Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä aloit seurustella?

Vierailija
08.06.2019 |

Minkä ikäisenä aloit seurustella "oikeasti"? Ei siis lasketa mitään päiväkotiliasten seurustelua tms. vaan ihan oikeaa parisuhdetta, jossa olet oikeasti ollut ihastunut.

Minkä ikäisenä aloit seurustella?

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mielestäni maailman vanhin ihminen, joka alkoi seurustella. Kaikki muut seurustelivat aiemmin. Olin tuolloin 18 v. Lopulta menin naimisiin tuon saman miehen kanssa ja olemme olleet yhdessä jo 25 vuotta.

Vierailija
2/25 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun piti ihan miettiä asiaa ja laskeskelin, että olin 17 vuotias. Mies oli 22 vuotias festareilla tavattu turun tuttu. Ei seurustelua montaa viikkoa kestänyt ja neitsyys ei miehelle mennyt, mutta ihan oikeaa seurustelua se oli. Sitä ennen olin vain tapaillut kerran tai muutaman. Esittelin miehen vanhemmillenikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että nykyään nuoret ei seurustele. Kun olin yläasteella, kaikki seurustelivat. Nyt omien lasten mukaan vain pieni osa (luuserit) seurustelee yläasteella.

Vierailija
4/25 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että nykyään nuoret ei seurustele. Kun olin yläasteella, kaikki seurustelivat. Nyt omien lasten mukaan vain pieni osa (luuserit) seurustelee yläasteella.

Jos pari-kolmekymppisten naisten käytöksestä pystyy lukemaan mitään siitä miten teinit käyttäytyy nykyään, niin suurin osa harrastaa vaan panosuhteita, jotka on sovittu netissä tai appseissa.

Näin kolmevitosena, vakiintumista haluavana miehenä vituttaa kun naiset haluaa vaan jakaa pillua panomiehille, eikä seurustelu kiinnosta.

Vierailija
5/25 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä moista tapahtunut ja olen jo luopunut toivosta. T. Ruma, läski, tissitön ja mt-ongelmainen nainen

Vierailija
6/25 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ollut omituisessa koulussa. Minun aikanani yläasteella ja lukiossa vain pari luuseria seurusteli. Tie oli heillä viitoitettu jo silloin sosiaalitapauksesksi.

Vierailija
7/25 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsesi on vaan ruma tai muuten epäkiinostava. Ei kelpaa kenellekään. Luuserit EI seurustele.

Vierailija
8/25 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässäni on yksi ainoa seurustelusuhde. Olin 20v 10kk kun tavattiin. Kuukautta myöhemmin mentiin kihloihin ja siitä puolen vuoden päästä naimisiin. Ehdimme tuntea lähes 35v ja olla naimisissakin yli 34v kun menetin mieheni kuolemalle (syöpä). Toista seurustelusuhdetta ei tule. 

Vierailija
9/25 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 15- 16 vuotiaana yhden luokallani olleen pojan kanssa vähän toista vuotta. Tapasin vuosi tuon edellisen suhteen jälkeen 17 vuotiaana itseäni kolme vuotta vanhemman pojan ja se oli sitten menoa. Tuosta tapaamisesta on nyt aikaa 36 vuotta ja edelleen olen onnellinen.

Vierailija
10/25 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman huomion olen tehnyt.

Joskaan omassa nuoruudessani 80- luvulla kaikki eivät yläasteella seurustelleet, mutta varsin yleistä se oli.

90- luvulla yläasteikäisten seurustelu tuntui olevan normaalia ja ala-asteikäisiinkin tuntuivat leviävän teinien vinkeet.

Nappuladiskoja ei järjestetty kun oli niin viston näköistä kun 10- vuotiaat tanssivat hitaita toisiaan persuksista puristellen.

Puhuttiin lapsuuden loppumisesta.

Nyt tuntuu taas siltä, että lapset saavat olla lapsia.

Vierailija
11/25 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit opettaa niitä lapsiasi olemaan kiusaamatta toisia. Olisiko sinusta kiva, jos joku haukkuisi sinua luuseriksi vain sen takia, että seurustelet jonkun kanssa?

Vierailija
12/25 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskaan omassa nuoruudessani 80- luvulla kaikki eivät yläasteella seurustelleet, mutta varsin yleistä se oli.

90- luvulla yläasteikäisten seurustelu tuntui olevan normaalia ja ala-asteikäisiinkin tuntuivat leviävän teinien vinkeet.

Nappuladiskoja ei järjestetty kun oli niin viston näköistä kun 10- vuotiaat tanssivat hitaita toisiaan persuksista puristellen.

Päinvastoin, lapsuus tuntuu vain lyhenevän. 80- ja 90-luvuilla ei ollut esim. kauheita ulkonäköpaineita, kun ei ollut somea (onneksi).

Vierailija
13/25 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt -74, eli nuoruuteni oli 80-90 luvun vaihteessa. Kävin yläastetta koulussa, jossa oli seitsemän luokkaa/ikävuosi ja ei siellä juuri seurustelua ollut. Muutama oli, mutta ei paljon, ihastumisia tietenkin oli hyvin paljon. Ala-asteella ei meidän luokalla seurustellut yksikään, vaan tytöt ja pojat olivat kavereita.

Nyt minulla on kolme teiniä ja heistä ei seurustele yksikään. Ei ole kertaakaan edes seurustellut, mutta kavereita on ollut kyllä toisesta sukupuolesta ja erilaisilla sekaporukoilla he ovat viettäneet aikaa enemmän ja vähemmän koulun ulkopuolella.

Mielestäni tämäkin on ihan hyvää aikaa. Ihmisiä ei lukita pareihin, vaan ollaan ystäviä monen kanssa ja vietetään rentoa huoletonta nuoruutta.

Vierailija
14/25 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18 ja mies 26, ei loppunut hyvin...

Vierailija
15/25 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, lapsuus tuntuu vain lyhenevän. 80- ja 90-luvuilla ei ollut esim. kauheita ulkonäköpaineita, kun ei ollut somea (onneksi).

Aika kultaa muistot. Oli niitä ulkonäköpaineita silloin 80-90 luvullakin, vaikka somea ei ollut. Silloin luettiin Suosikkia ja SinäMinää ja niistä katsottiin tosi tarkasti esimerkiksi miss Farkku -kilpailijoiden vaatteet, kampaukset ja meikit.

Vierailija
16/25 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin täyttänyt muutaman viikon aiemmin 14 vuotta. Juuri tänään tulee 19 vuotta niistä "treffeistä" joista katson seurustelun alkaneen, ja tuossa sohvan toisessa päässä tuo sama muru edelleen on, sohvalla on vain nykyään kolmen lapsen verran suurempi tungos ❤

Vierailija
17/25 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla tämä on niin helppoa. Senkuin valitsee miehen satojen kandien joukosta. Nuori lisääntymisikäinen hoikka nainen on kuin rokkistara, jota fanittaa tuhannet miehet. 

M34

Vierailija
18/25 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko meininki muuttunut noin paljon? Ysärillä se oli niin päin, että luuserit olivat niitä jotka eivät seurustelleet.

Vierailija
19/25 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla tämä on niin helppoa. Senkuin valitsee miehen satojen kandien joukosta. Nuori lisääntymisikäinen hoikka nainen on kuin rokkistara, jota fanittaa tuhannet miehet. 

M34

Niin kauniille, hoikille ja nuorille naisille, jota kaikki eivät ole? Kuten on helppoa myös komeille, pitkille ja varakkaille miehille? Miksi pitää hokea päivänselvyyksiä?

Vierailija
20/25 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M34

Niin varmaan. Pistäs naiselle vielä huono ryhti, pullonpohjarillit, rasvoittuva ja finninen iho ja luonteeksi paha ujous, niin miehiä ei näy mailla eikä halmeilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän