Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat täys kus*päitä tinderissä?

Vierailija
06.06.2019 |

Ghostaavat, tekevät toistuvasti ohareita, puhuvat törkeyksiä jne.? Eivät kutsu kunnon treffeille ja vaikka mentäiskin miehen aloitteesta kahville, mies pyytää tarjoilijaa laittamaan laskun puoliksi.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yök taas näitäkin vastauksia. Milloin ihmisistä on tullut täysin tunteettomia, laskelmoivia mul***visteja toisiaan kohtaan?

Missä inhimillisyys, empaattisuus?

Vierailija
42/75 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi yök taas näitäkin vastauksia. Milloin ihmisistä on tullut täysin tunteettomia, laskelmoivia mul***visteja toisiaan kohtaan?

Sellaista se on kun on oikeasti valinnan varaa. On satoja naisia joista valita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivat kaikki ole.

Mun (ainut) Tinder-deitti kutsui mut ensin drinkeille ja sielta kolmen ruokalajin illalliselle minun valitsemiini paikkoihin (tuli 70km:n paasta mun kotipaikkakunnalleni).

Paaruuan aikaan meilla tuli sen verran konfliktia mielipiteissa, etta totesin, etta tama (miehen mielipide siis) on mulle ehdoton deal-breaker. (Han paljastui r*sistiksi tiettya kansanryhmaa kohtaan.) 

Syotiin silti viela jalkiruoka sulassa sovussa, mies maksoi koko laskun ja vei mut viela autolla kotiini. (No okei, lahelle mun kotia.) Laittoi viela viestia kotiin paastyaan, etta kiitos mukavista treffeista ja harmi kun ei synkannut, mutta hyvaa jatkoa. Vastasin etta kiitos samoin ja homma loppui siihen. 

Herrasmiesmaisempaa miesta saa hakea, pointsit hanelle! 

Vierailija
44/75 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko :D

Vierailija
45/75 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienellä joukolla miehiä on oikeasti varaa valita. 

Vierailija
46/75 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus on miesvihaa!

Vierailija
47/75 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehetkin ovat ihmisiä ja ihmiset on keskimäärin ja etenkin virtuaalimaailmassa täysiä anaaleja.

Vierailija
48/75 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on todellakin varaa valita ja kokemus on opettanut sen verran, että mitä kannattaa tehdä ja mitä ei. Puhun toki vain omasta puolestani.

Ohareita tapahtuu syystä tai toisesta. Voi olla joku ihan oikea syy tietysti, mutta joskus käy niinkin, että parempi on kiilannut ohi ja aiemmin sovittu on sitten pitänyt perua.

Törkeyksien puhumisesta en tiedä, en itse harrasta.

Jos mennään kahville tai drinkille saat maksaa omasi tai kumpikin voi ostaa vuorollaan jos nautitaan useampi, 

Ei minulle ole mikään ongelma järjestää usean ruokalajin illallista hienossa ravintolassa tai kunnon lippuja lempibändisi keikalle. Luonnollisesti maksaisin kaiken.  Kysymys kuuluu, miksi tekisin näin? Tällaista tapahtuu kun ollaan parisuhteessa ja tosissaan.

Vierailija
49/75 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienellä joukolla miehiä on oikeasti varaa valita. 

"Valita". Täytyy kai siinä muutkin asiat toimia kuin valinta.

Vierailija
50/75 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mies on törppö naiselle josta tämä ei ole erityisen kiinnostunut - ihana sille jota pitää päävoittona. Sinulla on Tinderin tyypillisin naisen tekemä virhe: yrität liian tasokkaita miehiä.

Sinä taas kuvailit tyypillisen narsistin (itsesi?). Kukaan nainen ei sellaista halua.

Vierailija
51/75 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi en saa kolmosen naisena kympin alfapankkiiriastroanuttimallimiljonääriä?"

Ei kun:

Kaikki aikuiset tajuavat että seuranhakupalvelussa haetaan seuraa. Se sisältää kahvittelun, leffaillat, biletykset, telttaretket, seksit sun muut.

Askelet menevät niin että ekaksi tähdätään tapaamaan livenä ja jos sen jälkeen kiinnostaa niin ehkä muutakin.

Tähän yhtälöön kun ympätään tyyppi joka heti ekana tekstitse kyselee "mitä mielessä" sillä ajatuksella että hän on vain p***un perässä ja hän haluaa tekstitse varmistuksen siihen että nainen antaa, niin tyssää tekstittely siihen.

Itse heteronaisena tykkään toteuttaa heteroutta fyysisesti miellyttävän miehen kanssa. Pankkitilillä ja kropan muodolla ei ole ollut sen kanssa hirveästi mitään tekemistä.

Jos ihminen osaa käydä suihkussa ja on sinut itsensä kanssa niin useimmiten hän on myös hyvää seksiseuraa jos kemiat sattuvat natsaamaan. Sitä ei kuitenkaan voi tekstitse luvata, ja sen perään tekstitse tinkaava mies vaikuttaa siten yksinkertaiselta ihmiseltä että on parempi jättää lampeem kasvamaan kuin poimia mukaan.

Vierailija
52/75 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä pärjäävät miehet ovat komeita ja lisäksi siellä on epätoivoisia miehiä joille tinder on yksi mahdollisuus muiden joukossa, mutta missään mahdollisuudet eivät ole kovin hyvät. Tavallisen näköiselle, mutta hyvin käyttäytyvälle miehelle tinder on todella surkea alusta, koska ulkonäkö ei riitä kuin hyvin harvalle naiselle ja näin ollen sitä parasta osaamista, eli käytöstapoja ei edes pääse esittelemään kun ei naama riitä matcheihin. Itse kuulun näihin miehiin ja totesin että tinder on ajanhukkaa, koska matcheja ei tule kuin vahingossa jos satun vahingossa tykkäämään jostain naisesta mille en muuten olisi antanut sydäntä. Livenä esimerkiksi pystärissä tai yökerhossa pääsen käyttämään parhaita avujani ja tuloskaan ei ole yhtä laiha kuin mitä tinderissä. Naiset jopa lähestyvät minua, mitä ei tapahtunut koskaan tinderissä. En näe kohdallani yhtään syytä miksi roikkuisin tinderissä. Uskon että kohtalotovereita on muitakin.

Eli annat itsekin sydäntä vain niille mallitytöille. Miksi tavalliset naiset eivät kelpaa?

Jos saan "mallitytön" pystäristä treffeille ja suhteeseen, niin miksi menisin tinderiin tykkäämään "tavallisista" naisista. Annoin tinderissä kyllä kohtuullisen hövelillä kädellä tykkäyksiä, joten annoin ehkä noin parille tuhannelle naiselle mahdollisuuden tykätä minusta takaisinpäin. Matcheja oli ehkä parisenkymmentä ja yksikään niistä ei todellakaan ollut mikään mallityttö. Kyllä ne oli kaikki ulkonäkörimaa hipoen päässeet matchiksi. Näistä kävin kahden kanssa treffeillä, joista toisella oli varmaan 10 vuotta ja kaksi lasta sitten otetut kuvat ja toinen aloitti kahvittelut kertomalla mielenterveysongelmistaan, joista oli visusti vaiennut aikaisemmissa keskusteluissaan.

Niinpä. Samaa tekee sitten naisetkin. Miksi syyllistät heitä kun itse toimit samoin?

Kyllä syyllistäminen on ihan omassa päässäsi. Olen todennut että kokeilin tinderiä ja se ei toiminut, koska ihmiset näkee vain huonot puoleni (eli keskinkertaisen ulkonäön), mutta eivät hyviä puoliani (käytös), joten lopetin sen käytön. Sen käyttö oli minusta miehenä kuin polkupyörän pumpulla koittaisi täyttää traktorin rengasta. Kyllähän se varmaan silläkin onnistuu, tosin heikosti, mutta ei sitä jaksa tehdä jos ei ole aivan pakko. En koe sellaista pakkoa, sillä tiedän että parempiakin tapoja on minulle olemassa.  Siinä missä naiset turhautuu tinderissä epäkelpojen miesten paljouteen ja koittavat löytää neulaa heinäsuovasta, niin miehillä on edessään jumalaton kasa kovasti toisiaan muistuttavia neuloja joista pitäis löytää se yks joka tykkää takasin. Sitten kun löytää tämän uniikin neulan, niin pitäisi jostain taikoa tunteet juuri tätä neulaa kohtaan eikä ottaa sitä vain siksi kun se tykkää itsestä. Minusta tinder on vaan tavalliselle miehelle aivan liian työläs, turhauttava ja ennen kaikkea sattumanvarainen tapa löytää mitään oikeaa. Totta kai minä voisin vähät välittää omista tunteistani ja käydä panemassa aina kun löytyy joku minusta tykkäävä ihminen, jotta se kaikki tuhansien profiileiden selaaminen ja keskusteluiden aloittaminen ja vetäminen ei tuntuisi niin turhalta, mutta kun ei se minua kiinnosta. Livenä pystyn itse menemään juttelemaan ihmisille joita itse pidän mielenkiintoisimpina, joten heti on motivaatio korkeammalla ja koska parhaat avuni on keskustelussa ja käytöksessä, niin ajanhukka on paljon vähäisempää, löydän mielenkiintoisempia ihmisiä ja minulla on hauskaa sen sijaan että turhautuisin.

Vierailija
53/75 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä. Itsen taas en miehenä edes uskalla mennä tinderiin :D

Ei sinne tavismiehen kannata mennä. Itsetunto vain romahtaa ja hyvässä lykyssä kehität itsellesi naisvihan, vaikka oikeasti pelimiehet tota järjestelmää hallitsee.

Toki täytyy sanoa, että tavisnaiselle tinder tarjoaa hyvin paljon, jos tajuaa pitää realiteetit maassa. Tavisnainen saa mahdollisuuden päästä paneskelemaan huippuyksilön kanssa. Toki hankaluus tulee siinä, että tavisnainen saattaa usein luoda liiallisia odotuksia suhteen kehittymisestä, mitä ei koskaan tule tapahtumaan. Jos hakee irtosuhteita ja kertapanoja, niin hyvä tulee, mutta tavisnaisten kannattaa varautua ohareihin ja muihin ikäviin temppuihin. Se pelimies saattaa tiputtaa sut rotaatiosta, koska tahansa ja se sattuu aina.

Vierailija
54/75 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies pyytää tarjoilijaa laittamaan laskun puoliksi.

Tulihan se tärkein lopuksi.

Haluat lompakkoloiseksi.

Vierailija
55/75 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut Tinderissä vähään aikaan enkä varmasti enää menekään mutta kokemukseni miehistä siellä oli ihan ok. Mitään äärimmäistä huonokäytöksisyyttä en tosielämässä kohdannut kertaakaan, pientä karkeutta kylläkin. Kenenkään kanssa ei kuitenkaan lopulta kehittynyt mitään enempää: jos mies oli kiinnostunut, en itse ollut, ja kerran sama toisinpäin.

Vierailija
56/75 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun nainen puhuu miehistä, pitää kysyä millaisista miehistä nainen puhuu.

Minäpä vastaan.

Koska miehet jakelevat tykkäyksiä naisia hövelimmin, naisille syntyy illuusio valinnanvarasta. He valitsevat komeimpia miehiä joilla on vimpan päälle tehty profiili.

Ei mitenkään yllättäen näissä miehissä on paljon pelimiehiä ja narsisteja. He tietävät millä naisen mielenkiinto herätetään. Asiaa ei ainakaan paranna se että samaiset miehet keräävät leijonan osan mätseistä.

Tinder, nettitreffit, baarit, ruokakaupat, jne ovat täynnä mukavia ja tavallisia miehiä. Tinderissä nämä miehet ovat naisille pelkkää ilmaa koska ne k*sipäämiehet ovat komeampia ja mielenkintoisempia.

Vierailija
57/75 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä pärjäävät miehet ovat komeita ja lisäksi siellä on epätoivoisia miehiä joille tinder on yksi mahdollisuus muiden joukossa, mutta missään mahdollisuudet eivät ole kovin hyvät. Tavallisen näköiselle, mutta hyvin käyttäytyvälle miehelle tinder on todella surkea alusta, koska ulkonäkö ei riitä kuin hyvin harvalle naiselle ja näin ollen sitä parasta osaamista, eli käytöstapoja ei edes pääse esittelemään kun ei naama riitä matcheihin. Itse kuulun näihin miehiin ja totesin että tinder on ajanhukkaa, koska matcheja ei tule kuin vahingossa jos satun vahingossa tykkäämään jostain naisesta mille en muuten olisi antanut sydäntä. Livenä esimerkiksi pystärissä tai yökerhossa pääsen käyttämään parhaita avujani ja tuloskaan ei ole yhtä laiha kuin mitä tinderissä. Naiset jopa lähestyvät minua, mitä ei tapahtunut koskaan tinderissä. En näe kohdallani yhtään syytä miksi roikkuisin tinderissä. Uskon että kohtalotovereita on muitakin.

Eli annat itsekin sydäntä vain niille mallitytöille. Miksi tavalliset naiset eivät kelpaa?

Jos saan "mallitytön" pystäristä treffeille ja suhteeseen, niin miksi menisin tinderiin tykkäämään "tavallisista" naisista. Annoin tinderissä kyllä kohtuullisen hövelillä kädellä tykkäyksiä, joten annoin ehkä noin parille tuhannelle naiselle mahdollisuuden tykätä minusta takaisinpäin. Matcheja oli ehkä parisenkymmentä ja yksikään niistä ei todellakaan ollut mikään mallityttö. Kyllä ne oli kaikki ulkonäkörimaa hipoen päässeet matchiksi. Näistä kävin kahden kanssa treffeillä, joista toisella oli varmaan 10 vuotta ja kaksi lasta sitten otetut kuvat ja toinen aloitti kahvittelut kertomalla mielenterveysongelmistaan, joista oli visusti vaiennut aikaisemmissa keskusteluissaan.

Niinpä. Samaa tekee sitten naisetkin. Miksi syyllistät heitä kun itse toimit samoin?

Kyllä syyllistäminen on ihan omassa päässäsi. Olen todennut että kokeilin tinderiä ja se ei toiminut, koska ihmiset näkee vain huonot puoleni (eli keskinkertaisen ulkonäön), mutta eivät hyviä puoliani (käytös), joten lopetin sen käytön. Sen käyttö oli minusta miehenä kuin polkupyörän pumpulla koittaisi täyttää traktorin rengasta. Kyllähän se varmaan silläkin onnistuu, tosin heikosti, mutta ei sitä jaksa tehdä jos ei ole aivan pakko. En koe sellaista pakkoa, sillä tiedän että parempiakin tapoja on minulle olemassa.  Siinä missä naiset turhautuu tinderissä epäkelpojen miesten paljouteen ja koittavat löytää neulaa heinäsuovasta, niin miehillä on edessään jumalaton kasa kovasti toisiaan muistuttavia neuloja joista pitäis löytää se yks joka tykkää takasin. Sitten kun löytää tämän uniikin neulan, niin pitäisi jostain taikoa tunteet juuri tätä neulaa kohtaan eikä ottaa sitä vain siksi kun se tykkää itsestä. Minusta tinder on vaan tavalliselle miehelle aivan liian työläs, turhauttava ja ennen kaikkea sattumanvarainen tapa löytää mitään oikeaa. Totta kai minä voisin vähät välittää omista tunteistani ja käydä panemassa aina kun löytyy joku minusta tykkäävä ihminen, jotta se kaikki tuhansien profiileiden selaaminen ja keskusteluiden aloittaminen ja vetäminen ei tuntuisi niin turhalta, mutta kun ei se minua kiinnosta. Livenä pystyn itse menemään juttelemaan ihmisille joita itse pidän mielenkiintoisimpina, joten heti on motivaatio korkeammalla ja koska parhaat avuni on keskustelussa ja käytöksessä, niin ajanhukka on paljon vähäisempää, löydän mielenkiintoisempia ihmisiä ja minulla on hauskaa sen sijaan että turhautuisin.

Sama tilanne. Olen muuten avallisen näköinen paitsi lyhyehkö, mikä on tietysti miinusta. Livenä parhaat avut ovat huumorintaju, yleissivistys ja käytöstavat. Heikkouksina liika varovaisuus ja ylikohteliaisuus, suuri osa naisista kun haluaa ns. määrätietoisia otteita. Kokonaisuutena pärjään parisuhteen hankinnassa hyvin, kaikesta huolimatta.

Tinderissä en ollut mitään. Minun olisi pitänyt laskea rimaa uudestaan ja uudestaan, melkeinpä kaikilla osa-alueilla.

Miksi tekisin niin? Tinder on vain kohtauspaikka jossa saadaan ensimmäinen kontakti, eikä toinen ulottuvuus jossa pätisi eri säännöt.

Ymmärrän hyvin miksi Tinderissä on paljon komeita pelimiehiä, sosiaalisesti taidottomia joilla ei ole mitään hävittävää ja yksinkertaisesti täysiä mulkvisteja.

Jos ei ole superkomea mutta pärjää livenä, Tinder on ajanhukkaa.

Vierailija
58/75 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se. Tavallisen näköinen mutta asiansa kunnialla hoitava ja sosiaalisesti kohtuutaitava mies joutuu laskemaan Tinderissä riman maan alle. Ekana huomaat ettei ole mitään tsäänssejä liikunallisiin naisiin joiden kanssa olet livenä treffaillut. Sitten tiputat laskuista melkein kaikki normaalipainoiset. Sitten kaikki joilla on elämänhallinta ja mielenterveys edes suurin piirtein kunnossa.

Jo ennen tätä olet tajunnut että eihän touhussa ole järjen hiventäkään.

Vierailija
59/75 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän se. Tavallisen näköinen mutta asiansa kunnialla hoitava ja sosiaalisesti kohtuutaitava mies joutuu laskemaan Tinderissä riman maan alle. Ekana huomaat ettei ole mitään tsäänssejä liikunallisiin naisiin joiden kanssa olet livenä treffaillut. Sitten tiputat laskuista melkein kaikki normaalipainoiset. Sitten kaikki joilla on elämänhallinta ja mielenterveys edes suurin piirtein kunnossa.

Aivan sama havainto.

Olen itse todella urheilullinen, mutta tinderissä on suuren työn ja tuskan takana saada ikinä niitä liikunnallisia naisia mätseiksi ja syy on tietenkin naama/pituus/status.

Nettideittailussa se menee niin että liikunnallinen nainen vaatii komean pitkän akateemisen miehen..

Vierailija
60/75 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama havainto.

Olen itse todella urheilullinen, mutta tinderissä on suuren työn ja tuskan takana saada ikinä niitä liikunnallisia naisia mätseiksi ja syy on tietenkin naama/pituus/status.

Nettideittailussa se menee niin että liikunnallinen nainen vaatii komean pitkän akateemisen miehen..

Mitä miehet ei tajua on se, että ei naiset arvioi miestä esimerkiksi 7.5. On vain ne komeat, mitäänsanomattomat, rumat ja sysirumat. Ja, kun komeita miehiä on se 10% väestöstä, niin ellei naama riitä on ihan sama oletko 400 metrin maailmanennätysmies vai työtön pummi. Olet silti naisten mielestä ruma, vaikka muut miehet arvioisivatkin sinut ulkoisesti ja muutenkin parhaaseen 1/3. Se perusnätti urheilullinen nainen ei edes vilkaise sun profiilia, kun hän saa sydämmiä myös näiltä komistuksilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän