Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

millä eroon näppynaamasta?

Vierailija
24.05.2006 |

ikää viisarissa 30 ja risat ja näpyt ne vaan kukkiin, millä saisin sileän ihon???

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin vuosia huonosta ihosta ravasin ihotautilääkärit ja kuukaudessa loppu näpyt kun lopetin rasvalla suljauksen ja käytän säännöllisesti suolaa.

Vierailija
2/11 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonilääkitys/huonon hormoniehkäisyn vaihto parempaan siis. Mene gynelle tai ihotautilääkärille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kärsin vuosia huonosta ihosta ravasin ihotautilääkärit ja kuukaudessa loppu näpyt kun lopetin rasvalla suljauksen ja käytän säännöllisesti suolaa.

mulla on jo tuota suolaa.. Eikä auta mitään!!

-ap. Ja en kyllä pärjännyt ilman rasvaa. Ihoa kiristi sen suolan jälkeen tosi paljon. Vai kuuluuko se asiaan?

Vierailija
4/11 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmäluomet ja huulet on kasvoissa ainoa alue mikä ei ole täynnä näppyjä:( olen ollut tällainen jostain 8-vuotiaasta ja edelleen 25-vuotiaana. Antibioottikuureja syöty useampi, vaan takaisin ne tulee. Roaccutania ei saa, kun nämä ei mitään jumbofinnejä ole. Mitä pahaa lie tullut tehtyä, että pitää olla tämän näköinen....

Vierailija
5/11 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap vielä, ei mulla siis mitään jättifinni ongelmaa ole, vaan iho rasvoittuu nyt herkemmin kuin ennen ja t-alue on täynnä mustapäitä, etenkin leuka, nenä ja poskipäät. nyt on muutama finni otsassa ja nekin ärsyttää ihan riittävästi.

Mitenkä sitä orgo-suolaa käytetään oikeaoppisesti??

Vierailija
6/11 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllisesti pitää käyttää iho kyllä tottuu rasvattomuuteen. Itse rasvaan vain silmän ympäryksiä ja sattunaisesti muualta. Mulla on tosi rasvainen iho ja se iho tosiaan tuottaa sitä rasvaa kunhan malttaa vaan odottaa pesun jälkeen. Muuta viikko voi tuntua oudolta sitten ei edes huomaa. Jokatapuksessa taistelin ihon kanssa 15.v ja nyt vuoden on iho ollut melko silkkinen.

Vierailija
7/11 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun pahan akneni. Sokerit veke ruokavaliosta niin näpyt ovat historiaa.

Vierailija
8/11 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä. Muutaman vuoden takaisen raskauden myötä iho näytää aivan järkyttävältä ja pahenee vaan koko ajan. En tahtoisi Roaccutania, koska se on sellasta ainetta, että jää sitten lapsen tekokin varmasti tähän, kun ikääkin on jo 30 mittarissa.

Vierailija
9/11 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin myös sanoa että ei ainakaan kannata ostaa Vischyn kasvovettä. Voi että harmitti, kun laitoin 15¿ kasvoveteen, josta saan hengenahdistusta. Enkä ole edes tiennyt olevani millekään allerginen. Tuossa ilmeisesti se etanoli eli alkoholi aiheuttaa minulle oireita jostain syystä.

Vierailija
10/11 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä meikittömiä päiviä ja anna auringon hoitaa.

Juo runsaasti hapetettua vettä päivän mittaan ts. 2-3 l/vrk.

Kipaise ihotautilääkärin puheilla

Vierailija
11/11 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liika sokeri, vehnäjauhot, pasta ja peruna pois ruokavaliosta. Maitoakin maltillisesti. Tilalle kasviksia, lihaa, hyviä rasvoja.