Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on mielestäsi tasokas mies?

Vierailija
08.06.2019 |

Minulla on omasta mielestäni tasokas mies.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistynyt eli tietää kaikesta ainakin vähän ja monesta asiasta paljon.  Tietotaso on minulle tärkeää.  Koulutus ja työ eivät niin tärkeitä ole, mutta tietysti useimmiten yhdistyy korkeampi koulutus ja sivistys. 

Älykäs eli ymmärtää vähästä loogiset syy- ja seuraussuhteet

Tunne-elämältään tasapainoinen, itsereflektiota on eli tarkastelee tilanteita myös oman toimintansa seurauksina. 

Huumorintajuinen ja monipuolisesti sitä eli ymmärtää fingerporit siinä missä vihjailevan brittihuumorin. 

Ekstrovertti, nysvääjiä en jaksa. Pitää olla avoin, hymyilevä ja keskustelutaitoinen. 

Käytännöllinen eli pysyy pora kädessä ja osaa huoltaa fillarin. 

Ulkonäöllä ei juuri väliä. Kunhan on miehen kokoinen ja näköinen.  Voi siis olla ihan hoikka 170-senttinen. Pidän tätä ihan jo miehen kokoisena. 

Liikunnallinen -- sen verran, että lenkillä ja sulkista voidaan käydä pelaamassa, mikään sukkahousupyöräilijä ei tarvitse olla tai se on jopa miinusta. 

Näitä on harvassa. Onkohan ollenkaan. Olen nyt kuitenkin miehen kanssa jo n. 70-prosenttisesti täyttää nämä kriteerini. Sanoisin, että se on paljon jo se. 

Muuten ajattelen samoin, paitsi pidän enemmän introverteista ja sukkahousupyöräilijäkin kelpaa nykyisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla