Miksi pidät helteellä parvekelasit kiinni?
Tämä kysymys siis suurimmalle osalle, sillä ulkona ollessa / autolla ajaessa huomaa, että suurimmalla osalla on parvekelasit kiinni helteellä.
Kommentit (40)
Koska julkisivuremontin takia pölyä tulee nytkin liikaa. Ahdistaa!
Koska asun ekassa kerroksessa, en halua tunkeilijoita parvekkeelleni, sillä aikaa kun olen poissa.
Vierailija kirjoitti:
tupakanhaju tulee muuten sisään
Miksi et pidä parvekelaseja auki ja parvekkeen ovea kiinni = ei tule röökinhajua.
Miksi pidät sellaista 60 asteista pätsiä asunnossasi kiinni, kuumentaa koko asuntosi seinän.
Kaksi linnuista pitävää kissaa, joiden haluan pysyvän neljännen kerroksen parvekkeella.
Kiinnostavaa, että jotakuta kiinnostaa tilanne.
Koska olen laiska ja parveke on likainen, eikä kiinnosta mennä sinne vääntämään kun tulee kaikki kärpäsenraadot ja siitepölyt niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ettei kissat pääse karkuun
Pidätkö siis 60 asteista parvekepätsiä siten, että parvekkeen ovesi on auki asuntoosi? Onko kuuma?
Ettei sadekuurot kastele parvekkeen mattoa.
Onko kissat HELTEELLÄ lasitetulla parvekkeella??
Vierailija kirjoitti:
Onko kissat HELTEELLÄ lasitetulla parvekkeella??
On, paistuvat sopivan rapeiksi illallispöytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei kissat pääse karkuun
Pidätkö siis 60 asteista parvekepätsiä siten, että parvekkeen ovesi on auki asuntoosi? Onko kuuma?
En. Pidän parvekkeen ikkunat ja parvekkeen oven kiinni. Kissa on kotona. Parveke avataan sitten kun helpottaa.
Talon ympärillä on paljon puita, oravia ja lintuja. Tässä rannikolla pyörii myös lokkeja. En halua niitä partsille. Lisäksi ilmasta leijuu kaikenlaista nöyhtää ja ainesta. Sateella en halua vettä sisään. Avaan lasit, oven ja ikkunat silloin, kun tiedän että saan läpivedon ja sää on hyvä.
Todennäköisesti en ole avannut niitä ukkoskuuron jälkeen tai välillä on ollut kylmempää
Olemme mökillä lähes koko kesän. Kotona käydään kolmen viikon välein pyykkiä pesemässä ja sitten taas takaisin. Siksi meillä on parvekelasit kiinni.
Vttuuks se vieraille kuuluu, mitä kotona tehdään!
Koska mä voin.