Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies epäilee uskottomuudesta, vaikka olen uskollinen

Syytetty
06.06.2019 |

...on nyt löytänyt ”todisteita” puhelimestani, kun skannasi sen eilen illalla suihkussa ollessani, ilman lupaa tottakai. Tämä on riita, joka toistuu nyt tasaisin väliajoin. Hän kuvittelee, että olen käynyt keskusteluja FB Messengerissä, vaikka en ole käynyt, enkä käyttänyt oikeastaan koko palvelua, paitsi, muutaman kerran kk vastannut pakollisiin viesteihin, joita tullut sen kautta.
En voi tehdä mitään, sillä hänellä on ”todisteensa”, vaikka ne eivät pidä paikkaansa. Joko myönnän jotain mitä en ole tehnyt tai sitten riita jatkuu... Mistä tuollainen epäluottamus kumpuaa, että pitää stalkata puolison puhelinta? Ja hakemalla hakea ”todisteita” pettämisestä? Tulee mieleen, että hän on itse uskoton tai ajattelee sitä aktiivisesti, kun minua noin epäilee?
Voisin myöntää täällä, jos olisin pettänyt, mutta kun en ole ollut kertaakaan tämän liiton aikana; edes pientä viestittelyä harrastanut saati tavannut ketään... Näinköhän ihan hyvä avioliitto ja perhe-elämä on sitten tässä, mikäli mies ei suostu uskomaan tosiasiaa... Kaatuu turhiin epäilyihin. Muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti miehesi on itse potentiaalinen pettäjä. Ne on pahiten mustasukkaisia yleensä. Laitat miehen valitsemaan. Joko loppuu tuollainen kyttäys ja syyllistäminen tai lusikat jakoon. Ja se päätös pitää tehdä heti. Jos alkaa lipsua niin lusikat jakoon vaan.

Vierailija
2/20 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs mun mies?

Se aina kattelee mitä mä teen kännyllä, ilman mitään salailua vaan katsoo vieressä, mutta mä jos katson hänen näyttöä niin kysyy mitä katot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut, että mustasukkaisuuteen taipuvaiset ihmiset ovat itse löyhämoraalisia ja kuvittelevat kaikkien muidenkin olevan kaltaisiaan. Kysy siltä mieheltä, mihin teidän suhteensa perustuu, jos ei luottamukseen.

En kyllä ymmärrä, mitä on pakollinen viestittely FB Messengerissä? Minulla on vilkas seuraelämä ilman FB:kin.

Vierailija
4/20 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs mun mies?

Se aina kattelee mitä mä teen kännyllä, ilman mitään salailua vaan katsoo vieressä, mutta mä jos katson hänen näyttöä niin kysyy mitä katot.

Minunkin miehelläni on kaikki visusti puhelinkoodin takana. Omaa tyhmyyttäni on se, että hän tiesi koodini enkä vaihtanut sitä, sillä luulin, ettei minulla ole mitään salattavaa. Luotin myös häneen ettei hän kävisi kyttäämässä puhelimellani. Tyhmä minä! Luottamusta meillä ei näköjään ole ollenkaan.

Ap

Vierailija
5/20 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda nyt ainakin alkajaisiksi se koodi.

Vierailija
6/20 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda nyt ainakin alkajaisiksi se koodi.

Sen mä vaihdoin heti eilen, kun tajusin, etten todellakaan halua, että tulee enää kertaakaan mitään turhia väärinkäsityksiä. En ymmärrä edes hänen ”todistusaineistoaan”, kun en tosiaan ole FBssä ketään hakenut tai viestitellyt kenenkään kanssa. Luulen, että ne ovat edellisestä riidasta jääneitä ”jälkiä” sinne.

Tarkemmin kun ajattelee, niin luottamus taitaa olla mennyt puolin ja toisin. Vielä kun näitä kommentteja lukee, niin mietin, mikä tekee miehestä noin epäluuloisen. Eilen oli ihan tavallinen päivä; olin töissä, sitten lasten kanssa ja illalla, kun mies tuli kotiin, hän päätti stalkata puhelimeni... MIKSI?

Ap

Vierailija
7/20 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nauttii siitä kiusaamisestasi.

Ei arvosta sinua enää.

Hakee syytä, jolla voi oikeuttaa oman pskan käytöksensä. Kirjoita sille oikein paperinen kirje, jossa kerrot miltä tuntuu ja pyydät lopettamaan.

Vierailija
8/20 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodin sijasta vaihtaisin miestä.

Vierailija
9/20 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä ihminen kirjoitti:

Se nauttii siitä kiusaamisestasi.

Ei arvosta sinua enää.

Hakee syytä, jolla voi oikeuttaa oman pskan käytöksensä. Kirjoita sille oikein paperinen kirje, jossa kerrot miltä tuntuu ja pyydät lopettamaan.

Tätä mä itsekin mietin, että ehkä hakee oikeutusta jollekin teolleen. En keksi muuta selitystä tai sellainen vahva tunne tästä syntyy.

Ap

Vierailija
10/20 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse veikkaisin, että mies on itse pettänyt, pettää koko ajan tai ainakin tuntee kiusausta pettää. Tai sitten on muuten vain sairaalloisen mustasukkainen. Vaihda koodi ja vaihda mies.

T. Ex-petturi, joka käänsi päivittäin yhteisen kodin ympäri löytääkseen todisteita, että kumppani pettää

Vierailija
11/20 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on toisin päin. Minä epäilen miestä ja katson sen puhelimen aina kun pystyn. En itse ikinä pettäisi.

Pelkään pettämistä siksi, etten halua että eroamme. Pelkään että hän pettää minua eikä kerro siitä. Olisi kamalaa olla tietämätön jos tulisi petetyksi.

Minun mies on hakenut instagramissa ja fbssä vaikka ketä. Eksiään ja nykyisiä työkavereita. Yksi viesti on epäilyttävä, mutta se on työporukan yhteisryhmässä jossa kaikki näkevät viestin , ei siis kahden kesken ole viestitellyt.

Mustasukkaisuus voi tulla epävarmuudesta.

Vierailija
12/20 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on toisin päin. Minä epäilen miestä ja katson sen puhelimen aina kun pystyn. En itse ikinä pettäisi.

Pelkään pettämistä siksi, etten halua että eroamme. Pelkään että hän pettää minua eikä kerro siitä. Olisi kamalaa olla tietämätön jos tulisi petetyksi.

Minun mies on hakenut instagramissa ja fbssä vaikka ketä. Eksiään ja nykyisiä työkavereita. Yksi viesti on epäilyttävä, mutta se on työporukan yhteisryhmässä jossa kaikki näkevät viestin , ei siis kahden kesken ole viestitellyt.

Mustasukkaisuus voi tulla epävarmuudesta.

Mieheni myös Instassa seuraili aika oksettavia tilejä, kunnes huomautin, että menee ehkä hieman överiksi. Homma siis mennyt niin päin, että olen itse joutunut huomauttamaan asiasta, kun asia alkoi riistäytyä käsistä.

Nyt sitten hän tosiaan löytänyt ne todisteet, kun olen muka käyttänyt hakutoimintoa, jota en ole mielestäni koskaan käyttänyt. Iso riita siis pelkästä hakutoiminnosta, joka on mulle täysi mysteeri.

Hieman tulee sellainen kokonaiskuva, että miehellä itsellään olisikin salattavaa minulta.

Ap

Vierailija
13/20 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies tasaisesti syyttää minua jostain mitä muka olen tehnyt. Näistä syytöksistä ja näinollen miehestä puuttuu aina kaikki inhimillisyys, vaikka niiden tarkoitus on yleensä "todistaa" minun tunteettomuus. Ristiriitaista.

Yleensä mies on hiljaittain itse tehnyt samaa, mutta hän ei itse ollenkaan näe tätä omaa käytöstään tai sen tekopyhyyttä. Usein riidat paisuvat kamaliksi ja jälkeenpäin en toivo anteeksipyyntöä, vaikka sellaisellekin olisi ehkä syy. Vaan toivoisin että mies ymmärtäisi oman epätäydellisyytensä ja näiden vaatimusten mahdottomuuden. Ei omassa kodissa kuuluisi varoa tekemisiään. Kaiken voi nähdä negatiivisena jos niin haluaa. "Huusit tahallaan kovaa, vaikka olin ihan vieressä, sinä huusit!" Vaikka huuto olisi johtunut siitä että luullaan se toisen olevan toisella puolella taloa.

Tälläkin palstalla näkee paljon aloituksia joissa ollaan loukkaannuttu "tahallisista teoista" vaikka ne olisivat vilpittömästi vahinkoja. Loukkaantunut ihminen on sellainen. Hän mielummin sähisee, kun myöntää olevansa vain halauksen tarpeessa.

Tiedän mieheni olevan loukkaantunut, joten siedän näitä riitoja. En kuitenkaan aio sietää niitä ikuisesti.

Miehen oma hyvinvointi on viime kädessä hänestä itsestään kiinni, jokaisen on. Vaikka hänellä näyttäisi olevan ristiriitoja ja hän näyttäisi sokeasti vaativan muilta paljon korkeampia standardeja. En voi kuin olettaa hänen olevan parisuhteen jatkumisen suhteen johdonmukainen. Se on luottamusta.

Miehesi hakee oikeutusta teolleen, koska kokee että voi näillä vaatimuksilla pitää sinut siinä lähellä? Hän on epävarma. Nämä riidat kuitenkin ainoastaan repivät teitä erilleen.

Vierailija
14/20 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole tykkäillyt kuvista eikä seuraillut mitään mutta hakee kuvia (tissejä perseitä). On ruennut nykyään tyhjentämään haun ja viimeksi käytetyt, tätähän ei tarvitsisi tehdä jos ei olisi salattavaa.

Mutta ehkä sun mies onkin niinkuin muut veikkaa jos käyttäytyy itse noin. Toivoin ettei olisi ja siksi kerroin itsestäni.

Vierailija
15/20 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokenu pettämistä, huono itseluotttamus, pettää itse. Onhan näitä. Jättäisin. En halua olla sairaalloisen mustiksen kans suhteessa .

Vierailija
16/20 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä muuta, kuin sulkea fb tili ja kaikki sometus, sekä irtisanoa puhelinliittymä ja jättää ainoaksi liittymäksi kodinbyhteinenbpuhelinliittymä, sillä niinhän ennenkin pärjättiin ilman älypuhelimia päivät pitkät. Samoin tv pois, niin ei kulu aikaa siihenjään ja parisuhteenne paranee. Jos asutte taajamassa, niin autokin pois. Kaikki vaan pois ja katsokaa miten se kyttääminen sitten sujuu. Varmasti toimii.

Vierailija
17/20 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä voit tehdä jotain: lopeta suhde sellaisen kumppanin kanssa, joka ei luota sinuun, vaikka et oikeasti ole tehnyt mitään väärää. Ei ole mitään syytä, miksi sinun pitäisi tai kannattaisi sietää tuollaista paranoidia kiusaamista, syyttelyä, kontrollointia ja kyttäystä.

Löydät parmpaa, vaikka omasta seurastasi.

Vierailija
18/20 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ttu mitä ketjuja heti aamusta. Mahtaa olla aika insinööri mies kun osaa skannata puhelimen. Ja ihan tiedoksi, puhelimia ei stalkata uuno.

Vierailija
19/20 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti se jos mies epäilee että nainen pettää, se tarkoittaa sitä että mies itse pettää, mutta jos nainen epäilee että miehellä toinen nainen, se on vain tervettä epäilyä.

Vierailija
20/20 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti se jos mies epäilee että nainen pettää, se tarkoittaa sitä että mies itse pettää, mutta jos nainen epäilee että miehellä toinen nainen, se on vain tervettä epäilyä.

No jos tilanne on kuten ap kertoi, hänhän ei ole pettänyt. Mikä saa sut epäilemään ap:n kertomaa? Miksi hän valehtelisi täällä, eihän siinä ole mitään järkeä?