mitä mieltä mieheni harrastuksista?
Hänellä on niitä aika paljon ja minusta sillä tavalla erikoinen yhdistelmä että ihan mielenkiinnosta kyselen mitä muut ajattelevat.
Hän pelaa tietokoneella jotain sotapelejä joissa katsellaan karttaa ja ohjataan pikku-ukkojen armeijoja ja sen sellaista. Joskus menee vähän överiksi mutta ei mitenkään häiritsevän paljoa. Lisäksi vie minutkin aina katsomaan kaikki teatteriesitykset mitä täällä näytetään, se on mukavaa. Urheilua seuraa ja lyö vetoa, mutta vain kahta lajia: raveja ja pesäpalloa. Lisäksi kesällä harrastaa moottoripyöräilyä. Pubin tietokilpailuun on päästävä joka viikko.
Liikuntaa hän kaipaisi enemmän kuin sauvakävelyt ja talvella hiihto, aika vähälle lopulta jäävät...
Mitä mieltä?
Kommentit (7)
Vedonlyönnissä, ahkerassa pubissakäynnissä ja moottoripyöräilyssä on omat vaaransakin
Mitä tuosta nyt pitäisi ajatella? Ihmiset ovat kiinnostuneita eri asioista, enkä näe mitään syytä, etteikö voisi olla kiinnostunut sekä teatterista, että pesäpallosta.
Olen minäkin vegaani ja seuraan jääkiekkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vedonlyönnissä, ahkerassa pubissakäynnissä ja moottoripyöräilyssä on omat vaaransakin
Vetoa lyödessä on syytä käyttää kypärää, vaikka se ei vielä pakollista olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetoa lyödessä on syytä käyttää kypärää, vaikka se ei vielä pakollista olekaan.
Kypärä ei suojaa vedonlyöntiin liittyviltä riskeiltä (=äkilliseltä köyhtymiseltä)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuosta nyt pitäisi ajatella? Ihmiset ovat kiinnostuneita eri asioista, enkä näe mitään syytä, etteikö voisi olla kiinnostunut sekä teatterista, että pesäpallosta.
Korjaus aiempaan, vedonlyöntiä pidän noista harrastuksista "huonona". Jokainen toki saa käyttää rahansa miten haluaa, mutta vedonlyöntiin liittyy harhakuva siitä, että voisin tienata sillä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaus aiempaan, vedonlyöntiä pidän noista harrastuksista "huonona". Jokainen toki saa käyttää rahansa miten haluaa, mutta vedonlyöntiin liittyy harhakuva siitä, että voisin tienata sillä rahaa.
Ei mitenkään uhkaa taloudellista tilannettamme, ihan harrastusluonteista "mummopeliä" niinkuin sanoo itse ja olen ollut mukana valvomassakin. Ja on lisäksi taitava, pesäpallosta väittää oikeasti olevansa voitolla.
Ok on.