Mies kun tekee 12 tunnin työpäiviä
Niin minähän voisin sitten pitää lomaa kun hän tulee töistä. Olisi yksi kiinnostava tapahtuma.
Kommentit (16)
Mä en aikanaan ottanut yrittäjää vaan miehen jolla oli normaali 4 viikon kesäloma. Miksi siis mun pitää kärsiä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä en aikanaan ottanut yrittäjää vaan miehen jolla oli normaali 4 viikon kesäloma. Miksi siis mun pitää kärsiä? Ap
Millä tavalla kärsit? Eroa jos suhde ei ole mieluinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä tavalla että haluaisin kesällä pitää lomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä tavalla että haluaisin kesällä pitää lomaa.
Ja mikä sen estää?
Sellaista uhriutumista heti aamutoimeen. Mene töihin ja ansaitse sen verran, että mieskin voi vähän lyhentää päivää.
Vali vali kirjoitti:
Sellaista uhriutumista heti aamutoimeen. Mene töihin ja ansaitse sen verran, että mieskin voi vähän lyhentää päivää.
Ei se voi lyhentää päivää koska se on yrittäjä ja asiakkaat toivoo saavansa heti palvelua.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet aina lomalla
En ole. Kenen luulet ottavan puhelut vastaan? Lisäksi minä huolehdin yksin lapsen jutuista.
Niin elämähän on valintoja täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Niin elämähän on valintoja täynnä.
Niin, no mies olisi jäänyt muuten työttömäksi jos ei olisi alkanut yrittäjäksi. Ja juuri oli meille tulossa oppisopimusopiskelija mutta hän perui tulonsa.
Onpa paska mies kun käy töissä. Ansaitset parempaa. JSS ja hanki kunnon valtion elätti makoilemaan sun kanssa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Miksei yrittäjä voi pitää lomaa? Minä olen yrittäjä ja pidän joka kesä vähintään kuukauden lomaa. Miksi kukaan haluaisi jättää kesäloman pitämättä? Sehän on parhaita asioita koko elämässä.
Ex-miesystäväni ilmoitti kotona olevalle avokilleen tekevänsä töissä pitkää päivää ja välillä viikonloppujakin. Paneskeltiin minun luona alkuiltaan jolloin hän meni väsyneenä kotiin . Eipä jaksanut kotonaan sektailla entiseen tapaan muutakuin sunnuntaisin. Enpä tiedä miten heillä nykyisin menee , itse vaihdoin työpaikkaa ja siinä samalla hiipui tuo työkaverin tapailu.
Miksi mies ei voisi olla kaksin lapsen kanssa?