Miksi miehet ovat täys kus*päitä tinderissä?
Ghostaavat, tekevät toistuvasti ohareita, puhuvat törkeyksiä jne.? Eivät kutsu kunnon treffeille ja vaikka mentäiskin miehen aloitteesta kahville, mies pyytää tarjoilijaa laittamaan laskun puoliksi.
Kommentit (75)
Miksi valitsette törppömiehiä? Siinä voi ihan itse valita kenelle antaa tykkäystä
Sama mies on törppö naiselle josta tämä ei ole erityisen kiinnostunut - ihana sille jota pitää päävoittona. Sinulla on Tinderin tyypillisin naisen tekemä virhe: yrität liian tasokkaita miehiä.
Miehet ovat kohteliaampia kauniille naisille ja töykeämpiä ei niin viehättäville.
Jos ette halua kusi-päämiehiä, niin älkää panko kusipäitä.
Helppo pil-lu tekee monista kusipäitä.
--
Tinderistä samanmieliset löytää toisensa, tuskin AP on hänkään mikään aatteiden unelma.
Ei ole paljon valinnanvaraa. Olen itse nätti ja korkestikoulutettu sekä luonteeltani luotettava, uskollinen ja mukava, terveeet elämäntavat. Olen tykännyt myös vähemmän koulutettuja, jos ovat olleet profiilissaan edes jokseenkin ok. Jos profiiliteksti taas on hyvä, olen tykännyt myös sellaisia miehiä, joita en panisi ulkonäön perusteella. En harrasta yhdenillanjuttuja. Olen aina halunnut tapailla pidemmän aikaa ennen kuin olen suostunut seksiin.
Samanlaisiin idiootteihin törmännyt. Monilla miehillä ei ole edes alkeellisia käytöstapoja. Enkä minäkään mikään rumilus ole. Pitkät vaaleat hiukset, meikkaan päivittäin ja käytän kauniita alusvaatteita, naiselliset muodot ja D-kupin rinnat. Itse käyttäydyn kunnioittavasti miehiä kohtaan, niin mikseivät voi vastata samoin.
Sad but true kirjoitti:
Miehet ovat kohteliaampia kauniille naisille ja töykeämpiä ei niin viehättäville.
Ai "miehet"
Vierailija kirjoitti:
Miksi valitsette törppömiehiä? Siinä voi ihan itse valita kenelle antaa tykkäystä
"Antaa tykkäystä"
Joskus oli aika, kun ei voinut hakea narsistista itsetuntobuustia jollakin helvetin keinotekoisella "tykkäyksellä"
Digitalisaatio on tehnyt ihmisistä idiootteja.
Et vaan osaa valita kunnon miehiä.
"Miksi en saa kolmosen naisena kympin alfapankkiiriastroanuttimallimiljonääriä?"
Vierailija kirjoitti:
Samanlaisiin idiootteihin törmännyt. Monilla miehillä ei ole edes alkeellisia käytöstapoja. Enkä minäkään mikään rumilus ole. Pitkät vaaleat hiukset, meikkaan päivittäin ja käytän kauniita alusvaatteita, naiselliset muodot ja D-kupin rinnat. Itse käyttäydyn kunnioittavasti miehiä kohtaan, niin mikseivät voi vastata samoin.
Ai jossain panosovelluksessa?
Miksi käyttäydyt kunnioittavasti idiootteja kohtaan? Mietihän nyt vähän ihan oikeesti, että mitä sä elämältäsi haluut.
Vierailija kirjoitti:
Jos ette halua kusi-päämiehiä, niin älkää panko kusipäitä.
Helppo pil-lu tekee monista kusipäitä.
--
Hyvin sanottu, sitä saa mitä haluaa. Ihan oma syy.
Koska naisten miesmaku tuntuu olevan kusípäät.
Minä olen luotettava ja kunnollinen ja parisuhteen perässä, mutta en juuri saa mätsejä enkä treffejä.
Eli miehen lompakolla loisiminen on aloittajalle tärkeintä?
Tinderissä pärjäävät miehet ovat komeita ja lisäksi siellä on epätoivoisia miehiä joille tinder on yksi mahdollisuus muiden joukossa, mutta missään mahdollisuudet eivät ole kovin hyvät. Tavallisen näköiselle, mutta hyvin käyttäytyvälle miehelle tinder on todella surkea alusta, koska ulkonäkö ei riitä kuin hyvin harvalle naiselle ja näin ollen sitä parasta osaamista, eli käytöstapoja ei edes pääse esittelemään kun ei naama riitä matcheihin. Itse kuulun näihin miehiin ja totesin että tinder on ajanhukkaa, koska matcheja ei tule kuin vahingossa jos satun vahingossa tykkäämään jostain naisesta mille en muuten olisi antanut sydäntä. Livenä esimerkiksi pystärissä tai yökerhossa pääsen käyttämään parhaita avujani ja tuloskaan ei ole yhtä laiha kuin mitä tinderissä. Naiset jopa lähestyvät minua, mitä ei tapahtunut koskaan tinderissä. En näe kohdallani yhtään syytä miksi roikkuisin tinderissä. Uskon että kohtalotovereita on muitakin.
Kaikki naisten "ongelmat" pariutumisessa tuntuvat liittyvän siihen, että kohderyhmänä on kaikista tasokkaimmat itseään täynnä olevat miehet.
Jos haluat hyvää käytöstä niin valitse niitä ei-niin-kipinöiviä miehiä, ns "kivoja kaverimiehiä"
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä pärjäävät miehet ovat komeita ja lisäksi siellä on epätoivoisia miehiä joille tinder on yksi mahdollisuus muiden joukossa, mutta missään mahdollisuudet eivät ole kovin hyvät. Tavallisen näköiselle, mutta hyvin käyttäytyvälle miehelle tinder on todella surkea alusta, koska ulkonäkö ei riitä kuin hyvin harvalle naiselle ja näin ollen sitä parasta osaamista, eli käytöstapoja ei edes pääse esittelemään kun ei naama riitä matcheihin. Itse kuulun näihin miehiin ja totesin että tinder on ajanhukkaa, koska matcheja ei tule kuin vahingossa jos satun vahingossa tykkäämään jostain naisesta mille en muuten olisi antanut sydäntä. Livenä esimerkiksi pystärissä tai yökerhossa pääsen käyttämään parhaita avujani ja tuloskaan ei ole yhtä laiha kuin mitä tinderissä. Naiset jopa lähestyvät minua, mitä ei tapahtunut koskaan tinderissä. En näe kohdallani yhtään syytä miksi roikkuisin tinderissä. Uskon että kohtalotovereita on muitakin.
Eli annat itsekin sydäntä vain niille mallitytöille. Miksi tavalliset naiset eivät kelpaa?
Niin ja ovat varattuja, mut silti etsivät muita naisia seksiin tinderissä. Tai sanovat profiilissa etsivänsä tositarkoituksella, mutta sitten jutellessa käykin ilmi, etteivät halua muuta kuin seksiä.