Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutuin tuhlarista pihistelijäksi ja säästän ison rahan ruoka/talouskuluissa

Vierailija
09.06.2019 |

Tilanne oli ennen sellainen että menin useasti viikossa kauppaan, ostin hetken mielijohteesta ruokaa sen tarkemmin asiaa ajattelematta. Ruokaa vanheni jääkaappiin kun en muistanut mitä siellä on, samoin epäterveellisiä heräteostoksia tuli tehtyä väsyneenä ja kiireessä paljon. Kauppaan paloi valtavasti rahaa. Nykyisin suunnittelen viikon ruoat, syön terveellisesti ja edullisesti. Aikaa säästyy, kun ei tarvitse joka päivä kurvata kaupan kautta ja voin tehdä terveellisen ruuan useammaksi päiväksi, josta otan myös eväät töihin. Arvelen, että minun, sinkkuna elelevän ruoka- ja talouskustannukset olivat aiemmin viikossa reilusti yli satasen. Tuli syötyä työpaikkaruokalassa kun ei jaksanut ottaa eväitä. Nyt meni kauppaan 32euroa viikon ruokiin, sisältäen myös vessapaperia ym, ja ostamalla runsaasti nyt edullisia kauden kasviksia ja hedelmiä en todellakaan tingi terveellisyydestä. Suosittelen 👍

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös. Olen saanutkin nyt ihan hetkessä jo 700 euroa säästöön ja ensi kuussa tulee vielä lomarahatkin joten saan saman summan jo yhdessä kuussa ja enemmänkin. Jee!

Vierailija
2/2 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvensin kauppareissuja kahteen viikossa, mutta en kyllä saa säästöön sen enempää. Ehkä jopa vähemmän. Toisaalta, minun säästö tulee siinä kun syön töissä eväät, 5-6€/päivä jo siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan