Vävypoika varasti mökillämme virtaa ..
Tuli etelästä leikkiautolla tänne Pohjanmaalle ja luuli että täällä on ilmasta sähköä kun näki tuulimyllyn.
Kommentit (16)
Teslallako noin kauas tuli, lähti varmaan viime viikolla
Minä olisin vävypoikana tuikannut julmien pohjaalaisten torpan tuleen.
Kuinka käy Venäjän kun sähköautojen 95% hyötysuhde tekee koko maan perustuotannosta tarpeettoman?
Trollit, vauhtia siihen sähköautojen mollaamiseen!
Vierailija kirjoitti:
Kuinka käy Venäjän kun sähköautojen 95% hyötysuhde tekee koko maan perustuotannosta tarpeettoman?
95% ?
Sähköauton hyötysuhde on vain 25%. Mun mitataan energialähteestä, eli ainoasta oikeasta pisteestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
95% ?
Sähköauton hyötysuhde on vain 25%. Mun mitataan energialähteestä, eli ainoasta oikeasta pisteestä.
Nykyisilla polttomoottoreilla päästään jopa 50% hyötysuhteeseen. Ja talvella siitäkin yli kun hukkalämpö käytetään sisätilojen lämmittämiseen ja lasien pitämiseen kuivana. Mites sähköautossa?
Vierailija kirjoitti:
Millainen vulva vävypojan vaimolla on? Viivapillu vai runsaat häppärit? Onko kuin äidillään?
Tämä on lähinnä se ainoa kiinnostava asia tässä casessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
95% ?
Nykyisilla polttomoottoreilla päästään jopa 50% hyötysuhteeseen. Ja talvella siitäkin yli kun hukkalämpö käytetään sisätilojen lämmittämiseen ja lasien pitämiseen kuivana. Mites sähköautossa?
Täyttä potaskaa. Kuten asiaan kuuluu. Sähkömoottori siirtää 85-95% energiasta liike-energiaksi. Polttomoottori pääsee parhaimmillaan 40%, realistisemmin alle 30%.
Kaikkialla maailmassa ei tarvita myöskään lämmitystä, Suomessakin viilentäminen on ollut varsin ajankohtaista kesäisin.
Eikä tarvitse edes puhua liikkuvien osien määrästä ja niihin kohdistuvasta rasituksesta ajan kanssa.
Kyllä on väsynyttä läppää Tepolla.
Jos polttomoottori olisi sähkömoottoria parempi, ei kukaan viitsisi valmistaa sähköautoja.
Mitä järkeä siinä olisi?
Itse ajelen hybridillä, jonka akku kestää kaupungissa tuollaiset 50 km. Ei ole tarvetta pitkiin matkoihin, kun asun saarella jonka ympäriajo on alle 200 km ja puolet siitäkin on likimain "tietöntä taivalta".
En muista koska olen bensiiniä viimeksi tankannut. Auto latautuu pistorasiasta tallissa kotona.
Hiljaista, mukavaa ja edullista menoa. Kulutus hinnan mukaan laskettuna on noin 2 litraa per 100 km, eikä minulla ole edes mitään edullista yösähköä tms.
Mun anoppini räyhäsi kun kehtasin illalla nukkumaan mennessä käyttää lukulamppua.
Tästä aiheesta on jo kymmenen trollialoitusta. Riittää jo. Älkää prk vastatko näihin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin vävypoikana tuikannut julmien pohjaalaisten torpan tuleen.
Lopeta tuo murteen matkiminen. Nöyryytät vain itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen vulva vävypojan vaimolla on? Viivapillu vai runsaat häppärit? Onko kuin äidillään?
Tämä on lähinnä se ainoa kiinnostava asia tässä casessa!
Nostetaan siis
Se on sun vävypoika ja tulevien lapsenlapsien isä. Anna sen ladata autoaan
Voi voi. Tuollainen onnenonkija pois suvusta.