Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastuin sitten itseäni pidempään kaverinaiseen, eikä ihastus mene ohi!

Vierailija
08.06.2019 |

Olen vähän yli 180 cm mies, mutta nainen on silti vielä pidempi, varmaan lähes 190 cm. Ollaan oltu hyviä kavereita jo pitkään, mutta nyt olen sitten ihastunut tähän naiseen. Nainen on niin kaunis, mukava ja hänen seurassaan on hyvä olla. Ensiksi arvelin tätä vain ohimeneväksi ihastukseksi, mutta eipä mene ihastus ohi. Yritin ihastuttaa itseni lyhyisiin naisiin, koska arvelin, että jos sitä kautta ihastus menisi ohi. Mutta ei auttanut sekään! Mieli haikailee vain ihastuksen perään.

Mitä voin tehdä? Kaveriporukassa kaikilla miehillä on lyhyet naiset, joten tunnen itseni jotenkin oudoksi linnuksi ja epämiehekkääksi! Parille muulle hyvälle ja luotettavalle kaverinaiselle uskalsin avautua asiasta, koska miehille näistä asioista ei voi puhua. Kuittailevat vain ilkikurisesti perään. Naiset olivat molemmat sitä mieltä, että minun pitäisi kertoa ihastukselle ja jutella tästä asiasta. Sanoivat, että vaikka se ei johtaisikaan mihinkään, niin on aina parempi, kun ei tarvitse olla epätietoisuudessa. Minua nolotti puhua tästä heillekkin, koska tämä ei ole ihan tavanomaisin ihastus, mutta heidän mielestään asiassa ei ole mitään noloa. Sanoivat, että onhan maailmassa vaikka millaisia pareja ja olisi kuulemma "söpöä", jos mekin oltaisiin pari.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet? 16?

Vierailija
2/3 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sulla vähän heikko itsetunto, kun mietit, mitä muut ajattelee. Mut sulla on fiksuja kaverinaisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha olet? 16?

No ei, vaan yli parikymppisiä. -ap