Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia miehiä te naiset katselette ja miksi?

Vierailija
07.06.2019 |

Itse olen todella ruma ukko ja varmaan saman mittainen kuin nykyinen keskiverto 12-vuotias. Leveämpi tietty. Nyt kun ilmat on lämmenneet niin yhtäkkiä naiset on ruvenneet välillä katselemaan mua. Joo, talven aikana olen vähän nostellut painoja ja tukka on tavallista pidempi, mutta itse en huomaa oikein mitään eroa. Jos t-paidassa lähden ulos, niin ihan kiusaannun välillä kun en ole tämmöiseen tottunut.

Mietin vaan, että millainen miesmaku teillä oikein on ja eikö teillä ole mitään standardeja? Tykkäättekö te rumista ukoista? Tuolla pyörii komeita nuoria miehiä joka paikassa ja kuitenkin nätitkin naiset, tai nimenomaan he joskus katselee tämmöistä puutarhatonttua ja vastaa hymyyn.

Mä olen kuulkaa jo vakiintunut elämään kissojeni kanssa.

Kommentit (141)

Vierailija
1/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat miehet ovat nuorten naisten silmissä usein todella hot.

Vierailija
2/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katson niin nuorempia komeita hoikkia miehiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on puutarhatontun pituus? Saatat olla ihan vetävän näköinen, et vaan itse tiedä sitä.

Vierailija
4/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jykevä leuka?

Vierailija
5/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria ja komeita.

Vierailija
6/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näin on, niin onpa omituista. Kun kuvittelee ymmärtävänsä naisia, niin jotain tämmöistä tapahtuu.

ap

7/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson häijyn näköisiä miehiä, koska olen niin typerä, että en usko heidän olevan minulle häijyjä. Koen heidät turvallisiksi, koska tarpeen tullen varmaan aina taistelisivat puolestani.

Jos olet puutarhatontun näköinen, kuten Ismo Leikola, niin no change.

Vierailija
8/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karismaa voi olla, vaikka ei olisi ulkonäköä. Esim. Bill Clinton on aika ruma.

Karisma nousee itsevarmuudesta ja läsnäolevuudesta.

Vierailija
9/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on puutarhatontun pituus? Saatat olla ihan vetävän näköinen, et vaan itse tiedä sitä.

Vähän päälle 160 cm. Söin kyllä puuroni lapsena, mutta en pidemmäksi kasvanut.

Siskonikin tykkäsi nuorena ties mistä omituisista miehistä. Ehkäpä naisilla vain on outo miesmaku.

ap

Vierailija
10/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Minä katson häijyn näköisiä miehiä, koska olen niin typerä, että en usko heidän olevan minulle häijyjä. Koen heidät turvallisiksi, koska tarpeen tullen varmaan aina taistelisivat puolestani.

Jos olet puutarhatontun näköinen, kuten Ismo Leikola, niin no change.

No mua sä et tosiaan katselisi. Tuokin on kyllä outoa. Naisten miesmaku on outo. Ihmiset on kyllä mielenkiintoisia.

ap

Vierailija
11/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan naisilla ei ole samanlaista yhteneväistä miesmakua kuin miehillä on naisten suhteen. Joku tykkää nössöstä, toinen koviksesta. Pitää olla hiukset, jonkun mielestä kalju on komea. Ei saa olla salihirmu, joku tykkää lihaksista. Jonkun mielestä tynnyrivatsa on komea, jonkun mielestä sixpack.

Olen vain oppinut että ainakaan naisia ei kannata kuunnella jos haluaa tehdä itsensä haluttavaksi naisten keskuudessa tai miettiä onko naisten mielestä haluttava.

Vierailija
12/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, paitsi että eivät ole. Tää kyselyhän oli naisille, ei setämiehille, mutta toki setämies vastaa ensimmäisenä.

Millaisiahan miehiä mä katselen... Sanotaanko nyt näin, että asun maalla, eikä täällä ole kauheasti silmänruokaa miehistä kiinnostuneille. Miehet pukeutuvat keskimäärin aika rönttöisesti. Usein kiinnostukseni herättää se, että mies on panostanut pukeutumiseensa. Se on kiinnostavaa. Ei tarvitse olla mitään erityisen huomiotaherättävää, mutta kyllä sen näkee, jos mies on kiinnostunut tyylistä. Tyyli voi vaihdella laidasta laitaan, kunhan kokonaisuus on hyvä. Sellaista katselen. Persoonallinen ulkonäkö (myös kasvonpiirteet) kääntää katseeni. Jos mietit tuota pituusasiaa, niin minä pidän usein lyhyempiä miehiä viehättävinä.

Näistä kertomistani asioista huolimatta oma mieheni on varsin rönttöinen (joskin olen hänen suostumuksellaan siistinyt hänen tyyliään) ja myös pitkä. Ulkonäkö ei siis ole kovin korkealla prioriteeteissani. Mutta vastasinkin nyt sinun kysymykseesi, joka koski sitä, millaisia miehiä katselen!

nainen, 39

Vierailija
13/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä kait se on. Itse tosin saan katseita ainoastaan lukioikäisiltä teineiltä. Omanikäiset naiset taas karttaa kuin ruttoa, joten yksinhän tässä väistämättä jää.

Vierailija
14/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisiako katselen?

Fiktiivisiä. :p

Vierailija
15/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP:lla laatikkopää, lentäjän leuka ja metsästäjän silmät? Ne voivat selittää huomion vaikka muuten olisi ruma.

Vierailija
16/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se sitten kalju, lyhyttukkainen tai heviletti: Mies näyttää komealta, kun kantaa itsensä rohkeasti ja itsevarmasti. Enkä puhu nyt sellaisesta metroseksuaalista, vaan ihan vaan perus pulliaisesta. Sitten jos puhe-etäisyydelle pääsee, ja ulosanti on kohteliasta, koko seurueen huomioon ottavaa, olen myyty. Parasta on vielä hyvä huumorintaju.

T. N25

Vierailija
17/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yleensä katson niitä, jotka ovat jotenkin erikoisesti pukeutuneita. Myös pitkät hiukset miehillä alkaa olla jo harvinainen asia. Muistan vaan viime kesänä, kun edelläni käveli mies jolla vielä pidemmät hiukset kuin minulla. Tuuli sekoitti hänen hiuksiaan ja itselle tuli vaan kauhea vimma silittää niitä, mutta en sentään sitä tehnyt. 

Vierailija
18/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jykeviä, joilla on lihaksikkaat jalat ja käsivarret, muttei mitään liian salilla pumpattuja, pieni mahakaan ei haittaa kunhan ei ole kokonaisuudessaan lyllerö. Ihanteellinen pituus noin 180cm ja ikä 30+.

Vähän partaa on plussaa kunhan pituutta max 2cm.

Tärkeintä on kuitenkin raamikkaat, leveät hartiat. Ruipelot tai muuten vaan hoikat ei miellytä omaa silmää, ei myöskään steroidimonsterit.

Vierailija
19/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli se sitten kalju, lyhyttukkainen tai heviletti: Mies näyttää komealta, kun kantaa itsensä rohkeasti ja itsevarmasti. Enkä puhu nyt sellaisesta metroseksuaalista, vaan ihan vaan perus pulliaisesta. Sitten jos puhe-etäisyydelle pääsee, ja ulosanti on kohteliasta, koko seurueen huomioon ottavaa, olen myyty. Parasta on vielä hyvä huumorintaju.

T. N25

Eipä ole ikinä ollut vaikeuksia saada naisia nauramaan, mutta poikuus on edelleen tallella ja en ole edes koskaan suudellut ketään. Että paskapuhetta se miten huumorintajulla muka hurmataan naisia. Kyllä siihen näkyy jotain muutakin tarvitsevan.

Vierailija
20/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun seurassani ei tarvi olla itsevarma kun en ole itsekäkään. Liika itsevarmuus ja rohkeus vaan huono asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi