Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katri Kulmunin (elinkeinoinisteri) ja Timo Harakan (työministeri) harteilla on nyt nostaa työllisyysprosentti 75:n.

Vierailija
05.06.2019 |

Mitähän sieltä tulee

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla tuntuu olevan aika kevyt tausta noihin pesteihin. Ei ole odotukset kovin korkealla

Vierailija
2/47 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaistyöttömät risu- ja käpysavottaan ja kaupunkilaistyöttömät keräämään tietulleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ulkoistaa homman SAK:lle. Luuletko että Harakka yht äkkiä alkaisi yrittäjämyönteiseksi?

Nehän ovat ahneita sikoja, yhteiskunnan syöpä.

Vierailija
4/47 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmuni on tähän mennessä keskittynyt pipertelemään oman kotipaikkakuntansa asioita, miten mahtaa olla osaamista valtakunnan asioihin

Vierailija
5/47 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että käynnistäisivät selvityksen siitä, mitä tämä firmojen itkemä työvoimapula oikein on olevinaan. 

Itse olen kaikesta hakemistestani ja lisäopinnoista huolimatta pitkäaikaistyötön alalla, jolla muka vallitsee huutava työvoimapula.

Vierailija
6/47 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin että käynnistäisivät selvityksen siitä, mitä tämä firmojen itkemä työvoimapula oikein on olevinaan. 

Itse olen kaikesta hakemistestani ja lisäopinnoista huolimatta pitkäaikaistyötön alalla, jolla muka vallitsee huutava työvoimapula.

Millä alalla ja missä päin Suomea?

Vierailija
7/47 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri Kulmuni, pelkkä tyttönen, mitä ymmärtää Suomen elinkeinoelämästä, kysyn vaan?

Ei mulla muuta.

Vierailija
8/47 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katri Kulmuni, pelkkä tyttönen, mitä ymmärtää Suomen elinkeinoelämästä, kysyn vaan?

Ei mulla muuta.

Pelkäänpä ettei niin mitään. Ei ole kokemusta työelämästä eikä oikein vielä elämästä muutenkaan. Eikä kunnon koulutustakaan liike-elämän edellytysten ymmärtämiseen. Kandin paperit

Vierailija
9/47 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomia ministereitä runsaasti hallitukseen, ihmetyttää.

Tulos nähdään neljän vuoden kuluttua,  kansalaisena sitä toivoo, ettei sentäs kaikki mene ihan

poskelleen. Näillä näkymin siltä kuitenkin tuntuu.

Vierailija
10/47 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan kyllä Harakkaan ja etenkin Kulmuniin paljon enemmän kuin Lindströmiin ja Lintilään.

Mutta sille ei hallitus voi mitään, että kansainvälinen lama on tulossa, ja se vaikuttaa myös Suomeen.

Vierailija
11/47 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en luota Kulmuniin yhtään. Enkä oikein Harakkaankaan

Vierailija
12/47 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elinkeino ministeri Katri Kulmuni. Hohhoijaa, hyvin menee Suomella!

Vierailija
13/47 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harakka työministerinä ei pysty mihinkään muuhun, kuin harakanpesien tekoon.

Vierailija
14/47 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nähdä tissit!

Vierailija
15/47 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä alalla ja missä päin Suomea?

Koodari, Tampere.

Vierailija
16/47 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harakka on tunnettu ivailuistaan ja sanomisistaan.

Mitenpä pystyy auttamaan työttömiä töihin, kun ei pysty ilkeän turpansa takia, mihinkään myönteisiin kannanottoihin.

Kuinka tuollainen tyyppi pystyy auttamaan ketään?

Vierailija
17/47 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla muuta.

Pelkäänpä ettei niin mitään. Ei ole kokemusta työelämästä eikä oikein vielä elämästä muutenkaan. Eikä kunnon koulutustakaan liike-elämän edellytysten ymmärtämiseen. Kandin paperit

On maisterin paperit ehtinyt hankkia. Siinä suhteessa hakkaa pätevyydellään esim. valtiovarainministeri Lintilän.

Työkokemuksessa herättää hilpeyttä tonttuilu: Joulupukin Pääposti, postitonttu 2007-2010

Vierailija
18/47 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmunin CV: https://www.eduskunta.fi/FI/kansanedustajat/Sivut/1340.aspx

Ei ihan paha. Ei ole vierastanut ns. paskaduuneja, mutta merkittävämmästänkin hankkinut kokemusta. Saanut tutkinnon tehtyä valmiiksi kansanedustajantyön ohella - monella muulla on jäänyt kesken.

Vierailija
19/47 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aiheen ohi, mutta eikö tällä kertaa tullut urheiluministeriä kenestäkään??

Vierailija
20/47 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työllisyysprosentti pitäisi nostaa 75:een? Miksi ihmisiä tarvitaan täysin turhaan työhön?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi