Eikö muka vartalon muodolla ole mitään tekemisrä painon kanssa?
Yllätyin kun laskin painoindeksini uuden tavan mukaan. Se oli 30. Vyötäröni on kuitenkin 72cm ja rinnanympärys n110. Lantioni on leveähkö.
Myönnän että painoa voisi hieman, ehkä 6-8kg laskea mutta että pitäisi yli 15kg laihtua..?
Painan siis 62kg ja olen 152cm.
Kommentit (9)
RY 110 on älyttömän suuri sinunkokoisellesi. Ihan uskottava tuo 15kg.
Niin mikä sen lantion koko oli? Niin iso, ettei voi mainita?
Mikä sulla on lantionympärys? Mullakin rinnanympärys yli metrin, vaikka olen vain pari senttiä sua pidempi (155/53) j lantio 96, vyötärö 63. Sulle varmasti riittäisi ihan muutaman kilon pudotus, 15kg on varmaan jo liikaa.
Pitäähän kuitenkin huomioda kehonkoostumus. Jos olisit oikeasti lihaksikas ei painoindeksillä olisi merkitystä. Ja kai sinä nyt itse osaat sanoa milloin näytät normaalipainoiselta ja olet tyytyväinen painoosi, ei sinun tarvitse orjallisesti noudattaa jotain taulukkoa.
Läskit reisissä ja takapuolessa ei edes ole vaarallista, kun ei ole sisäelinten ympärillä.
Totta kai on merkitystä. Esim jos takapuoli on puolitoistametrinen ja rinnanympärys 110 cm kyllähän ne laardit painaa vaikka olisi miten kapeahko vyötärö. Ps. Miten olet mitannut vyötärön? Vatsa niin sisään kuin menee ja mitta upotettuna vatsaan? Vyötärö pitäisi mitata luonnollisessa tilassa ja kevyesti ihon pinnalta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla on lantionympärys? Mullakin rinnanympärys yli metrin, vaikka olen vain pari senttiä sua pidempi (155/53) j lantio 96, vyötärö 63.
Taidat nähdä unta.
Siis 8 kilon pudotuksellahan olet normaalipainossa. Mistä sait päähäsi, että pitäisi laihtua yli 15 kiloa?