Alkoi pelottaa ihosyöpä
Kun ihan viatonkin näppylä voi olla syöpä. Itsellänikin vaikka mitä pieniä patteja ym. ollut aina, nyt niitä tarkkailee eri tavalla. Ja nenän päässä pieni alue, joka hiukan ehkä tummuu kesällä, onko syöpää. Onko muilla samaa pelkoa? Ennen en tällaisia ajatellut.
Kommentit (4)
No jos ne on vuosien ajan olleet samanlaisia, tummuneet joka kesä jne, niin ei ole syöpää.
Syöpä on uusi muutos
Käykää ihotautilääkärillä, joka tarkistaa ne.
Minulla tosiaan yksi luomi paljastui yllättäen melanoomaksi, joten olen todella tarkkana nyt ihon kanssa. Pelkkä leikkaus onneksi riitti. Luomi ei ollut edes ruma, vaan ihan vaalea ja siisti, mutta alkoi kutista ja tuntua sormelle erilaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Käykää ihotautilääkärillä, joka tarkistaa ne.
Minulla tosiaan yksi luomi paljastui yllättäen melanoomaksi, joten olen todella tarkkana nyt ihon kanssa. Pelkkä leikkaus onneksi riitti. Luomi ei ollut edes ruma, vaan ihan vaalea ja siisti, mutta alkoi kutista ja tuntua sormelle erilaiselta.
Kerrotko tarkemmin, millainen luomi oli ja miten alkoi tuntua erilaiselta? Missä kohdassa luomi oli?
Sama täällä, näppyjä ja luomia löytyy. Pakko varata ihotautilääkärille aika että saa mielenrauhan...