Nainen, huomaatko miehestä seksin aikana, että hän ei ole harrastanut seksiä pitkään aikaan?
Mistä huomaat jos huomaat?
Ja päinvastoin, huomaatko jostain että on harrastanut paljon seksiä viime aikoina?
Kommentit (16)
Onko jotain muuta, esim jotain miten käsittelee sinua josta huomaa ettei ole harrastanut seksiä kenties kuukausiin tai vuosiin? Epävarmuus?
Vierailija kirjoitti:
Huomaa siitä, että laukeaa herkästi. Jos on harrastanut seksiä, niin stondis pysyy ilman että laukeaa (ennenaikaisesti).
Jep. Miehet on aika herkillä pitkän tauon jälkeen tai saadessaan kunnollista seksiä ;)
Exäni meinaa sanoi että hän laukesi aina niiden naisten kanssa jotka imutti kunnolla niin ylä sekä alapäällä, vaikka saikin suht usein ollessaan sinkku eikä tämän takia pystynyt aina välttämättä laukeamaan kunnolla.
Minkälainen aika on "ennenaikainen" vs. "Kestää pitkään"?
Vierailija kirjoitti:
Sellainen on ennenaikainen, että tulee kahden työnnön jälkeen. Ei välttämättä pääse edes sisälle asti.
Vierailija kirjoitti:
Ennenaikainen = alle 10min
T. naiset
vaikka keskimäärin yhdyntä kestää noin 5 min
Voi olla myös niin, että ei laukea, jos on tottunut vain omaan käteen. Eli ei kestostakaan voi varmaksi mitään päätellä.
Okei, kuinka kauan on "pitkään kestävä"? Ei tilastollinen keskiarvon ylittävä vaan noin niinkuin naisten omasta mielestä?
Ei huomaa. Muuten pettävät aviomiehet jäisivät heti valheistaan kiinni. ”Kotona ei saa seksiä”.
Omasta miehestä huomaa, kun tietää, mikä on hänelle nopea laukeeminen, ja mikä hidas. Eli kerkeänkö itse mukaan vai en.
Muista miehistä en osaa sanoa, kun en käy vieraissa. Voihan olla, että se, mikä on minun miehelleni hidas, onkin jollekin toiselle nopea.
Sama kuin fillarilla ajo, kun sen on kerran oppinut...
En voi puhua kuin omasta miehestäni, mutta jos seksiä ei ole hetkeen ollut niin kyllä hän laukeaa nopeammin kuin normaalisti. Esileikki saattaa olla myös lyhyempi kun on kiire itse asiaan. On yleensä innokkaampi. Siis onhan mies muutenkin innokas, mutta kädet saattaa täristä jne.
Kyllä sen huomaa. Mies peittelee epävarmuuttaan olemalla esim. poikkeuksellisen ”raju”. Yksi tapailemani mies esim. imuutti järkyttävällä voimalla suudellessaan, mun piti moneen kertaan sanoa, että rauhoitu vähän. Sama meininki jatkui seuraavilla treffeillä, kun alettiin mennä itse asiaan. Kortsun asettamisen aikana lerpahti ja kun aloin nostella taas ylös suuseksillä, niin laukesi nopsaan. No parin tunnin päästä uudelleen asiaan ja hommat sujui paremmin. Mies totesi tuolloin, että ennen mua oli seksiä ollut 7kk sitten. Vasta muutaman kerran jälkeen miehen meininki alkoi rauhoittua, pystyttiin keskittymään esileikkeihin ja nautiskelemaan, erektiot pysyi, ei lauennut kesken kaiken etc.
No miksei sitä voi ensin tyhjennellä useempaan kertaa ja lämmitellä?
Pakko mennä heti syvään päähä?:D
Eikö se ole juuri parempi ettei juokse jatkuvasti naisissa? Ikäänkuin yhden naisen mies.
Enmääkään välttämättä haluis sellasta naista joka on jakanut puolelle kylää...
Tai sittenkyllä jos ei muuta irtoo, niin täytyy silloin käydä upottamas.
Kyllä huomaa jos on tumputtanut, ei helpolla tule.
MMS85 kirjoitti:
No miksei sitä voi ensin tyhjennellä useempaan kertaa ja lämmitellä?
Pakko mennä heti syvään päähä?:D.
Ei mun mies ainakaan tule kuin kerran. Jos lämmitellessä jo tulee, niin se oli sitten siinä. Seuraavan kerran minimissään 12h kuluttua voi sitten jatkaa. Laukeamisen jälkeen sanoo olevansa aivan paikat herkillä, eikä halua enempää mitään, eikä seiso enää. Olen joskus yrittänyt innostaa hetken kuluttua jatkamaan, mutta ei onnistu millään.
Huomaa siitä, että laukeaa herkästi. Jos on harrastanut seksiä, niin stondis pysyy ilman että laukeaa (ennenaikaisesti).