ja mummon_etikka_hölskytys_kurkkuja.

Vierailija
17/19 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillattiin lasten kanssa. Keitettyjen uusien perunoiden lisäksi grillissä laitettiin vartaita (mm. kanan rintafilettä, kesäkurpitsaa, bataattia, kevätsipulia, kirsikkatomaattia, paprikaa), makkaraa, wingsejä, possun ulkofilettä, ananasrenkaita, maissia, Koskenlaskijatäytteisiä herkkusieniä pekonilla ja ilman. Lisukkeeksi tehtiin perunasalaattia.

Jälkkäriksi limecurd-kääretorttua, leipäjuustoa, mansikoita suklaakuorrutteella ja ilman, vesimelonia, ananasta, päärynää, persikkaa.

Meni ihan överiksi ja täytyy varmaan osa ruuasta lahjoittaa jollekin, ei me noin paljoa ehditä syömään millään. Ei ole päästy grillaamaan ainakaan viimeiseen viiteen vuoteen, mä vähän innostuin :D.

Vierailija
18/19 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grillattiin lasten kanssa. Keitettyjen uusien perunoiden lisäksi grillissä laitettiin vartaita (mm. kanan rintafilettä, kesäkurpitsaa, bataattia, kevätsipulia, kirsikkatomaattia, paprikaa), makkaraa, wingsejä, possun ulkofilettä, ananasrenkaita, maissia, Koskenlaskijatäytteisiä herkkusieniä pekonilla ja ilman. Lisukkeeksi tehtiin perunasalaattia.

Jälkkäriksi limecurd-kääretorttua, leipäjuustoa, mansikoita suklaakuorrutteella ja ilman, vesimelonia, ananasta, päärynää, persikkaa.

Meni ihan överiksi ja täytyy varmaan osa ruuasta lahjoittaa jollekin, ei me noin paljoa ehditä syömään millään. Ei ole päästy grillaamaan ainakaan viimeiseen viiteen vuoteen, mä vähän innostuin :D.

Missä ootte niin mää tuun...

Vierailija
19/19 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nam mulle maistuis 😋

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän