Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten raskaus vaikutti ihosi kuntoon?

Vierailija
24.05.2006 |

Lopetin e-pillerit pari kuukautta sitten ja hormonimyrskyn aiheuttamat ekat finnit alkavat jo näkyä :( Raskautuminen olisi toiveissa, ehkäpä tästä kierrosta...

Mutta miten teidän muiden ihoon on vaikuttanut raskaus? Onko ihon kunto parantunut vai huonontunut? Minulla olisi toiveissa ihon kunnon parantuminen, vaan mitenköhän lienee, onko mahdollisuutta...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oeln uudelleen raskaana, ja naama kukkii finnejä:(, eli näin erilaista se voi olla

Vierailija
2/9 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kuivaa ihoani ei oo koskaan tarvinnut rasvata näin vähän (sama jatkuu imettäessä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalisti ei ikinä ole finnejä.

Onneksi ei kestänyt koko raskautta tuo ihon huono kunto.

Vierailija
4/9 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole ainakaan vielä takaisin tullu. Jippiii!!

Niin no nuista finneistä en osaa mennä sanomaan kasvojen iho pysyi aika lailla samanlaisena.

Vierailija
5/9 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iho on ollut aivan täydellinen: ei näpyn näppyä ja väri tasainen ja ihanan kuulas, aiemmin paikoitellen rutikuivan, paikoitellen rasvasta kiiltävän pärstän sijaan.. Myös hiukset kiiltää ja kynnet kasvaa hirmu vauhtia.

Vierailija
6/9 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri sai pahan aknen raskaana ollessaan. :(

Vierailija
7/9 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikien kans ei ole ollut minkäänlaisia ihoongelmia kun tyttöjen kans naama kukoistanut finnejä n rv 9-16.

Vierailija
8/9 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti atooppinen ihoni on melko hyvä, mutta raskausaikana paheni aivan järkyttäväksi.

Vierailija
9/9 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta söin Diane Nova pillereitä jotka vähentävät aknea, ei mulla tosin koskaan mitään pahaa aknea ole ollut mutta noilla pillereillä ne vähäisetkin näpyt pysyivät poissa.

Raskauden jälkeen kun taas aloittelin syömään noita Diane Novia niin johan iho parani ihan kuukauden parin sisällä ja finnit tosiaan pysyneet poissa.

Mutta silloin raskaana ollessa iho välillä tosi karsessa kunnossa ja menin vielä tyhmänä niitä puristelee niin arvaa ärtyvätkö sit aina. Olin silloin kyllä puuterin suurkuluttaja jotta sain niitä edes vähän piilotettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme