Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50 v ja en aio luopua pitkistä hiuksistani!

Vierailija
07.06.2019 |

Tämä on ollut vaivaton hiustyyli. Pese, kampaa ja pidä. Kampaaja ei ole saanut montaakaan euroa koko elinaikanani, sillä voin pyytää tuttujani, myös miestäni napsaisemaan joskus pari senttiä pois. Hiusten tasaaminen ei ole vaikeaa. Tämä näyttää aina vain paremmalta. En ole naisena näkymätön. Suosittelen.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan hipin näköinen tai noita-akkamainen... kyllä kiitos! Toivon, että jotain tuollaista olemukseni tuo esiin sitten, kun olen vanhempi. Ehdottomasti!

Vierailija
42/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominaisilla naisila on paksut kaulat joten lyhyt tukka ei aina pue.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on paksut mutta lyhkäiset hiukset pidän niistä tällaisena.Olen myös katsonut pitkähiuksisia  vanhoja naisia mikä itsekkin olen silloin hiukset heillä näyttävät suhtkoht hyviltä kun ovat kiinni mutta aukiollessa eivät vain näytä hyviltä en tiedä miksi.

Vierailija
44/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä tukka on yleensä aina hyvä, mutta iäkkäämmillä sen tulisi ehdottomasti olla kiinni, mieluiten nostettuna ylös. On kamalan näköistä, kun naama roikkuu (kuten +50 v yleensä käy) ja sen ympärillä tukka roikkuu vielä pahemmin. 

Uskokaa pois, se nuoruus meni jo!

Meillä on sitten erilainen maku. Ja sinulla onneksi on valtaa vain omaan tukkaasi ja naamaasi. :)

Vierailija
45/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhan hipin näköinen tai noita-akkamainen... kyllä kiitos! Toivon, että jotain tuollaista olemukseni tuo esiin sitten, kun olen vanhempi. Ehdottomasti!

Juuri niin! Rauhaa ja rakkautta myös ulkonäkönatsukoille ja tukkakytille. :)

https://weheartit.com/entry/56700926

Vierailija
46/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

“En ole naisena näkymätön.“??

Voipyhäsylvi, jos se on nutturasta kiinni..

Vierailija
47/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v nainen. Minulla on ollut nuorempana lyhyet hiukset, välillä hyvinkin lyhyet. Nyt olen kasvattanut ne pitkiksi. Mietin jokin aika sitten ääneen, että pitäisikö leikata taas lyhyeksi. Teini-ikäinen tyttöreni sanoi vihaisesti, että etkä leikkaa. No, en sitten. En minä enää mitään siiliä leikkaisikaan.

Vierailija
48/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pitkät hiukset on rumat, todella harvalla on kauniit pitkät hiukset. Ideaali pituus on max hartioille asti, puolipitkää saa kivasti laitettua ja tuo kasvot esille. Itselläni on ollut kaikkia pituuksia, mut pitkä polkka laineilla sopii parhaiten. Kokonaisuus vaikuttaa, ja siroihin kasvoihin sopii just toi puolipitkä parhaiten. Mulla on paksut, sileät hiukset. Makuasioita nämäkin;)

Vierailija
49/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakottaako joku niistä luopumaan? Taas yhden pitkätukkaisen avautuminen. Nämä pitkätukat ovat ensimmäisenä arvostelemassa niitä, joilla erilainen maku.

Tyypillistä on, että joissain uskonlahkoissa määrätään naiselle pitkä tukka. Ahdistavaa Kaikenlainen itsemääräämisoikeuteen puuttuminen.

Vierailija
50/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää aloitus tulee ainakin kerran kuussa. Onko joku pyssyllä uhannut sua leikkaamaan, vai mikä tällä kertaa kirvoitti uhoamaan? Eiköhän jokainen tee tukallaan, mitä lystää.

Vierailija
51/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset, hiuksiaan tunnin ennen töihin lähtöä laittavat ja silti tyytymättömät ja uuden kampaamoajan varaavat olettavat, että pitkien hiusten pitäminen johtuu uskonlahkosta? Uranaisen "menestyjän" kuvaan kuuluu usein lyhyt tukka ja kampaamokäynnit kolmen viikon välein.

Pitkähiuksiset uskaltavat olla oman itsensä näköisiä tässä epäluonnollisuutta suosivassa ajassa. Eivät saastuta niin paljon kemikaaleillakaan.

Vierailija
52/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi upeaa nähdä enemmän pitkiä hiuksia vanhemmilla rouvilla. Myös harmaantuneita. Siinä on alkukantaista arvokkuutta.

Hyvin sanottu :)

Vierailija
53/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tuntuu olevan sanomaton normi, että viimeistään 50v on lyhyt ja värjätty tukka. Mulla on omanvärinen tukka ja en värjää. Eikä mun väri oo maantie vaan syvä punertava ruskea luonnostaan . Jotkut on kysyneet mun käyttämää väriä ja tyrmistyneet, kun sanon että luonnon oma väri. Tukka on pitkä ja kiinni. Pidän siitä tällaisena. Olkoon sitten vaikka vanhanaikaista ja vanhentavaa. Minä viihdyn näin.

Vierailija
54/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset, hiuksiaan tunnin ennen töihin lähtöä laittavat ja silti tyytymättömät ja uuden kampaamoajan varaavat olettavat, että pitkien hiusten pitäminen johtuu uskonlahkosta? Uranaisen "menestyjän" kuvaan kuuluu usein lyhyt tukka ja kampaamokäynnit kolmen viikon välein.

Pitkähiuksiset uskaltavat olla oman itsensä näköisiä tässä epäluonnollisuutta suosivassa ajassa. Eivät saastuta niin paljon kemikaaleillakaan.

Toki jokainen saa tehdä hiuksilleen mitä haluaa, mutta makuja on monia. Mielestäni persoonaan/kokonaisuuteen sopivat hiukset on parhaimmat. Kiiltävät, hyväkuntoiset hiukset huomataan. Ei se pituus ole Se juttu.

T.49 (?)

Vierailija
55/55 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa, jos vanhemmalla naisella on pitkät hiukset, kunhan ne ovat paksut. Värillä ei ole väriä mutta harmaat on aika hienot.

Minusta on myös hienoa, jos vanhemmalla naisella on oikein lyhyet hiukset. Harmaa poikatukka on aika cool, sitä näkee jostain syystä usein Tanskassa.

Pääasia, että ihminen uskaltaa valita oman tyylinsä ja kantaa sen ylpeydellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi