Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suunnaton himo saada vähän piiskaa

Vierailija
09.06.2019 |

...minulle on iskenyt aivan tajuton himo tulla piiskatuksi. Ei mitenkään kovaa niin että iho on vereslihalla vaan kevyemmin, mutta niin että pakarat on punaiset ja istuminen tekisi kipeää vähän aikaa. Tämä siis lienee fantasiani ja olen valmis melkoisesti panostamaan että tämä onistuisi, mutta ei oikein kehtaa tinderiin laittaa tätä halua ettei joku joka tuntee näe.

Tarvitsen siis piiskurin, mutta mistä löytäisin tai edes alkaisin etsiä.

t: N40+++

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bdsm-baarista löytyy varmasti piiskaaja :) Sinne rekiteröitymään

Vierailija
2/30 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla provo. Piiskaa saa kyllä vinkumattakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/30 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole provo ja ei saa. Olen muutaman kerran ehdottanut / vihjaillut ja vastaukset ovat olleet melko tyrmääviä: "En ala naista lyömään" ja "en ala mihinkään kinkyseksiin". Lisäksi sitten se luotettavuus, pitäisi kuitenkin vähän päästä tutustumaan ettei sitten heti mene ns. överiksi.

Täytyy tuota bdsm baaria kokeilla, mutta epäilen että se on vain ns. ammattilaisten paikka ja tällaiset aloittelijat ja vain pikkutuhmat eivät tietty kiinnosta....mutta kokeillaan.

Vierailija
5/30 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en mäkään mihinkään bdsm-baariin menisi, kun bdsm ja kinkyily ei kiinnosta.

Haluan vain eroottista piiskausta ja sellaista biologiaan pohjaavaa luolamiesdynamiikkaa, jossa uros ottaa naaraansa ja piiskaa nartun kiltiksi.

Piiskaamisella tarkoitan siis kevyempää piiskaamista ja lämimintää mikä saa pyllyn hetkeksi punoittamaan ja sattuu, mutta ei jätä jälkiä.

Mikään bdsm/kinky-touhu, latex ja maisterit ei kiinnosta, vain perinteinen mies joka osaa pistää naisen tarvittaessa kuriin.

Vierailija
6/30 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä bdsm-baarissa on kaikenlaisia ihmisiä, kokeneita ja aloittelijoita. Sinne vain rohkeasti.

Vierailija
7/30 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miltä sinusta tuntuu,

Mieheni läpsii minua pyllylle avokämmenellä tai nahkarukkasella ollessani sängyllä petse pystyssä .

Jos olen selällään sängyllä jalat levällään hän läpsii jalkoväliin vähän hellemmin .

Se on parasta mitä voi olla

Vierailija
8/30 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ollut tilaisuus tuohon mutta silloin ei kiinnostanut. Vanhemmiten ruvennut polttelemaan halu sidontaan ja piiskan heiluttamiseen. Inävä kyllä r:va inhoaq ajatustakin (useimmat kai inhoavat) enkä oikein jaksaisi ruveta pettämään vaimoa pitkän yhteiselon jälkeen.

Aika paljon arveluttaisi lähteä mihinkään internetin syövereihin antamaan yhteeystietoja tähän "harratukseen" liittyen.

Vierailija
9/30 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole alkuunkaan ainoa joka moista himoitsee. Minulla on ilmot deittinetissä ja suomitreffeissä ja aika usea nainen kaipaa samaa. Housut alas, pylly paljaaksi ja piiskaa kohtuudella toimii lähes aina.

Vierailija
10/30 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän miltä sinusta tuntuu,

Mieheni läpsii minua pyllylle avokämmenellä tai nahkarukkasella ollessani sängyllä petse pystyssä .

Jos olen selällään sängyllä jalat levällään hän läpsii jalkoväliin vähän hellemmin .

Se on parasta mitä voi olla

Minäkin tiedän, miltä sinusta tuntuu. Meillä käytetään avokämmentä, nahkaruoskaa, nahkalätkää, mattopiiskaa... Niin, ja minäkin saatan läimiä niillä miestä. Meillä ei ole mitään tiukkoja rooleja, joita pitäisi noudattaa, vaan molemmat pitävät vähän rajummasta seksistä, joka tuntuu muttei aiheuta liikaa kipua.

Vierailija
11/30 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä piiskaan  usein lievästi vaimoa pikku pehmeähköllä nahkavitsalla pepulle ja "sinne" asti ennen yhdyntää. Hän levittää jalkojaan minulle sopivan kiihottavasti. Hän kiihotttuu siitä ihanasti aina,voihkii  ja hyväilee minua.

Hän saa sitten piiskata samalla vitsalla minua pepulle ja jalkoväliin joskus jos haluttaa kun olen lähärissä päällä ja nain häntä. Se muuten kiihottaa ihanasti naidessa ja kuulemma vaimoakin kun saa piiskata vähän. Kokeilkaapa sitä. Joskus otamme vaihteluksi kesällä pihakoivuista pienet vitsat samaan tarkoitukseen. Lehdet vain pois. Taidanpa ehdottaa tänään taas illalla juuri sitä, kun tekee mieli saada ja vaimolla varmasti myös tekee mieli .

Vierailija
12/30 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen läiskiminen pepulle nahkaisella lätkällä panon aikana on tosi kiihottavaa. Mies voihkii ja ulisee peppu punaisena ja panee kuin viimeistä päivää <3

Vierailija
13/30 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en mäkään mihinkään bdsm-baariin menisi, kun bdsm ja kinkyily ei kiinnosta.

Haluan vain eroottista piiskausta ja sellaista biologiaan pohjaavaa luolamiesdynamiikkaa, jossa uros ottaa naaraansa ja piiskaa nartun kiltiksi.

Piiskaamisella tarkoitan siis kevyempää piiskaamista ja lämimintää mikä saa pyllyn hetkeksi punoittamaan ja sattuu, mutta ei jätä jälkiä.

Mikään bdsm/kinky-touhu, latex ja maisterit ei kiinnosta, vain perinteinen mies joka osaa pistää naisen tarvittaessa kuriin.

Täsmälleen sama haave! Ollut niin kauan kuin muistan. Mitään bdsm- touhuja ja mastereita en halua, itse asiassa heti latistuu fiilis. Mutta mies joka on varma ja turvallinen ja joskus ottaa polvilleen ja läpsii pepulle ihan kunnolla. . . . aah sitä kaipaan. Edelleen. Ei ole löytynyt vieläkään sitä ihanaa ukkelia josta olisi tällaiseen parisuhteeseen jossa pikku kurinpalautus on joskus paikallaan. 

Vierailija
14/30 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin piiskaa mutta vain yhdeltä tietyltä. 

Vierailija
15/30 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strongbull205 ät gmail piste com ja nainen saa mitä haluaa. En ole mikään fetissimasterfriikki, vaan turvallinen täysipäinen mies joka tietää mitä haluat...

Vierailija
16/30 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun sais oikein kunnolla piiskaa<3 t.nainen

Vierailija
17/30 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kokeillut vain tavallisia koivun vitsoja lisämausteena normiseksissä? Me ollaan käytetty kauan niitä aina välillä varsinkin vaimolle. Ei mitään ruoskintaa vaan sopivaa pientä kipua antavaa, nautintoa lisäävää virpomista pepulle ja pimppiinkin asti esileikkinä. Vaimo kiihottuu siitä ihanasti mutta ei halua liian voimakkaasti sitä.

Vierailija
18/30 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiskaaminen on molemmin puolista.kumpikin nauttii siitä kivusta mitä sovitaan.

Vierailija
19/30 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju

Vierailija
20/30 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä piiskaan  usein lievästi vaimoa pikku pehmeähköllä nahkavitsalla pepulle ja "sinne" asti ennen yhdyntää. Hän levittää jalkojaan minulle sopivan kiihottavasti. Hän kiihotttuu siitä ihanasti aina,voihkii  ja hyväilee minua.

Hän saa sitten piiskata samalla vitsalla minua pepulle ja jalkoväliin joskus jos haluttaa kun olen lähärissä päällä ja nain häntä. Se muuten kiihottaa ihanasti naidessa ja kuulemma vaimoakin kun saa piiskata vähän. Kokeilkaapa sitä. Joskus otamme vaihteluksi kesällä pihakoivuista pienet vitsat samaan tarkoitukseen. Lehdet vain pois. Taidanpa ehdottaa tänään taas illalla juuri sitä, kun tekee mieli saada ja vaimolla varmasti myös tekee mieli .

Tänään taas aamulla annoin pikku vitsaa sopivasti hänelle ennen yhdyntää ja sitten sain itsekin kun olin lähärissä päällä. Usein sitä tehdään. Nyt ollaan oltu viikona aikana jo neljä kertaa vaimon kanssa yhdynnässä ja ikää on kuutisenkymmentä kummallakin. Normaalisti pari-kolme kertaa.

Kokeilkaapa kuinka ihanaa on sellainen pikku vitsominen, juuri sopivan kiihottavaa kummallekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän