Ylen uusi ohjelma Elämäni biisi
Katsoiko kukaan muu? Minusta oli viihdyttävä ohjelma ja todella hyvät laulajat.
Kommentit (277)
Aika jees. Jotain ihan uutta. Jarkko Ahola ja Diandra aivan huippuja. Itse arvasin vain Nasiman biisin.
Olipa todella onnistunut ohjelma! Harvoin enää tulee hyvä mieli televisiota katsellessa, mutta nyt tuli.
Laulalajat on sellaisia että jokaiselta voi odottaa tosi huippua kun biisi osuu kohdalle. Kuten Diandralla nyt.
Olin tyystin unohtanut Hectorin Suomi-neidon, kuuntelin sitä paljon nuoruudessa. Ihana ohjelma ja hyvät laulajat, jatkoon!
Ihmeen hyvä ohjelma näin täti-ihmisenkin mielestä! Pepe oli paras :)
Tulee huomenna ainakin ja areenasta löytyy
Toi Irina on oksettava. Muutenkin noi lässynläälaulajat mm. Irina ja Petra on ihan paskaa.
Oli vaihteeksi kivaa viihdettä. Erilaiset vieraat. Katja Ståhl hyvä kun ei yliyritä. Vähän pidempi ohjelma olisi saanut olla, jotenkin kiireen tuntua alussa. Olisin katsellut pidempäänkin.
Näytti tulevan uusintana tänään joskus kuuden aikaan.
Jo jaa. Voihan tuota katsoa kun parempaakaan ei tule.
Pepe on hyvä, kaunis ääni ja jotenkin niin rauhallinen olemus. Naislaulajat hyvä valinta, Irinaa ja Diandraa kuuntelee mielellään. Kyllä tämä ohjelma tulee katsottua, tässä on uutta puhtia.
Diandra. Siis herranjumala. Miksei mulle ole kerrottu, että sillä on tollanen ääni?!
Jatkoon.
Ylen lempivassari paleface tuossakin ohjelmassa mukana!
Vierailija kirjoitti:
Ylen lempivassari paleface tuossakin ohjelmassa mukana!
Ens jaksossa näytti olevan Päivi Räsänen jos tykkäät hänestä enemmän.
Aika tylsä ohjelma. Menee toki paremman puutteessa.
Ihana nähdä Jarkko Aholaa laulamassa.
Kiva uusi ohjelmaformaatti. Katjalla oli hyvännäköinen paita, tunnistiko kukaan minkä valmistajan paita mahtaisi olla?
Tänään vieraana Päivi Räsänen, Sivia Modig, Pentti Tarjan mies Arajärvi ja joku neljäs. Aion katsoa. Kiinnostaa.
Diandran veto oli kyllä kova!